Val op een amsterdammertjequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik moet een pil nemen die jullie plezier op FOK! doet verminderen?
dat had ik een keer geprobeerd, was op zich wel nice maar toen kwam ik met mijn balzak tegen de hoek van de wasmachine aanquote:
Drugsaftersquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Douchen in het donker in de drugsafter
En dat was ook nice?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat had ik een keer geprobeerd, was op zich wel nice maar toen kwam ik met mijn balzak tegen de hoek van de wasmachine aan
fijn he als je plezier uit dingen in het leven kunt halen zonder drugs nodig te hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
gvd mijn beenhamgebakje uit de oven is zo goed zo lekker oef oei wat een feestje
Sinds ik meer en gevarieerder kook haal ik echt lol uit elke dag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
fijn he als je plezier uit dingen in het leven kunt halen zonder drugs nodig te hebben
Nee zo'n paaltje, heb je dat filmpje nooit gezien van iemand die van hoog op zo'n paaltje viel?quote:
oh, ok. Jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, after, als je er langzaam uitkomt zegmaar.
ik doe ook iedere dag weer wat anders in de magnetronquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sinds ik meer en gevarieerder kook haal ik echt lol uit elke dag.
Te weinig helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn seksualiteit af
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
Psychedelica doen, laat naar bed gaan en je de volgende ochtend fris voelen met nieuwe kennis
Volgens mij lees jij alleen maar Harry Potter en heb je weinig aan die kennisquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
Een boek lezen en dan vroeg naar bed gaan en je de volgende ochtend fris voelen met nieuwe kennis
Nee, maar lijkt me wel een mooi filmpjequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee zo'n paaltje, heb je dat filmpje nooit gezien van iemand die van hoog op zo'n paaltje viel?
Kotsend wakker worden met wallen en denken dat je doodgaat en halverwege de dag weer in slaap vallen en niks kunnen onthouden want je hoofd trekt het nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
Een boek lezen en dan vroeg naar bed gaan en je de volgende ochtend fris voelen met nieuwe kennis
Cavia's?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe ook iedere dag weer wat anders in de magnetron
Wel zin om weer eens Harry Potter te lezen, is weer een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij alleen maar Harry Potter en heb je weinig aan die kennis
Hoort gewoon erbijquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms tik in mijn eentje terwijl ik tegen een muur zit in het donker een fles wijn weg.
Klinkt niet leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kotsend wakker worden met wallen en denken dat je doodgaat en halverwege de dag weer in slaap vallen en niks kunnen onthouden want je hoofd trekt het nietohnee
hoor iedere week weer van de schrijver dat de personages eigenlijk allemaal zwart en homo warenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij alleen maar Harry Potter en heb je weinig aan die kennis
Eh, en? Of was je halve alcoholist ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
AlcoholIk heb al 21 dagen geen alcohol op
Was vanaf boek 1 al duidelijk hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoor iedere week weer van de schrijver dat de personages eigenlijk allemaal zwart en homo waren
Hebben we het over bob of over iemand anders?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de vorige KLB SC'er die dit zei heeft al 15 maanden niet meer ingelogd
Denk compensatiealcoholistquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, en? Of was je halve alcoholist ofzo
Ik volgens mij twee weekenden terug wel wat biertjes gehadquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
AlcoholIk heb al 21 dagen geen alcohol op
nee Montellyquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben we het over bob of over iemand anders?
sorry heb ze nooit gelezenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was vanaf boek 1 al duidelijk hoor.
Studenten kunnen volgens de DSM niet alcoholist zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, en? Of was je halve alcoholist ofzo
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt kutje. Er staat puss, geen pus.
Misschien moet jij ook eens een boek lezen.
Hoezo insinueer je nu dat ik geen boeken lees.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt kutje. Er staat puss, geen pus.
Misschien moet jij ook eens een boek lezen.
ah, ok, nja bob is natuurlijk gewoon dood, over deze knakker weet je niet of die dat is kennelijkquote:
ik ga straks weer zweten, ploeteren en schelden en als ik dan klaar ben met het fappen ga ik weer vol plezier sekiro spelenquote:
Dat insinueer ik zeker niet. Ik gun gewoon iedereen een goed boek op elk moment.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo insinueer je nu dat ik geen boeken lees.
we kunnen het hopenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, ok, nja bob is natuurlijk gewoon dood, over deze knakker weet je niet of die dat is kennelijk
Je had me in de eerste helft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks weer zweten, ploeteren en schelden en als ik dan klaar ben met het fappen ga ik weer vol plezier sekiro spelen
Dat is waarquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studenten kunnen volgens de DSM niet alcoholist zijnIk heb verschillende keren bussen af geslagen omdat drankspellen niet leuk zijn als je geen alcohol drinkt in de afgelopen periode.
Ik heb er nu een in mijn tas, maar kies er even voor te Fok!ken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat insinueer ik zeker niet. Ik gun gewoon iedereen een goed boek op elk moment.
Kan niet, zit niet in de treinquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef xcachet het volgende:
Er zit een bloed mooie jongen schuin tegenover mij in de trein.
Alcohol misbruiker klinkt wel leuker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar
En volgens DSM was ik ook alcoholist omdat ik me aan voorschriften hield van glaasje wijn per dag (en aangezien misbruik/verslaving tegenwoordig hetzelfde is)
@TARDIS. ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Mn crusht appt ook dat ie weer wat moet eten, hallo wie is dit
welkom terug. Op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
Goedemiddag vrienden. De tijd van lunchGENOT is weer afgelopen
Echt?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die heeft net haar poesje weer terug idd.
Echt, is ie terecht?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die heeft net haar poesje weer terug idd.
echt kut, waarom is dit niet gewoon gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Crack_ is mijn crush, ik niet die van Crack_.
Kweenie, het leven is niet altijd eerlijk. Het is geven en nemen. Misschien trekt het nog eens gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt kut, waarom is dit niet gewoon gelijk
Au.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Crack_ is mijn crush, ik niet die van Crack_.
Jij mag ook wel een nieuwe act krijgen. Buiten FIFA, DBS en klagen dat de vrouwmensen hier hun benen niet voor je spreiden breng je weinig inhoudelijks mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi. Die act begon vermoeiend te worden
ik zou je wel willen crushen tussen mijn dijen bbquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef xcachet het volgende:
Dubbel au eigenlijk, want ik dacht dat ik je crush was @:TARDIS.
Crack kennelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geeft niet schatje.
[..]
Ja, wie heeft er geen crush op hem.
Ohja, thanks was dit vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kweenie, het leven is niet altijd eerlijk. Het is geven en nemen. Misschien trekt het nog eens gelijk.
Niet zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou je wel willen crushen tussen mijn dijen bb
Dat zijn er al meer dan menig klb gebruiker dus ik zit voorlopig nog wel goedquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een nieuwe act krijgen. Buiten FIFA, DBS en klagen dat de vrouwmensen hier hun benen niet voor je spreiden breng je weinig inhoudelijks mee.
wat is ditquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
haha komt die kat eindelijk terug in dr eigen huis LOOPT ER EEN TWEEDE KAT ROND denkt ama zo van ja hahah heb hem toch gekocht
wat heb je het nou de hele tijd over je crushquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Mn crusht appt ook dat ie weer wat moet eten, hallo wie is dit
Ik hou van KLB-gebruikers zonder act goede en tevens BESTE vriend van heel FOK!.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zijn er al meer dan menig klb gebruiker dus ik zit voorlopig nog wel goed
Ik ben niet exlcusief maar ga gewoon niet voor minder dan verliefd en dat is zeldenquote:
Nee jij hebt al verkering. Ik heb dat bij @Opsonisatie ook opgegeven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef xcachet het volgende:
Dubbel au eigenlijk, want ik dacht dat ik je crush was @:TARDIS.
Die bestaan gelukkig nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou van KLB-gebruikers zonder act goede en tevens BESTE vriend van heel FOK!.
Laat iedereen maar zuur doen hoor Kwarkquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
haha komt die kat eindelijk terug in dr eigen huis LOOPT ER EEN TWEEDE KAT ROND denkt ama zo van ja hahah heb hem toch gekocht
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee jij hebt al verkering. Ik heb dat bij @:opsonisatie ook opgegeven.
@TARDIS. ook? Die kan toch prima jou en @xcachet als crush hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben niet exlcusief maar ga gewoon niet voor minder dan verliefd en dat is zelden
Zal ik dit als mijn nieuwe sig doen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent echt een vieze tease. alleen maar ons een beetje teasen met je teasetieten, hoer
Doe eens ff normaal tegen cachiequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent echt een vieze tease. alleen maar ons een beetje teasen met je teasetieten, hoer
Niet voor mij spreken pls, dat kan ik prima zelf.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:tardis. ook? Die kan toch prima jou en @:xcachet als crush hebben
Wil je het verhaal wetenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat heb je het nou de hele tijd over je crush
Laat eens wat fok vrouwen over voor de restquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor mij spreken pls, dat kan ik prima zelf.
Vindt dat overigens wel wat hoor, verliefdheid als voorwaarde, want verliefdheid maakt nog meer blind dan liefde...quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben niet exlcusief maar ga gewoon niet voor minder dan verliefd en dat is zelden
dat zou fijn zijn, de laatste keer dat ik in iemands sig stond had het te maken met 5 piemels zuigenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik dit als mijn nieuwe sig doen?
Wtf, ben ik gewoon derde keusquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee jij hebt al verkering. Ik heb dat bij @:opsonisatie ook opgegeven.
ik was er zelf ook wel in mn nopjes mee jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat iedereen maar zuur doen hoor Kwarkik heb gelachen.
IK VRAAG HET TOCH AAN JOUquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor mij spreken pls, dat kan ik prima zelf.
dat is een manquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:tardis. ook? Die kan toch prima jou en @:xcachet als crush hebben
Vriend, dit lijkt maar zo, als je goed leest zie je dat ik er met géén vandoor ga.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat eens wat fok vrouwen over voor de rest
Hoort dat niet 'vind' te zijn slimste vriend van fok?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vindt dat overigens wel wat hoor, verliefdheid als voorwaarde, want verliefdheid maakt nog meer blind dan liefde...
Déze post gaat in m’n sig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn, de laatste keer dat ik in iemands sig stond had het te maken met 5 piemels zuigen
Ja ik vind het wel fijn.. Nu al een poosje niet op, want anders zit ik er elk weekend aanquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, hoeveelheid is wel een dingetje, want ik hoorde iemand anders en die had gewoon echt een hele nare ervaring met keta omdat ie er niet uit kon komen (wellicht gevalletje k-hole) en weer anderen zeggen dat keta echt het beste is wat er is
@:driepink
Klasse. Gooi ik er nog ff een TR overheen om het te benadrukkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
TR, schelden op de persoon mag niet. Helemaal vergeten.
Het was God, die sprakquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoort dat niet 'vind' te zijn slimste vriend van fok?
Ik weet wie het zegt, hè, zwijntje van mequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
@:driepink mag trouwens ook wel aan dat keto dieet met zijn dikke reet
We weten beiden dat sc slechts het voorspel is en het echte werk achter gesloten deuren plaats vindtquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, dit lijkt maar zo, als je goed leest zie je dat ik er met géén vandoor ga.
Je bent mijn beste vriend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Gooi ik er nog ff een TR overheen om het te benadrukken
ik heb al 5 jaar een crush op DjeDje die ze nooit heeft beantwoordquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit is allemaal jaren geleden. Opsonisatie was 2013 en op xcachet heb ik nooit een crush gehad [ afbeelding ]
Klasse vriendquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was God, die sprak
(je hebt gelijk, dit is een slechte poging het goed te praten)
Heb al sinds september geen direct contact met een vrouw gehadquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat sc slechts het voorspel is en het echte werk achter gesloten deuren plaats vindt
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat sc slechts het voorspel is en het echte werk achter gesloten deuren plaats vindt
DjeDje is echt #GOALSquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al 5 jaar een crush op DjeDje die ze nooit heeft beantwoord
Zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. I envy youquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb al sinds september geen direct contact met een vrouw gehad
Oef dan is dat niet fraai vrind.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik ben gewoon mezelf hier
wat een vreselijk bestaan van een mens ben jij dan zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar die zelf zit dus vol leugensquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bestaan van mensen is toch al vreselijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een vreselijk bestaan van een mens ben jij dan zeg.
Ik niet, ik ben vaak eenzaam en zou willen dat ik niet elke avond alleen was en als enige in mijn eentje kom opdagen bij sociale groepsgelegenheden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. I envy you
Ok, nou, ik had echt al meer dan een jaar crush op een collega (niet mijn afdeling) maar was meer voor de leuk want ik dacht dat hij echt MEGA outta my range was dus ik deed er niks mee. Toen personeelsfeest en had ik gedronken en toen durfde ik wel te zeggen van 'OYYOYOYO JIJ BENT ZO LEKKAAAAH' en dat beviel hem wel schijnbaar en nu spreken we af en eet hij mn pussy en vind ik hem super leuk en hij mijn pussy voornamelijk (dit is ook iets wat ik weer denk, geen idee of dit echt zo is) en zuuuuuuuuuucht. Maar ik kan soms nog steeds niet geloven dat we uberhaupt contact hebbenquote:
Awquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben vaak eenzaam en zou willen dat ik niet elke avond alleen was en als enige in mijn eentje kom opdagen bij sociale groepsgelegenheden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, nou, ik had echt al meer dan een jaar crush op een collega (niet mijn afdeling) maar was meer voor de leuk want ik dacht dat hij echt MEGA outta my range was dus ik deed er niks mee. Toen personeelsfeest en had ik gedronken en toen durfde ik wel te zeggen van 'OYYOYOYO JIJ BENT ZO LEKKAAAAH' en dat beviel hem wel schijnbaar en nu spreken we af en eet hij mn pussy en vind ik hem super leuk en hij mijn pussy voornamelijk (dit is ook iets wat ik weer denk, geen idee of dit echt zo is) en zuuuuuuuuuucht. Maar ik kan soms nog steeds niet geloven dat we uberhaupt contact hebben![]()
![]()
![]()
quote:
Niet alleen contact dus.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, nou, ik had echt al meer dan een jaar crush op een collega (niet mijn afdeling) maar was meer voor de leuk want ik dacht dat hij echt MEGA outta my range was dus ik deed er niks mee. Toen personeelsfeest en had ik gedronken en toen durfde ik wel te zeggen van 'OYYOYOYO JIJ BENT ZO LEKKAAAAH' en dat beviel hem wel schijnbaar en nu spreken we af en eet hij mn pussy en vind ik hem super leuk en hij mijn pussy voornamelijk (dit is ook iets wat ik weer denk, geen idee of dit echt zo is) en zuuuuuuuuuucht. Maar ik kan soms nog steeds niet geloven dat we uberhaupt contact hebben![]()
![]()
![]()
Je wordt toch verliefd door bepaalde dingen, je begint niet blindquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vindt dat overigens wel wat hoor, verliefdheid als voorwaarde, want verliefdheid maakt nog meer blind dan liefde...
sorry ik geloof je niet meer nuquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit is allemaal jaren geleden. Opsonisatie was 2013 en op xcachet heb ik nooit een crush gehad [ afbeelding ]
Ja, waarheid, tenzij je wanhopig bent, dan word je gewoon verliefd op alles wat (in mijn geval) een kut heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je wordt toch verliefd door bepaalde dingen, je begint niet blind
jawel, heel intiem contactquote:
Dit doet oprecht pijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hihiquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:46 schreef xcachet het volgende:
Moest wel lachen bij: “Nu spreken we af en eet hij m’n pussy.”
maar mijn kutje was ook twee jaar piemelvrij, twee jaarquote:
Zolang je het maar leuk hebt en ervan geniet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel, heel intiem contact![]()
Maar ik weet nog niet wat voor contact het precies ishij doet soms ook wel blij en interesse in dingen maar weenie, well see
Vind wel veel mensen wanhopig hoor, en gehaast. Waarom die haastquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, waarheid, tenzij je wanhopig bent, dan word je gewoon verliefd op alles wat (in mijn geval) een kut heeft.
Hier heb ik overigens inmiddels minder last van
Ja, nou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jou toch nog nooit in het echt gezien of gesproken dommie.
dat zekerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zolang je het maar leuk hebt en ervan geniet.
Mensen willen alles snelsnelsnel tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind wel veel mensen wanhopig hoor, en gehaast. Waarom die haast![]()
half jaar daten ftw
Ik word er zo onzeker van, heb zelfs getwijfeld of ik nepaccountje zou maken voor datingscquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een openbaringen allemaal van onze Crack_.
wat leukquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijne al 29,5 jaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
mijn piemel is alweer 7,5 jaar kutvrij
maar jij hoeft niet wekelijks kutjes af te slaanquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dat verklaart. Maar heb de ware al gevonden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik crush gewoon niet zo makkelijk. Ik zit boordevol onzekerheden en bindingsangst.
Ik ben niet de geschikte persoon om jou te helpen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word er zo onzeker van, heb zelfs getwijfeld of ik nepaccountje zou maken voor datingsc![]()
help
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar jij hoeft niet wekelijks kutjes af te slaan
Daarom, zou me niet druk maken. Je hebt altijd als wij contact hebben verkering, dan kan ik toch niet crushen gekkie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat verklaart. Maar heb de ware al gevonden.
ohjamaar whyyyquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben niet de geschikte persoon om jou te helpen.
Ik wel. Maar ik wil meer dan goedkope seksquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar jij hoeft niet wekelijks kutjes af te slaan
Ik heb opzich geen moeite met geen seks hebben, tot je het weer hebtquote:
ik vind het echt naar dat jij al zo oud bent maar je zo kinderachtig gedraagtquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
weet dat ik er heel jong uit zie en me vooral jong gedraag
Ik ben uitgeslet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:54 schreef Catkiller het volgende:
Je moet nooit kutjes afslaan, dat onthouden ze en dan gaan ze nog moeilijker doen
Ik twijfel hier wel aan bij jou maar hoop dat het waar is. Of nouja eigenlijk niet maar ik vind het toch wel beetje vies als mensen vaak seks hebben en weenie waaromquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik wil meer dan goedkope seks
afgekeurde klachtquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
tijdens mn trip was er wel een moment dat ik dacht, hoooo, er zit hier veel seksuele energie in deze ruimte, ik moet hier even wegNavraag leerde dat men slechts aan het zoenen was naast me
Welkom bij Hansquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het echt naar dat jij al zo oud bent maar je zo kinderachtig gedraagt
Ik ben lang zo vrij geweest en werd er niet per se blij van. Seks is leuk maar als iedereen om je heen uiteindelijk een leuke relatie krijgt en jij zit een beetje te sletten in je eentje word je er niet gelukkiger van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik twijfel hier wel aan bij jou maar hoop dat het waar is. Of nouja eigenlijk niet maar ik vind het toch wel beetje vies als mensen vaak seks hebben en weenie waaromlijkt me ook best chill als je gewoon zo vrij kunt zijn
Ja, en voelen (nee niet vingeren/aftrekken) en knuffelen yeababyyeaquote:
Ik kan hier nu niet meer met jou over praten. Ik ben te jaloers.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en voelen (nee niet vingeren/aftrekken) en knuffelen yeababyyea
Het keukenkampioenschap?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vriend, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap
Maar werd je dan niet blij van het sletten eigenlijk of werd je wel blij van sletten maar je wilde nog meer? Want dat is ook wel iets andersquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben lang zo vrij geweest en werd er niet per se blij van. Seks is leuk maar als iedereen om je heen uiteindelijk een leuke relatie krijgt en jij zit een beetje te sletten in je eentje word je er niet gelukkiger van.
Het was toen leuk en nu wil ik iets anders dus doe ik het niet langer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar werd je dan niet blij van het sletten eigenlijk of werd je wel blij van sletten maar je wilde nog meer? Want dat is ook wel iets anders
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en voelen (nee niet vingeren/aftrekken) en knuffelen yeababyyea
ik was dit weekend fucking sexy, zal ik je die foto sturen dan vergeet je alles weerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan hier nu niet meer met jou over praten. Ik ben te jaloers.
Ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was dit weekend fucking sexy, zal ik je die foto sturen dan vergeet je alles weer
bewustzijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was toen leuk en nu wil ik iets anders dus doe ik het niet langer.
Ja maar dan niet klagen als ik ga zitten leuren terwijl je iemand anders hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was dit weekend fucking sexy, zal ik je die foto sturen dan vergeet je alles weer
wat is leuren, echt die woorden jij soms gebruiktquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar dan niet klagen als ik ga zitten leuren terwijl je iemand anders hebt.
Ik ook VK, sorry.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
goed bezig VK, sorry voor mijn vorige post
Dan gaat ie langs alle deuren zijn koopwaar aanbiedenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is leuren, echt die woorden jij soms gebruikt
nou nou, laten we eerst zondag maar afwachtenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vriend, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap
voor dit soort kleine pleziertjes zit ik hierquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Nou dat was weer even kort leuk, of niet @:der_mann?
Dat wint PSV gewoon, net als vorig jaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
nou nou, laten we eerst zondag maar afwachten
is al goed jongenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
goed bezig VK, sorry voor mijn vorige post
ik heb nog wel een mooi gedichtquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou tegen die post willen zeggen: Welkom in mijn notes.
Valt dickpics sturen daar ook onder?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan gaat ie langs alle deuren zijn koopwaar aanbieden
Oh, wel hoge opbrengst denkquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan gaat ie langs alle deuren zijn koopwaar aanbieden
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, tenzij mensen ervoor moeten betalen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een dickpic
hahaatjes
Dat weet ik niet. Even aan de moderators van dat subforum vragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
@:vanillekwark
Vorige week was er een aanslag in Utrecht. Jan van Zanen deed een persconferentie en daar stond deze man naast:
[ afbeelding ]
Van deze man postte ik een foto vorige week, en dit is tweemaal genote. Mag ik je vragen waarom?
Dat hoofd was zeker niet welkom op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vorige week was er een aanslag in Utrecht. Jan van Zanen deed een persconferentie en daar stond deze man naast:
[ afbeelding ]
Van deze man postte ik een foto vorige week, en dit is tweemaal genote. Mag ik je vragen waarom?
Oh was in NWS, dacht dat dit hier was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Even aan de moderators van dat subforum vragen.
WAAROM HEB IK WEER EEN DUBBELE NOTE MAN SPREEK EENS WAT DINGEN BETER AF MET JE COLLEGA'Squote:Op woensdag 27 maart 2019 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Even aan de moderators van dat subforum vragen.
Als je je gewoon gedraagt krijg je ook geen notesquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK WEER EEN DUBBELE NOTE MAN SPREEK EENS WAT DINGEN BETER AF MET JE COLLEGA'S
Waarom doe je dit niet gewoon in DM als je dat zo graag wilt weten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij TARDIS.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom doe je dit niet gewoon in DM als je dat zo graag wilt weten?
Aangezien je dit ook zo post verwacht ik dat je gewoon weer bezig was met stemmingmakerij en dat je die notes daar ook aan te danken hebt.
'gewoon'quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je je gewoon gedraagt krijg je ook geen notes
De dag in kwestie was ik zeer betrokken bij het reilen en zeilen van MIJN stadsie en was er geen sprake van stemmingmakerij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Aangezien je dit ook zo post verwacht ik dat je gewoon weer bezig was met stemmingmakerij en dat je die notes daar ook aan te danken hebt.
Echt hequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
politieagenten geven toch ook geen dubbele boetes en als ze commentaar krijgen ''ja had je maar geen wet moeten breken he lulletje''quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je je gewoon gedraagt krijg je ook geen notes
echt hequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Altijd dat gejank over notes, lekker boeiend wat die blauwen over je te zeggen hebben
zouden ze wel moeten doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
politieagenten geven toch ook geen dubbele boetes en als ze commentaar krijgen ''ja had je maar geen wet moeten breken he lulletje''
Kweenie zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
politieagenten geven toch ook geen dubbele boetes en als ze commentaar krijgen ''ja had je maar geen wet moeten breken he lulletje''
Daarom wilt @TARDIS. de brexit waarschijnlijk ook, kan Verenigd Koninkrijk en Vanillekwark niet uit elkaar houden bij de afkorting VKquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
TARIDS. is verblind door VK haat waardoor hij niet kan bedenken dat VK geen notes gaat geven voor posts in NWS![]()
Triest.
bizarquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
TARIDS. is verblind door VK haat waardoor hij niet kan bedenken dat VK geen notes gaat geven voor posts in NWS![]()
Triest.
ik zal binnenkort een mailtje naar yvonne sturen of ze die achterlijke dubbele notes kan verwijderen en als ze weigert spring ik voor de treinquote:
een stilstaande aub anders moeten we weer belasting betalenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal binnenkort een mailtje naar yvonne sturen of ze die achterlijke dubbele notes kan verwijderen en als ze weigert spring ik voor de trein
Ruim je het wel op?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal binnenkort een mailtje naar yvonne sturen of ze die achterlijke dubbele notes kan verwijderen en als ze weigert spring ik voor de trein
Zit toch niet zo te jankenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op mn geweten hebben, heb er eentje verwijderdquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
3 dagen hier en dat bevalt me primaquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
moet toch welquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een stilstaande aub anders moeten we weer belasting betalen
hey leuk dat ik dingen voor elkaar krijg als ik dreig met zelfmoord, weer een tip voor de volgende keerquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op mn geweten hebben, heb er eentje verwijderd
Alles heeft z'n grenzen natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey leuk dat ik dingen voor elkaar krijg als ik dreig met zelfmoord, weer een tip voor de volgende keer
Dit willen we echt weten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen klachten eigenlijk. Mijn vingers zijn niet 7,5 jaar kutvrij, dus dat scheelt
Ben je nou gay of nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen klachten eigenlijk. Mijn vingers zijn niet 7,5 jaar kutvrij, dus dat scheelt
huhquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit willen we echt weten.
Die van mij zijn in dat geval al 28,5 jaar kutvrijquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |