Ik kan hier nu niet meer met jou over praten. Ik ben te jaloers.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en voelen (nee niet vingeren/aftrekken) en knuffelen yeababyyea
Het keukenkampioenschap?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vriend, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap
Maar werd je dan niet blij van het sletten eigenlijk of werd je wel blij van sletten maar je wilde nog meer? Want dat is ook wel iets andersquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben lang zo vrij geweest en werd er niet per se blij van. Seks is leuk maar als iedereen om je heen uiteindelijk een leuke relatie krijgt en jij zit een beetje te sletten in je eentje word je er niet gelukkiger van.
Het was toen leuk en nu wil ik iets anders dus doe ik het niet langer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar werd je dan niet blij van het sletten eigenlijk of werd je wel blij van sletten maar je wilde nog meer? Want dat is ook wel iets anders
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en voelen (nee niet vingeren/aftrekken) en knuffelen yeababyyea
ik was dit weekend fucking sexy, zal ik je die foto sturen dan vergeet je alles weerquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan hier nu niet meer met jou over praten. Ik ben te jaloers.
Ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was dit weekend fucking sexy, zal ik je die foto sturen dan vergeet je alles weer
bewustzijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was toen leuk en nu wil ik iets anders dus doe ik het niet langer.
Ja maar dan niet klagen als ik ga zitten leuren terwijl je iemand anders hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik was dit weekend fucking sexy, zal ik je die foto sturen dan vergeet je alles weer
wat is leuren, echt die woorden jij soms gebruiktquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar dan niet klagen als ik ga zitten leuren terwijl je iemand anders hebt.
Ik ook VK, sorry.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
goed bezig VK, sorry voor mijn vorige post
Dan gaat ie langs alle deuren zijn koopwaar aanbiedenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is leuren, echt die woorden jij soms gebruikt
nou nou, laten we eerst zondag maar afwachtenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vriend, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap
voor dit soort kleine pleziertjes zit ik hierquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Nou dat was weer even kort leuk, of niet @:der_mann?
Dat wint PSV gewoon, net als vorig jaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
nou nou, laten we eerst zondag maar afwachten
is al goed jongenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
goed bezig VK, sorry voor mijn vorige post
ik heb nog wel een mooi gedichtquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou tegen die post willen zeggen: Welkom in mijn notes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |