kk is ook niet verboden hoor kijk maarquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niggeren? wat is er mis met jou man
Volgens mij ging het om k_____er trouwens... Maar dat maakt het alleen kutterquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
en k___ hoeft ook niet voor kanker te staan, kut is toch ook een scheldwoord
Kut is niet echt een scheldwoord toch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
en k___ hoeft ook niet voor kanker te staan, kut is toch ook een scheldwoord
Ik verwacht nu repercussies, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
En zelfs kanker mag je gewoon zeggen hoor, kanker kanker want is ook meer dan een scheldwoord ja toch kanker
fijn dat je me de kans hebt gegeven om weer wat TR's te zettenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer genoeg kanker gezegd voor dit jaar
Maar ook dat stond er nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om k_____er trouwens... Maar dat maakt het alleen kutter
@Vanillekwarkquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kk is ook niet verboden hoor kijk maar
kk kk kk kk kk kk kk kk kk kk
iets met context lijkt me
Nee maar homo ook niet en toch, sommige mensenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kut is niet echt een scheldwoord toch?
@Vanillekwarkquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
En zelfs kanker mag je gewoon zeggen hoor, kanker kanker want is ook meer dan een scheldwoord ja toch kanker
haha homooooo pielenlikker flikkeeeerrr aarsriddertjeeuuuuuuhhhhhquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar homo ook niet en toch, sommige mensen
ik gebruik het vaak als bijvoeglijk naamwoord maar dat mag ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja prima hoor mensen maar ik scheld nog steeds niet met kanker
dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik gebruik het vaak als bijvoeglijk naamwoord maar dat mag ook niet
Welkom in de KLB SC!quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
De beerput is weer openWaarom zijn jullie zo voorspelbaar
Dus klaagkroeg en keukenkampioen mogen welquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schelden met kanker is NIET ok
We krijgen geen oogkanker van tv-programma's en geen oorkanker van bepaalde muziek. Gebruik daarvoor maar normale taal. Ook verbastering kk of kenker achten wij niet nodig.
hoop dat Hans weer de enige is die sneuveltquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
De beerput is weer openWaarom zijn jullie zo voorspelbaar
valt tegenwoordig volgens mij ook wel mee of ik woon gewoon in super nette wijkquote:
Ik dacht dat ik als enige sneuvelde toen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat Hans weer de enige is die sneuvelt
@HPLC ik vind dit niet kunnen, plaag haar nou niet zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
DIE GAST IS ECHT EEN TEASE IK WORD GEKen nee ik hou niet van teases
maar wel van drugsquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
DIE GAST IS ECHT EEN TEASE IK WORD GEKen nee ik hou niet van teases
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:hplc ik vind dit niet kunnen, plaag haar nou niet zo
doe dan niet zo stoer met jequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk alleen van wiet en de rest hoef ik allemaal niet
Omdat die jongen echt absoluut niet aan teasen doet of überhaupt iets seksueelsquote:
was t wat ja?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagavond was ik aan de 2cbWas weer lekker.
wat verwacht je van een gingerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat die jongen echt absoluut niet aan teasen doet of überhaupt iets seksueels
Keta is voor paardenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben nu in het proces om mezelf ready te maken dat een keertje te proberen.
@HPLC sla je slag dit gebeurt je nooit meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
seks geilheid humor mooi knap slim blij
oh is hans oranje, dacht dat t over mij gingquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
@:HPLC sla je slag dit gebeurt je nooit meer
Geen idee, een pil. Om middernacht (dus technisch gezien zaterdag) ingenomen en werking tot een uur of 5. Was bij een verjaardag van iemand en die had een kamer met waterbed (die werd omgedoopt tot de ketakamer, want heel veel anderen zaten aan de keta) en daar was het echt superchil omdat je daar rustig kon concentreren op patroontjes met rustig gitaargetokkel op de achtergrond en het deinen van het waterbed dat daar ook op mee ging.quote:
hij heeft het nog niet eens geprobeerd en je wijst hem al afquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh is hans oranje, dacht dat t over mij ging
Had misschien niet genoeg op maar het is echt niet zo boeiend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben nu in het proces om mezelf ready te maken dat een keertje te proberen.
neequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft het nog niet eens geprobeerd en je wijst hem al af
hmm, hoeveelheid is wel een dingetje, want ik hoorde iemand anders en die had gewoon echt een hele nare ervaring met keta omdat ie er niet uit kon komen (wellicht gevalletje k-hole) en weer anderen zeggen dat keta echt het beste is wat er isquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had misschien niet genoeg op maar het is echt niet zo boeiend.
hahaatjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nja zegquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond het al de hele tijd een raar gesprek omdat ik dacht dat het over het keto dieet ging maar blijkbaar is keta een drugquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, hoeveelheid is wel een dingetje, want ik hoorde iemand anders en die had gewoon echt een hele nare ervaring met keta omdat ie er niet uit kon komen (wellicht gevalletje k-hole) en weer anderen zeggen dat keta echt het beste is wat er is
@:driepink
Eens.quote:
je hoerenmoeder was vannacht ook weer goedquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen je er niet was was de sfeer juist zo goed
en geen kater de volgende dag hequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, een pil. Om middernacht (dus technisch gezien zaterdag) ingenomen en werking tot een uur of 5. Was bij een verjaardag van iemand en die had een kamer met waterbed (die werd omgedoopt tot de ketakamer, want heel veel anderen zaten aan de keta) en daar was het echt superchil omdat je daar rustig kon concentreren op patroontjes met rustig gitaargetokkel op de achtergrond en het deinen van het waterbed dat daar ook op mee ging.
die doet tenminste nog d'r best itt die vette stilliggende zoutzak die jij je moeder noemtquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
je hoerenmoeder was vannacht ook weer goed
Klinkt top dit. Waar woon je?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, een pil. Om middernacht (dus technisch gezien zaterdag) ingenomen en werking tot een uur of 5. Was bij een verjaardag van iemand en die had een kamer met waterbed (die werd omgedoopt tot de ketakamer, want heel veel anderen zaten aan de keta) en daar was het echt superchil omdat je daar rustig kon concentreren op patroontjes met rustig gitaargetokkel op de achtergrond en het deinen van het waterbed dat daar ook op mee ging.
naatje gebruikt drugs omdat hoogopgeleiden dat doen, wat heb jij voor excuus?quote:
Klinkt echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klinkt beetje als 2cb ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zie ze daar al de hele avond zitten op een waterbed met een of ander kutgepingel op een gitaar op de achtergrondquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdagavond was ik aan de 2cbWas weer lekker.
Van harte eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie ze daar al de hele avond zitten op een waterbed met een of ander kutgepingel op een gitaar op de achtergrond
ik ben blij dat ik straight edge ben en gewoon game in mijn vrije tijd
ahh ja dat verklaart. Ik dacht dat je niet wist wat je gehad had, omdat je je post begon met 'Geen idee, een pil.'quote:
Gebruikte jij maar een pil.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahh ja dat verklaart. Ik dacht dat je niet wist wat je gehad had, omdat je je post begon met 'Geen idee, een pil.'
dat was betreffende de hoeveelheid mgquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahh ja dat verklaart. Ik dacht dat je niet wist wat je gehad had, omdat je je post begon met 'Geen idee, een pil.'
Zou wel zijn hevige ongesteldheid moeten verminderen en zo ook ons plezier op FOK!.quote:
ja had geen zin om terug te lezen snap jequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat was betreffende de hoeveelheid mg
Ik moet een pil nemen die jullie plezier op FOK! doet verminderen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel zijn hevige ongesteldheid moeten verminderen en zo ook ons plezier op FOK!.
erg goeie eigenschap voor een modquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja had geen zin om terug te lezen snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |