welkom terug. Op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
Goedemiddag vrienden. De tijd van lunchGENOT is weer afgelopen
Echt?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die heeft net haar poesje weer terug idd.
Echt, is ie terecht?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die heeft net haar poesje weer terug idd.
echt kut, waarom is dit niet gewoon gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Crack_ is mijn crush, ik niet die van Crack_.
Kweenie, het leven is niet altijd eerlijk. Het is geven en nemen. Misschien trekt het nog eens gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt kut, waarom is dit niet gewoon gelijk
Au.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee Crack_ is mijn crush, ik niet die van Crack_.
Jij mag ook wel een nieuwe act krijgen. Buiten FIFA, DBS en klagen dat de vrouwmensen hier hun benen niet voor je spreiden breng je weinig inhoudelijks mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi. Die act begon vermoeiend te worden
ik zou je wel willen crushen tussen mijn dijen bbquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef xcachet het volgende:
Dubbel au eigenlijk, want ik dacht dat ik je crush was @:TARDIS.
Crack kennelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geeft niet schatje.
[..]
Ja, wie heeft er geen crush op hem.
Ohja, thanks was dit vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kweenie, het leven is niet altijd eerlijk. Het is geven en nemen. Misschien trekt het nog eens gelijk.
Niet zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou je wel willen crushen tussen mijn dijen bb
Dat zijn er al meer dan menig klb gebruiker dus ik zit voorlopig nog wel goedquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een nieuwe act krijgen. Buiten FIFA, DBS en klagen dat de vrouwmensen hier hun benen niet voor je spreiden breng je weinig inhoudelijks mee.
wat is ditquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
haha komt die kat eindelijk terug in dr eigen huis LOOPT ER EEN TWEEDE KAT ROND denkt ama zo van ja hahah heb hem toch gekocht
wat heb je het nou de hele tijd over je crushquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Mn crusht appt ook dat ie weer wat moet eten, hallo wie is dit
Ik hou van KLB-gebruikers zonder act goede en tevens BESTE vriend van heel FOK!.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zijn er al meer dan menig klb gebruiker dus ik zit voorlopig nog wel goed
Ik ben niet exlcusief maar ga gewoon niet voor minder dan verliefd en dat is zeldenquote:
Nee jij hebt al verkering. Ik heb dat bij @Opsonisatie ook opgegeven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef xcachet het volgende:
Dubbel au eigenlijk, want ik dacht dat ik je crush was @:TARDIS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |