ja krek wat doe jequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt
Dat was mn punt niet maar okay, je bent noel wat doe ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer verwacht jij de Nederlandse taal meester te zijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:45 schreef Cronometer het volgende:
Wilde niet fokken mij bezighouden met mn reis maar ben zo zenuwachtig kan niet nadenken niets
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
K_____oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Wanneer jouw inhammen terug zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij de Nederlandse taal meester te zijn?
Schelden met kanker is NIET okquote:
hahaha nou die zijn er al hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wanneer jouw inhammen terug zijn
Wie heeft het over kanker?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schelden met kanker is NIET ok
We krijgen geen oogkanker van tv-programma's en geen oorkanker van bepaalde muziek. Gebruik daarvoor maar normale taal. Ook verbastering kk of kenker achten wij niet nodig.
zo zie je maar weer waar zijn gedachtes liggenquote:
Er staat toch geen kankerquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schelden met kanker is NIET ok
We krijgen geen oogkanker van tv-programma's en geen oorkanker van bepaalde muziek. Gebruik daarvoor maar normale taal. Ook verbastering kk of kenker achten wij niet nodig.
Heb een zelfgemaakt taartje met bladerdeeg, beenham, tomaat en kaas op griekse yoghurt met knoflook, zout en peper uit de ovenquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
net een lekker voorverpakt broodje ei met zout, peper en mayo op van de albert heijn van 1 euro 54 die ik veel goedkoper thuis zelf had kunnen maken maar te lui voor ben.
daar zag ik gisteren foto's van, heb je goed gedaan kerelquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een zelfgemaakt taartje met bladerdeeg, beenham, tomaat en kaas op griekse yoghurt met knoflook, zout en peper uit de oven
Ik denk alleen maar aan n___enquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo zie je maar weer waar zijn gedachtes liggen
Heb lekker over voor de lunch nuquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zag ik gisteren foto's van, heb je goed gedaan kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |