kk is ook niet verboden hoor kijk maarquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niggeren? wat is er mis met jou man
Volgens mij ging het om k_____er trouwens... Maar dat maakt het alleen kutterquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
en k___ hoeft ook niet voor kanker te staan, kut is toch ook een scheldwoord
Kut is niet echt een scheldwoord toch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
en k___ hoeft ook niet voor kanker te staan, kut is toch ook een scheldwoord
Ik verwacht nu repercussies, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
En zelfs kanker mag je gewoon zeggen hoor, kanker kanker want is ook meer dan een scheldwoord ja toch kanker
fijn dat je me de kans hebt gegeven om weer wat TR's te zettenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer genoeg kanker gezegd voor dit jaar
Maar ook dat stond er nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om k_____er trouwens... Maar dat maakt het alleen kutter
@Vanillekwarkquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kk is ook niet verboden hoor kijk maar
kk kk kk kk kk kk kk kk kk kk
iets met context lijkt me
Nee maar homo ook niet en toch, sommige mensenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kut is niet echt een scheldwoord toch?
@Vanillekwarkquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:51 schreef Crack_ het volgende:
En zelfs kanker mag je gewoon zeggen hoor, kanker kanker want is ook meer dan een scheldwoord ja toch kanker
haha homooooo pielenlikker flikkeeeerrr aarsriddertjeeuuuuuuhhhhhquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar homo ook niet en toch, sommige mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |