Omdat die jongen echt absoluut niet aan teasen doet of überhaupt iets seksueelsquote:
was t wat ja?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagavond was ik aan de 2cbWas weer lekker.
wat verwacht je van een gingerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat die jongen echt absoluut niet aan teasen doet of überhaupt iets seksueels
Keta is voor paardenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben nu in het proces om mezelf ready te maken dat een keertje te proberen.
@HPLC sla je slag dit gebeurt je nooit meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
seks geilheid humor mooi knap slim blij
oh is hans oranje, dacht dat t over mij gingquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
@:HPLC sla je slag dit gebeurt je nooit meer
Geen idee, een pil. Om middernacht (dus technisch gezien zaterdag) ingenomen en werking tot een uur of 5. Was bij een verjaardag van iemand en die had een kamer met waterbed (die werd omgedoopt tot de ketakamer, want heel veel anderen zaten aan de keta) en daar was het echt superchil omdat je daar rustig kon concentreren op patroontjes met rustig gitaargetokkel op de achtergrond en het deinen van het waterbed dat daar ook op mee ging.quote:
hij heeft het nog niet eens geprobeerd en je wijst hem al afquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is hans oranje, dacht dat t over mij ging
Had misschien niet genoeg op maar het is echt niet zo boeiend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben nu in het proces om mezelf ready te maken dat een keertje te proberen.
neequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft het nog niet eens geprobeerd en je wijst hem al af
hmm, hoeveelheid is wel een dingetje, want ik hoorde iemand anders en die had gewoon echt een hele nare ervaring met keta omdat ie er niet uit kon komen (wellicht gevalletje k-hole) en weer anderen zeggen dat keta echt het beste is wat er isquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had misschien niet genoeg op maar het is echt niet zo boeiend.
hahaatjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nja zegquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond het al de hele tijd een raar gesprek omdat ik dacht dat het over het keto dieet ging maar blijkbaar is keta een drugquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, hoeveelheid is wel een dingetje, want ik hoorde iemand anders en die had gewoon echt een hele nare ervaring met keta omdat ie er niet uit kon komen (wellicht gevalletje k-hole) en weer anderen zeggen dat keta echt het beste is wat er is
@:driepink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |