Daarom wilt @TARDIS. de brexit waarschijnlijk ook, kan Verenigd Koninkrijk en Vanillekwark niet uit elkaar houden bij de afkorting VKquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
TARIDS. is verblind door VK haat waardoor hij niet kan bedenken dat VK geen notes gaat geven voor posts in NWS![]()
Triest.
bizarquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
TARIDS. is verblind door VK haat waardoor hij niet kan bedenken dat VK geen notes gaat geven voor posts in NWS![]()
Triest.
ik zal binnenkort een mailtje naar yvonne sturen of ze die achterlijke dubbele notes kan verwijderen en als ze weigert spring ik voor de treinquote:
een stilstaande aub anders moeten we weer belasting betalenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal binnenkort een mailtje naar yvonne sturen of ze die achterlijke dubbele notes kan verwijderen en als ze weigert spring ik voor de trein
Ruim je het wel op?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal binnenkort een mailtje naar yvonne sturen of ze die achterlijke dubbele notes kan verwijderen en als ze weigert spring ik voor de trein
Zit toch niet zo te jankenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op mn geweten hebben, heb er eentje verwijderdquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
3 dagen hier en dat bevalt me primaquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
mijn piemel is alweer 7,5 jaar kutvrij
moet toch welquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een stilstaande aub anders moeten we weer belasting betalen
hey leuk dat ik dingen voor elkaar krijg als ik dreig met zelfmoord, weer een tip voor de volgende keerquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat wil ik niet op mn geweten hebben, heb er eentje verwijderd
Alles heeft z'n grenzen natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey leuk dat ik dingen voor elkaar krijg als ik dreig met zelfmoord, weer een tip voor de volgende keer
Dit willen we echt weten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen klachten eigenlijk. Mijn vingers zijn niet 7,5 jaar kutvrij, dus dat scheelt
Ben je nou gay of nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen klachten eigenlijk. Mijn vingers zijn niet 7,5 jaar kutvrij, dus dat scheelt
huhquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit willen we echt weten.
Die van mij zijn in dat geval al 28,5 jaar kutvrijquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |