Lijkt me sowieso een verstandig idee om uit Friesland te vertrekkenquote:Op zondag 24 maart 2019 11:52 schreef I. het volgende:
[..]
Prima, wel een pleuriseind.Moet daar toch maar eens dichter in de buurt gaan wonen.
Mij ook, mij ook.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een verstandig idee om uit Friesland te vertrekken
Veel plezier!quote:Op zondag 24 maart 2019 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga ervan tussen, tot zometeen als ik weer treinwifi heb
Gelukkig maar, anders had ik je zomaar per ongeluk in de kliko kunnen donderenquote:Op zondag 24 maart 2019 12:07 schreef I. het volgende:
[..]
Nope.Ben import Fries.
Woon hier nog maar 3 jaartjes.
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef murp het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik je zomaar per ongeluk in de kliko kunnen donderen
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef murp het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik je zomaar per ongeluk in de kliko kunnen donderen
Waarom ben je daar gaan wonen als je import bent?quote:
Werk.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom ben je daar gaan wonen als je import bent?
Ik ga vanmiddag dan wel weer mijn eigen bitches hosselenquote:
Ik kom aan op bestemming om 13.59, maar dan ben ik waar ik moet zijn en ben ik ook al overgestapt op metroquote:
Groetjes terug.quote:
Het zegt mij helemaal nietsquote:Op zondag 24 maart 2019 13:30 schreef I. het volgende:
[..]
Groetjes terug.
We hadden de auto gisteren trouwens in de C.K. Eloutstraat staan. Kom ik nu pas achter.
Zal jou ongetwijfeld meer zeggen dan dat het mij zegt.
Lekker in de zon lezenquote:
nou dat nog nét niet......maar tis goed toeven in de tuin inderdaad!quote:Op zondag 24 maart 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker in de zon lezen
Nakend nota bene
Nouja bijna
Ohquote:Op zondag 24 maart 2019 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zegt mij helemaal nietswellicht als ik maps bekijk
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker druk hier.
Iedereen van de wereld?
Nog niet vergeten?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ama de pama lama guyana botswana
Mooiquote:Op zondag 24 maart 2019 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Is yoda de poda loda er al
Hoe is het afgelopen met de vermiste Kuroi?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MooiNee, haal ik weekje ervoor op.
Niks gehoord. Denk dood.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de vermiste Kuroi?
Het kan idd altijd nog, dat is waar.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mortie kwam na een jaar terug dus geef de hoop niet op
Hallonsquote:
Slaap je vannacht wel weer beter hoop ik.quote:
Poesquote:
Komt vast wel goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap je vannacht wel weer beter hoop ik.
Nope, geen middagdutje vandaag.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet lekker in het zonnetje kunnen soezen vanmiddag?
Gisteren verjaardagsfeestje van mijn nichtje die 9 werd.....maar m'n neefjes zijn bijna 8 en 6 1/2.....was wel ietwat een drukke middagquote:Op zondag 24 maart 2019 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Nope, geen middagdutje vandaag.
Hoe was jouw weekend?
Oh gezellig, dus je mag binnenkort weer?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren verjaardagsfeestje van mijn nichtje die 9 werd.....maar m'n neefjes zijn bijna 8 en 6 1/2.....was wel ietwat een drukke middagDus vandaag lekker bijkomen en in het zonnetje gezeten
Jep....drie keer per jaar raakquote:Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh gezellig, dus je mag binnenkort weer?Kan me wel voorstellen dat dat nogal een dolle boel is, maar die kids kunnen enorm energie vreten.
Weertje was wel heerlijk vandaag, ja.
Goed om te horenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:30 schreef I. het volgende:
[..]
Sked
TopHeb flink gelachen.
Was het weer meer dan waard.
Waar ben je naar hem gaan kijken?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:30 schreef I. het volgende:
[..]
Sked
TopHeb flink gelachen.
Was het weer meer dan waard.
Vandaar dat je een eindje moest reizenquote:
Jup.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je een eindje moest reizen
Zeker.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, heerlijk zonnetje. Vond het nog wel fris
Geen jas?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:36 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker.
Ja klopt, had geen jas mee naar Amsterdam. Was bij het wachten op de tram wel even een baalmomentje.
Slimmerikquote:Op zondag 24 maart 2019 20:36 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker.
Ja klopt, had geen jas mee naar Amsterdam. Was bij het wachten op de tram wel even een baalmomentje.
Neuh, wel een vest, maar werd werd vrij frisjes.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen jas?Dan ben ik maar een enorme koukleum.
Hoe lang was je eigenlijk wel niet onderweg?
Als je denkt dat het wel meevalt, dan doet het dat over het algemeen dus nietquote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef I. het volgende:
[..]Dacht dat het allemaal wel zou meevallen.
Dat is niet mis.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:46 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh, wel een vest, maar werd werd vrij frisjes.Ik heb het niet heel snel koud.
Ik was eerst bij m'n ouders, dat was al een ritje van 40 minuten. Rond kwart voor 6 vanaf m'n ouders naar Amsterdam gereden, was een uurtje. En toen 25 minuten in de tram naar Carré.
En dan weer 25 minuten terug met de tram, en een ritje van 1.5 uur naar huis.
Zo'n 4 uur dus.En de show duurde zelf bijna 2 uur.
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je denkt dat het wel meevalt, dan doet het dat over het algemeen dus niet
Wie ga je dan zien?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:51 schreef I. het volgende:
[..]
Volgende voorstelling waar ik heen ga is in Zwolle, stukje dichterbij.
Oh, dat duurt nog wel even dan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[..]
Patrick Laureij, maar da's volgend jaar pas.
Zal toch ook nog wel het een en ander aangekondigd worden voor dit jaar in ieder geval.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.
Misschien dat er tussendoor nog wat shows de moeite waard zijn.
Vast wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal toch ook nog wel het een en ander aangekondigd worden voor dit jaar in ieder geval.
Vuistje? Nou zie ik een super lange vent voor me met mini handjesquote:Op zondag 24 maart 2019 22:05 schreef I. het volgende:
[..]
Heb 'm dit weekend flink door het vuistje gehaald.
En dit, met het vuistje telt nietquote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vuistje? Nou zie ik een super lange vent voor me met mini handjes
En dat telt sowieso niet
Vergeleken met wat er door het vuistje gehaald werd, is het een vuistje ja.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vuistje? Nou zie ik een super lange vent voor me met mini handjes
En dat telt sowieso niet
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:08 schreef I. het volgende:
[..]
Vergeleken met wat er door het vuistje gehaald werd, is het een vuistje ja.![]()
Oh.![]()
Nog zeker even afgebeerd op die ADHD'er, ouwe viespeukquote:Op zondag 24 maart 2019 22:08 schreef I. het volgende:
[..]
Vergeleken met wat er door het vuistje gehaald werd, is het een vuistje ja.![]()
Oh.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog zeker even afgebeerd op die ADHD'er, ouwe viespeuk
Je kan er wat dat betreft niet vroeg genoeg bij zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft die handeling wel aan een kind geleerd dat op de eerste rij zat.
Tsja. En anders moet je zo'n kind gewoon niet meenemen.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan er wat dat betreft niet vroeg genoeg bij zijn.
Ik ken het repertoire van Jochem Myjer niet echt, maar ik zou denken dat kinderen en cabaret überhaupt niet de beste combi is.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:18 schreef I. het volgende:
[..]
Tsja. En anders moet je zo'n kind gewoon niet meenemen.
Over het algemeen niet idd. Seks, en andere onderwerpen die wel enige vorm van levenservaring vereisen komen vrij vaak aan bod.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ken het repertoire van Jochem Myjer niet echt, maar ik zou denken dat kinderen en cabaret überhaupt niet de beste combi is.
Oh, maar ik post altijd als ik 1111 of 1337 of 2222 zie. Ik zit nu trouwens mobiel, dus ik zie de seconden niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
evengoed spijtig dat je dit niet eergisteren hebt verzonnen
even kijken of flippie aan het posten wasquote:Op zondag 24 maart 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, maar ik post altijd als ik 1111 of 1337 of 2222 zie. Ik zit nu trouwens mobiel, dus ik zie de seconden niet.
Wat brengt le Prof in ONZ sc?
Die heb ik van het weekend niet meer gezien hierquote:Op zondag 24 maart 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
even kijken of flippie aan het posten was
oei, is dit reden tot paniek?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend niet meer gezien hier
Niet echt, realiseerde me dat net pas.quote:
Sprintergenotquote:
denk niet dat ze dit leuk vindt om te horenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, realiseerde me dat net pas.
Denk niet dat het haar iets kan schelenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk niet dat ze dit leuk vindt om te horen
Enorm.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit is toch onz, hier geven we om elkaar?
Soms. Soms ook niet. In de regel geven we om elkaar, maar @Sked geeft om niemandquote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had ze maar meer hier moeten zijnquote:
Zo onwaar ditquote:Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms. Soms ook niet. In de regel geven we om elkaar, maar @:sked geeft om niemand
Geintjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gevaarlijk om hier lukraak vanuit te gaanquote:Op zondag 24 maart 2019 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het betekent dat ze waarschijnlijk een sociaal leven heeft
We zullen het morgen vragen als ze weer aan het werk is.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk om hier lukraak vanuit te gaan
Als ze iets is overkomen mag jij je schuldig voelen, dat begrijp je wel hequote:Op zondag 24 maart 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zullen het morgen vragen als ze weer aan het werk is.
Schuldig, hoezo? Omdat ik me geen zorgen maak? Ik hoop dat jullie je ook geen zorgen maken als ik een tijdje niet aanwezig ben.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ze iets is overkomen mag jij je schuldig voelen, dat begrijp je wel he
Doen we niet, beloofdquote:Op zondag 24 maart 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schuldig, hoezo? Omdat ik me geen zorgen maak? Ik hoop dat jullie je ook geen zorgen maken als ik een tijdje niet aanwezig ben.
Fokkie dacht dat ik mezelf van kant had gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schuldig, hoezo? Omdat ik me geen zorgen maak? Ik hoop dat jullie je ook geen zorgen maken als ik een tijdje niet aanwezig ben.
Die is al een tijdje wat minder actief.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokkie dacht dat ik mezelf van kant had gemaakt
Waar is die dikkerd eigenlijk
Vandaag was er geen echt grote wedstrijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje wat minder actief.
Heb ik nog iets gemist vandaag qua wielrennen eigenlijk? Geen zin om heel het topic terug te lezen.
Ik heb het ook niet gezien, maar Mathieu heeft gewonnen. Zal je nog wel kunnen terugkijken op de Player.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje wat minder actief.
Heb ik nog iets gemist vandaag qua wielrennen eigenlijk? Geen zin om heel het topic terug te lezen.
Ah, leuk! Zal ik doen als ik thuis ben.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, maar Mathieu heeft gewonnen. Zal je nog wel kunnen terugkijken op de Player.
Ik volg ook de wat kleinere. Tenzij we richting Azië gaan ofzoquote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag was er geen echt grote wedstrijd.
Ah oke.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik volg ook de wat kleinere. Tenzij we richting Azië gaan ofzo
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
De grote vraag: ben ik blauw op mijn verjaardag?
Oh ja, alvast gefeliciteerd makkerquote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
De grote vraag: ben ik blauw op mijn verjaardag?
Fokker?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokkie dacht dat ik mezelf van kant had gemaakt
Waar is die dikkerd eigenlijk
Wil ik ook nog steeds aan beginnen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh.......de Vlaamse versie van wie is de mol is echt zoveel meer spannender dan de Nederlandse versie
Ik kan niet wachten tot volgende week......echt een aanrader hoor!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:24 schreef I. het volgende:
[..]
Wil ik ook nog steeds aan beginnen.
Kom er maar niet aan toe.
Hoorde het al uit verschillende hoeken idd.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot volgende week......echt een aanrader hoor!
6 maart laatste post.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja normaal is hij er 's nachts dus dacht dat ik hem misschien gemist had maar niet echt dus
Nog een half uurtje genieten van het weekendquote:
Echt doen hoor!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef I. het volgende:
[..]
Hoorde het al uit verschillende hoeken idd.Bij deze helemaal overtuigd.
Eens kijken of ik zo even een afleveringetje aan kan zetten.
ik nog 24,5quote:Op zondag 24 maart 2019 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog een half uurtje genieten van het weekend
Vakkundig is te veel eer.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt doen hoor!
Hebben jullie nou Driepink vakkundig weggejaagd?
quote:
Ga ik doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt doen hoor!
Waarom post Driep niet meer hier dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt doen hoor!
Omdat er een aantal hem hier plaagde met wel/niet naar de sportschool gaan.....quote:Op zondag 24 maart 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom post Driep niet meer hier dan?
Ow, jammer welquote:Op zondag 24 maart 2019 23:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat er een aantal hem hier plaagde met wel/niet naar de sportschool gaan.....
Bijna overal wifi, behalve in GVB vervoer...quote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Trakteer jezelf voor je verjaardag maar op 4g, pauper
Stomquote:
Het is op dit moment compleet onduidelijk hoe ik heetquote:
VOOquote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het is op dit moment compleet onduidelijk hoe ik heet
Kijk. Tien stickers op je voorhoofd.quote:
Foo?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou het toch eerder gewoon als F uitspreken.
Verdomme nator.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was meestal met een afwasborstel, kleding gaat in de wasmachine
Ja hey. Hoe kon ik dat wetenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heet geen Henry van Loon. Zo groot is m'n voorhoofd niet.
Dingdingdingding!quote:
Zegt degene die 40 dagen lang vrijwillig zichzelf ont-alcoholt. Ik zou dat precies een dag volhouden en daarna een identiteitscrisis krijgen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Het was gezellig! Wel een stelletje laffe borrelaars dat ik nu al in de tram naar huis zit.
Nice.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Het was gezellig! Wel een stelletje laffe borrelaars dat ik nu al in de tram naar huis zit.
Dan had hij maar Vaux. moeten heten.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef I. het volgende:
[..]
Maar dan is het weer het Engelse 'Foo', wat klinkt als (op z'n Nederlands) 'Foeee'
Maar zelfs zonder alcohol blijf ik tot het einde!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zegt degene die 40 dagen lang vrijwillig zichzelf ont-alcoholt. Ik zou dat precies een dag volhouden en daarna een identiteitscrisis krijgen.
Een echte strijder!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar zelfs zonder alcohol blijf ik tot het einde!
Volgende keer in Utreg kunnen we tot 06:00 doorgaanquote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar zelfs zonder alcohol blijf ik tot het einde!
Ik niet, @Driepink wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef I. het volgende:
[..]
Nice.Wel vroegjes ja, maar waarom dan ook op een zondag hè. Iedereen moet morgen weer an die arbeit natuurlijk.
Heb je de groetjes nog gedaan van mij?
Wanneer in Utrecht?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Volgende keer in Utreg kunnen we tot 06:00 doorgaan
Sjoeligans 030-stylequote:
Was ook wel erg chille locatie. En die ribs bohhhhhquote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer, want volgens mij is die sjoelmeet altijd daar in Rotterdam
Vo voor de ribs jaquote:Op zondag 24 maart 2019 23:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Was ook wel erg chille locatie. En die ribs bohhhhh
Hoe ben jij later thuis dan ikquote:Op zondag 24 maart 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vo voor de ribs ja
Heheh, halte Jan van Galenstraat, bijna thuis, nog 10 minuten ofzo. Ik ga door de deur van mijn huis als ik 25 ben denk ik.
Ja, eh, ik claim sabotagequote:Op zondag 24 maart 2019 23:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoe ben jij later thuis dan ik
Trouwens, lijkt me duidelijk dat het volk gesproken heeft: ONZ / Hoe spreek je Faux uit?
Sabotage beantwoordt men met sabotage.quote:
Halve Maantje toch?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer, want volgens mij is die sjoelmeet altijd daar in Rotterdam
Oh, en, als ik op Amsterdam Centraal ben moet ik nog een half uur naar het eindpunt van ofwel bus ofwel tramquote:Op zondag 24 maart 2019 23:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoe ben jij later thuis dan ik
Trouwens, lijkt me duidelijk dat het volk gesproken heeft: ONZ / Hoe spreek je Faux uit?
Klinkt als een genotquote:Op zondag 24 maart 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, en, als ik op Amsterdam Centraal ben moet ik nog een half uur naar het eindpunt van ofwel bus ofwel tram
Iemand heeft een proxyserver aangeslingerd.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:57 schreef Faux. het volgende:
Jongens een of andere duistere kracht zit met die poll te kloten in dat Fauxtopic
Magnet loopt te klotenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:01 schreef I. het volgende:
[..]
Iemand heeft een proxyserver aangeslingerd.
Trusten Sked!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef Sked het volgende:
Gefeliciteerd naat
En nu ga ik naar bed, ben kapot.
Slaap lekker sked!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef Sked het volgende:
Gefeliciteerd naat
En nu ga ik naar bed, ben kapot.
Totally worth itquote:
Nou das een beetje het probleem. Dat kunnen we dus blijkbaar welquote:
Jij ook gefeliciteerd dan maarquote:Op maandag 25 maart 2019 00:14 schreef Faux. het volgende:
Maar goed jongens, mn eerste MEDje.
#fauxforfa
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:14 schreef Faux. het volgende:
Maar goed jongens, mn eerste MEDje.
#fauxforfa
Ja dit is wel even een achievement hequote:
Pfftquote:
Vanaf nu zal ik je nooit meer vergetenquote:
@jogy @Snakey @Opa.Bakkebaard @Speculariumquote:Op maandag 25 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:nanking @:yvonne @:iteejer @:breuls @:danny @:murp @:pharkus
vergeet ik iemand?
HELP![]()
Is snakey nog steeds FAquote:Op maandag 25 maart 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]
@:jogy @:Snakey @:Opa.Bakkebaard @:Specularium
Opgelostquote:Op maandag 25 maart 2019 00:20 schreef Faux. het volgende:
Hahahhahaha naatje kan niet praten in zn eigen verjaardagstopic
u zei?quote:
ik ben geen ONZ mod en wil niet gastmodden dus ga maar aan VK vragen of ie weer open kanquote:
VK is ook geen ONZ-mod skklquote:Op maandag 25 maart 2019 00:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben geen ONZ mod en wil niet gastmodden dus ga maar aan VK vragen of ie weer open kan
weet ik veelquote:
quote:
en dat lekkere salaris inleveren? Die is gekquote:
Ben ik geel gewordenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gegeliciteerd naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje ❤
Ik zou het eigenlijk alleen al doen voor die auto van de zaak.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
en dat lekkere salaris inleveren? Die is gek
Auto van de zaak is pas vanaf FA he. Althans, NanKing rijdt een zieke sportauto.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk alleen al doen voor die auto van de zaak.Salaris is wel mooi meegenomen ja.
Het zou zomaar kunnen, je weet maar nooit wat de users met html rechten zouden doenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kut waarom ben jij zo snel 😜👻
Wat is dit dan? Hm?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Auto van de zaak is pas vanaf FA he. Althans, NanKing rijdt een zieke sportauto.
Die kunnen jou niet geel maken iig.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, je weet maar nooit wat de users met html rechten zouden doen
ik vroeg vandaag om HTML-rechten aan NanKingquote:
En die kreeg je niet? Gek.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik vroeg vandaag om HTML-rechten aan NanKing
Maar gefelicteerd he want daar gaat het om de gedachte niet dat ik het perongeluk verkeerd zei. Ga je feestje vieren of lekker chill alleen genieten van het leed dat je ouder word? 😜quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, je weet maar nooit wat de users met html rechten zouden doen
Het was toch de bedoeling om dat geheim te houden en de schuld van fouten aan murp te gevenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik vroeg vandaag om HTML-rechten aan NanKing
quote:
ohja gvd snel edittenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om dat geheim te houden en de schuld van fouten aan murp te geven
Waarom begrijp ik deze zin niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om dat geheim te houden en de schuld van fouten aan murp te geven
Er was een FOK!meet vandaag en ik zat eergisteravond aan de 2cb op een verjaardag van iemand anders, ik heb wel genoeg gevierdquote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar gefelicteerd he want daar gaat het om de gedachte niet dat ik het perongeluk verkeerd zei. Ga je feestje vieren of lekker chill alleen genieten van het leed dat je ouder word? 😜
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:40 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon @:Bosbeetle vragen. Die houdt wel van spelen met htmldingetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |