Was ook wel erg chille locatie. En die ribs bohhhhhquote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer, want volgens mij is die sjoelmeet altijd daar in Rotterdam
Vo voor de ribs jaquote:Op zondag 24 maart 2019 23:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Was ook wel erg chille locatie. En die ribs bohhhhh
Hoe ben jij later thuis dan ikquote:Op zondag 24 maart 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vo voor de ribs ja
Heheh, halte Jan van Galenstraat, bijna thuis, nog 10 minuten ofzo. Ik ga door de deur van mijn huis als ik 25 ben denk ik.
Ja, eh, ik claim sabotagequote:Op zondag 24 maart 2019 23:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoe ben jij later thuis dan ik
Trouwens, lijkt me duidelijk dat het volk gesproken heeft: ONZ / Hoe spreek je Faux uit?
Sabotage beantwoordt men met sabotage.quote:
Halve Maantje toch?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer, want volgens mij is die sjoelmeet altijd daar in Rotterdam
Oh, en, als ik op Amsterdam Centraal ben moet ik nog een half uur naar het eindpunt van ofwel bus ofwel tramquote:Op zondag 24 maart 2019 23:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoe ben jij later thuis dan ik
Trouwens, lijkt me duidelijk dat het volk gesproken heeft: ONZ / Hoe spreek je Faux uit?
Klinkt als een genotquote:Op zondag 24 maart 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, en, als ik op Amsterdam Centraal ben moet ik nog een half uur naar het eindpunt van ofwel bus ofwel tram
Iemand heeft een proxyserver aangeslingerd.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:57 schreef Faux. het volgende:
Jongens een of andere duistere kracht zit met die poll te kloten in dat Fauxtopic
Magnet loopt te klotenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:01 schreef I. het volgende:
[..]
Iemand heeft een proxyserver aangeslingerd.
Trusten Sked!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef Sked het volgende:
Gefeliciteerd naat
En nu ga ik naar bed, ben kapot.
Slaap lekker sked!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef Sked het volgende:
Gefeliciteerd naat
En nu ga ik naar bed, ben kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |