Die bestaan gelukkig nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou van KLB-gebruikers zonder act goede en tevens BESTE vriend van heel FOK!.
Laat iedereen maar zuur doen hoor Kwarkquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
haha komt die kat eindelijk terug in dr eigen huis LOOPT ER EEN TWEEDE KAT ROND denkt ama zo van ja hahah heb hem toch gekocht
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee jij hebt al verkering. Ik heb dat bij @:opsonisatie ook opgegeven.
@TARDIS. ook? Die kan toch prima jou en @xcachet als crush hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben niet exlcusief maar ga gewoon niet voor minder dan verliefd en dat is zelden
Zal ik dit als mijn nieuwe sig doen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent echt een vieze tease. alleen maar ons een beetje teasen met je teasetieten, hoer
Doe eens ff normaal tegen cachiequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent echt een vieze tease. alleen maar ons een beetje teasen met je teasetieten, hoer
Niet voor mij spreken pls, dat kan ik prima zelf.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:tardis. ook? Die kan toch prima jou en @:xcachet als crush hebben
Wil je het verhaal wetenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat heb je het nou de hele tijd over je crush
Laat eens wat fok vrouwen over voor de restquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor mij spreken pls, dat kan ik prima zelf.
Vindt dat overigens wel wat hoor, verliefdheid als voorwaarde, want verliefdheid maakt nog meer blind dan liefde...quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben niet exlcusief maar ga gewoon niet voor minder dan verliefd en dat is zelden
dat zou fijn zijn, de laatste keer dat ik in iemands sig stond had het te maken met 5 piemels zuigenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik dit als mijn nieuwe sig doen?
Wtf, ben ik gewoon derde keusquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee jij hebt al verkering. Ik heb dat bij @:opsonisatie ook opgegeven.
ik was er zelf ook wel in mn nopjes mee jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat iedereen maar zuur doen hoor Kwarkik heb gelachen.
IK VRAAG HET TOCH AAN JOUquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet voor mij spreken pls, dat kan ik prima zelf.
dat is een manquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:tardis. ook? Die kan toch prima jou en @:xcachet als crush hebben
Vriend, dit lijkt maar zo, als je goed leest zie je dat ik er met géén vandoor ga.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat eens wat fok vrouwen over voor de rest
Hoort dat niet 'vind' te zijn slimste vriend van fok?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vindt dat overigens wel wat hoor, verliefdheid als voorwaarde, want verliefdheid maakt nog meer blind dan liefde...
Déze post gaat in m’n sig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn, de laatste keer dat ik in iemands sig stond had het te maken met 5 piemels zuigen
Ja ik vind het wel fijn.. Nu al een poosje niet op, want anders zit ik er elk weekend aanquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, hoeveelheid is wel een dingetje, want ik hoorde iemand anders en die had gewoon echt een hele nare ervaring met keta omdat ie er niet uit kon komen (wellicht gevalletje k-hole) en weer anderen zeggen dat keta echt het beste is wat er is
@:driepink
Klasse. Gooi ik er nog ff een TR overheen om het te benadrukkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
TR, schelden op de persoon mag niet. Helemaal vergeten.
Het was God, die sprakquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoort dat niet 'vind' te zijn slimste vriend van fok?
Ik weet wie het zegt, hè, zwijntje van mequote:Op woensdag 27 maart 2019 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
@:driepink mag trouwens ook wel aan dat keto dieet met zijn dikke reet
We weten beiden dat sc slechts het voorspel is en het echte werk achter gesloten deuren plaats vindtquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, dit lijkt maar zo, als je goed leest zie je dat ik er met géén vandoor ga.
Je bent mijn beste vriend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Gooi ik er nog ff een TR overheen om het te benadrukken
ik heb al 5 jaar een crush op DjeDje die ze nooit heeft beantwoordquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dit is allemaal jaren geleden. Opsonisatie was 2013 en op xcachet heb ik nooit een crush gehad [ afbeelding ]
Klasse vriendquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was God, die sprak
(je hebt gelijk, dit is een slechte poging het goed te praten)
Heb al sinds september geen direct contact met een vrouw gehadquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat sc slechts het voorspel is en het echte werk achter gesloten deuren plaats vindt
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat sc slechts het voorspel is en het echte werk achter gesloten deuren plaats vindt
DjeDje is echt #GOALSquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al 5 jaar een crush op DjeDje die ze nooit heeft beantwoord
Zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. I envy youquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb al sinds september geen direct contact met een vrouw gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |