die doet tenminste nog d'r best itt die vette stilliggende zoutzak die jij je moeder noemtquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
je hoerenmoeder was vannacht ook weer goed
Klinkt top dit. Waar woon je?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, een pil. Om middernacht (dus technisch gezien zaterdag) ingenomen en werking tot een uur of 5. Was bij een verjaardag van iemand en die had een kamer met waterbed (die werd omgedoopt tot de ketakamer, want heel veel anderen zaten aan de keta) en daar was het echt superchil omdat je daar rustig kon concentreren op patroontjes met rustig gitaargetokkel op de achtergrond en het deinen van het waterbed dat daar ook op mee ging.
naatje gebruikt drugs omdat hoogopgeleiden dat doen, wat heb jij voor excuus?quote:
Klinkt echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, een pil. Om middernacht (dus technisch gezien zaterdag) ingenomen en werking tot een uur of 5. Was bij een verjaardag van iemand en die had een kamer met waterbed (die werd omgedoopt tot de ketakamer, want heel veel anderen zaten aan de keta) en daar was het echt superchil omdat je daar rustig kon concentreren op patroontjes met rustig gitaargetokkel op de achtergrond en het deinen van het waterbed dat daar ook op mee ging.
klinkt beetje als 2cb ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zie ze daar al de hele avond zitten op een waterbed met een of ander kutgepingel op een gitaar op de achtergrondquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagavond was ik aan de 2cbWas weer lekker.
Van harte eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie ze daar al de hele avond zitten op een waterbed met een of ander kutgepingel op een gitaar op de achtergrond
ik ben blij dat ik straight edge ben en gewoon game in mijn vrije tijd
ahh ja dat verklaart. Ik dacht dat je niet wist wat je gehad had, omdat je je post begon met 'Geen idee, een pil.'quote:
Gebruikte jij maar een pil.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahh ja dat verklaart. Ik dacht dat je niet wist wat je gehad had, omdat je je post begon met 'Geen idee, een pil.'
dat was betreffende de hoeveelheid mgquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahh ja dat verklaart. Ik dacht dat je niet wist wat je gehad had, omdat je je post begon met 'Geen idee, een pil.'
Zou wel zijn hevige ongesteldheid moeten verminderen en zo ook ons plezier op FOK!.quote:
ja had geen zin om terug te lezen snap jequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat was betreffende de hoeveelheid mg
Ik moet een pil nemen die jullie plezier op FOK! doet verminderen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel zijn hevige ongesteldheid moeten verminderen en zo ook ons plezier op FOK!.
erg goeie eigenschap voor een modquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja had geen zin om terug te lezen snap je
ik snap jequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja had geen zin om terug te lezen snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |