Eh, en? Of was je halve alcoholist ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
AlcoholIk heb al 21 dagen geen alcohol op
Was vanaf boek 1 al duidelijk hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoor iedere week weer van de schrijver dat de personages eigenlijk allemaal zwart en homo waren
Hebben we het over bob of over iemand anders?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de vorige KLB SC'er die dit zei heeft al 15 maanden niet meer ingelogd
Denk compensatiealcoholistquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, en? Of was je halve alcoholist ofzo
Ik volgens mij twee weekenden terug wel wat biertjes gehadquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
AlcoholIk heb al 21 dagen geen alcohol op
nee Montellyquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben we het over bob of over iemand anders?
sorry heb ze nooit gelezenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was vanaf boek 1 al duidelijk hoor.
Studenten kunnen volgens de DSM niet alcoholist zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, en? Of was je halve alcoholist ofzo
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt kutje. Er staat puss, geen pus.
Misschien moet jij ook eens een boek lezen.
Hoezo insinueer je nu dat ik geen boeken lees.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt kutje. Er staat puss, geen pus.
Misschien moet jij ook eens een boek lezen.
ah, ok, nja bob is natuurlijk gewoon dood, over deze knakker weet je niet of die dat is kennelijkquote:
ik ga straks weer zweten, ploeteren en schelden en als ik dan klaar ben met het fappen ga ik weer vol plezier sekiro spelenquote:
Dat insinueer ik zeker niet. Ik gun gewoon iedereen een goed boek op elk moment.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo insinueer je nu dat ik geen boeken lees.
we kunnen het hopenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah, ok, nja bob is natuurlijk gewoon dood, over deze knakker weet je niet of die dat is kennelijk
Je had me in de eerste helft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga straks weer zweten, ploeteren en schelden en als ik dan klaar ben met het fappen ga ik weer vol plezier sekiro spelen
Dat is waarquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Studenten kunnen volgens de DSM niet alcoholist zijnIk heb verschillende keren bussen af geslagen omdat drankspellen niet leuk zijn als je geen alcohol drinkt in de afgelopen periode.
Ik heb er nu een in mijn tas, maar kies er even voor te Fok!ken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat insinueer ik zeker niet. Ik gun gewoon iedereen een goed boek op elk moment.
Kan niet, zit niet in de treinquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef xcachet het volgende:
Er zit een bloed mooie jongen schuin tegenover mij in de trein.
Alcohol misbruiker klinkt wel leuker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar
En volgens DSM was ik ook alcoholist omdat ik me aan voorschriften hield van glaasje wijn per dag (en aangezien misbruik/verslaving tegenwoordig hetzelfde is)
@TARDIS. ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Mn crusht appt ook dat ie weer wat moet eten, hallo wie is dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |