Ik ook VK, sorry.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
goed bezig VK, sorry voor mijn vorige post
Dan gaat ie langs alle deuren zijn koopwaar aanbiedenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is leuren, echt die woorden jij soms gebruikt
nou nou, laten we eerst zondag maar afwachtenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vriend, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap
voor dit soort kleine pleziertjes zit ik hierquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Nou dat was weer even kort leuk, of niet @:der_mann?
Dat wint PSV gewoon, net als vorig jaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef Solotov het volgende:
[..]
nou nou, laten we eerst zondag maar afwachten
is al goed jongenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:00 schreef Der_Mann het volgende:
goed bezig VK, sorry voor mijn vorige post
ik heb nog wel een mooi gedichtquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou tegen die post willen zeggen: Welkom in mijn notes.
Valt dickpics sturen daar ook onder?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan gaat ie langs alle deuren zijn koopwaar aanbieden
Oh, wel hoge opbrengst denkquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan gaat ie langs alle deuren zijn koopwaar aanbieden
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, tenzij mensen ervoor moeten betalen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een dickpic
hahaatjes
Dat weet ik niet. Even aan de moderators van dat subforum vragen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
@:vanillekwark
Vorige week was er een aanslag in Utrecht. Jan van Zanen deed een persconferentie en daar stond deze man naast:
[ afbeelding ]
Van deze man postte ik een foto vorige week, en dit is tweemaal genote. Mag ik je vragen waarom?
Dat hoofd was zeker niet welkom op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
Vorige week was er een aanslag in Utrecht. Jan van Zanen deed een persconferentie en daar stond deze man naast:
[ afbeelding ]
Van deze man postte ik een foto vorige week, en dit is tweemaal genote. Mag ik je vragen waarom?
Oh was in NWS, dacht dat dit hier was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Even aan de moderators van dat subforum vragen.
WAAROM HEB IK WEER EEN DUBBELE NOTE MAN SPREEK EENS WAT DINGEN BETER AF MET JE COLLEGA'Squote:Op woensdag 27 maart 2019 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Even aan de moderators van dat subforum vragen.
Als je je gewoon gedraagt krijg je ook geen notesquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK WEER EEN DUBBELE NOTE MAN SPREEK EENS WAT DINGEN BETER AF MET JE COLLEGA'S
Waarom doe je dit niet gewoon in DM als je dat zo graag wilt weten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij TARDIS.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom doe je dit niet gewoon in DM als je dat zo graag wilt weten?
Aangezien je dit ook zo post verwacht ik dat je gewoon weer bezig was met stemmingmakerij en dat je die notes daar ook aan te danken hebt.
'gewoon'quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je je gewoon gedraagt krijg je ook geen notes
De dag in kwestie was ik zeer betrokken bij het reilen en zeilen van MIJN stadsie en was er geen sprake van stemmingmakerij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Aangezien je dit ook zo post verwacht ik dat je gewoon weer bezig was met stemmingmakerij en dat je die notes daar ook aan te danken hebt.
Echt hequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
politieagenten geven toch ook geen dubbele boetes en als ze commentaar krijgen ''ja had je maar geen wet moeten breken he lulletje''quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je je gewoon gedraagt krijg je ook geen notes
echt hequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Altijd dat gejank over notes, lekker boeiend wat die blauwen over je te zeggen hebben
zouden ze wel moeten doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
politieagenten geven toch ook geen dubbele boetes en als ze commentaar krijgen ''ja had je maar geen wet moeten breken he lulletje''
Kweenie zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
politieagenten geven toch ook geen dubbele boetes en als ze commentaar krijgen ''ja had je maar geen wet moeten breken he lulletje''
Daarom wilt @TARDIS. de brexit waarschijnlijk ook, kan Verenigd Koninkrijk en Vanillekwark niet uit elkaar houden bij de afkorting VKquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
TARIDS. is verblind door VK haat waardoor hij niet kan bedenken dat VK geen notes gaat geven voor posts in NWS![]()
Triest.
bizarquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
TARIDS. is verblind door VK haat waardoor hij niet kan bedenken dat VK geen notes gaat geven voor posts in NWS![]()
Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |