Val op een amsterdammertjequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik moet een pil nemen die jullie plezier op FOK! doet verminderen?
dat had ik een keer geprobeerd, was op zich wel nice maar toen kwam ik met mijn balzak tegen de hoek van de wasmachine aanquote:
Drugsaftersquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Douchen in het donker in de drugsafter
En dat was ook nice?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat had ik een keer geprobeerd, was op zich wel nice maar toen kwam ik met mijn balzak tegen de hoek van de wasmachine aan
fijn he als je plezier uit dingen in het leven kunt halen zonder drugs nodig te hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
gvd mijn beenhamgebakje uit de oven is zo goed zo lekker oef oei wat een feestje
Sinds ik meer en gevarieerder kook haal ik echt lol uit elke dag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
fijn he als je plezier uit dingen in het leven kunt halen zonder drugs nodig te hebben
Nee zo'n paaltje, heb je dat filmpje nooit gezien van iemand die van hoog op zo'n paaltje viel?quote:
oh, ok. Jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, after, als je er langzaam uitkomt zegmaar.
ik doe ook iedere dag weer wat anders in de magnetronquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sinds ik meer en gevarieerder kook haal ik echt lol uit elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |