ik gebruik het vaak als bijvoeglijk naamwoord maar dat mag ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja prima hoor mensen maar ik scheld nog steeds niet met kanker
dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik gebruik het vaak als bijvoeglijk naamwoord maar dat mag ook niet
Welkom in de KLB SC!quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
De beerput is weer openWaarom zijn jullie zo voorspelbaar
Dus klaagkroeg en keukenkampioen mogen welquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schelden met kanker is NIET ok
We krijgen geen oogkanker van tv-programma's en geen oorkanker van bepaalde muziek. Gebruik daarvoor maar normale taal. Ook verbastering kk of kenker achten wij niet nodig.
hoop dat Hans weer de enige is die sneuveltquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
De beerput is weer openWaarom zijn jullie zo voorspelbaar
valt tegenwoordig volgens mij ook wel mee of ik woon gewoon in super nette wijkquote:
Ik dacht dat ik als enige sneuvelde toen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat Hans weer de enige is die sneuvelt
@HPLC ik vind dit niet kunnen, plaag haar nou niet zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
DIE GAST IS ECHT EEN TEASE IK WORD GEKen nee ik hou niet van teases
maar wel van drugsquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
DIE GAST IS ECHT EEN TEASE IK WORD GEKen nee ik hou niet van teases
quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:hplc ik vind dit niet kunnen, plaag haar nou niet zo
doe dan niet zo stoer met jequote:Op woensdag 27 maart 2019 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eigenlijk alleen van wiet en de rest hoef ik allemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |