Totally worth itquote:
Nou das een beetje het probleem. Dat kunnen we dus blijkbaar welquote:
Jij ook gefeliciteerd dan maarquote:Op maandag 25 maart 2019 00:14 schreef Faux. het volgende:
Maar goed jongens, mn eerste MEDje.
#fauxforfa
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:14 schreef Faux. het volgende:
Maar goed jongens, mn eerste MEDje.
#fauxforfa
Ja dit is wel even een achievement hequote:
Pfftquote:
Vanaf nu zal ik je nooit meer vergetenquote:
@jogy @Snakey @Opa.Bakkebaard @Speculariumquote:Op maandag 25 maart 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:nanking @:yvonne @:iteejer @:breuls @:danny @:murp @:pharkus
vergeet ik iemand?
HELP![]()
Is snakey nog steeds FAquote:Op maandag 25 maart 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]
@:jogy @:Snakey @:Opa.Bakkebaard @:Specularium
Opgelostquote:Op maandag 25 maart 2019 00:20 schreef Faux. het volgende:
Hahahhahaha naatje kan niet praten in zn eigen verjaardagstopic
u zei?quote:
ik ben geen ONZ mod en wil niet gastmodden dus ga maar aan VK vragen of ie weer open kanquote:
VK is ook geen ONZ-mod skklquote:Op maandag 25 maart 2019 00:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben geen ONZ mod en wil niet gastmodden dus ga maar aan VK vragen of ie weer open kan
weet ik veelquote:
quote:
en dat lekkere salaris inleveren? Die is gekquote:
Ben ik geel gewordenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gegeliciteerd naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje ❤
Ik zou het eigenlijk alleen al doen voor die auto van de zaak.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
en dat lekkere salaris inleveren? Die is gek
Auto van de zaak is pas vanaf FA he. Althans, NanKing rijdt een zieke sportauto.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk alleen al doen voor die auto van de zaak.Salaris is wel mooi meegenomen ja.
Het zou zomaar kunnen, je weet maar nooit wat de users met html rechten zouden doenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kut waarom ben jij zo snel 😜👻
Wat is dit dan? Hm?quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Auto van de zaak is pas vanaf FA he. Althans, NanKing rijdt een zieke sportauto.
Die kunnen jou niet geel maken iig.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, je weet maar nooit wat de users met html rechten zouden doen
ik vroeg vandaag om HTML-rechten aan NanKingquote:
En die kreeg je niet? Gek.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik vroeg vandaag om HTML-rechten aan NanKing
Maar gefelicteerd he want daar gaat het om de gedachte niet dat ik het perongeluk verkeerd zei. Ga je feestje vieren of lekker chill alleen genieten van het leed dat je ouder word? 😜quote:Op maandag 25 maart 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, je weet maar nooit wat de users met html rechten zouden doen
Het was toch de bedoeling om dat geheim te houden en de schuld van fouten aan murp te gevenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik vroeg vandaag om HTML-rechten aan NanKing
quote:
ohja gvd snel edittenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om dat geheim te houden en de schuld van fouten aan murp te geven
Waarom begrijp ik deze zin niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om dat geheim te houden en de schuld van fouten aan murp te geven
Er was een FOK!meet vandaag en ik zat eergisteravond aan de 2cb op een verjaardag van iemand anders, ik heb wel genoeg gevierdquote:Op maandag 25 maart 2019 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar gefelicteerd he want daar gaat het om de gedachte niet dat ik het perongeluk verkeerd zei. Ga je feestje vieren of lekker chill alleen genieten van het leed dat je ouder word? 😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |