Geintjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gevaarlijk om hier lukraak vanuit te gaanquote:Op zondag 24 maart 2019 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het betekent dat ze waarschijnlijk een sociaal leven heeft
We zullen het morgen vragen als ze weer aan het werk is.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk om hier lukraak vanuit te gaan
Als ze iets is overkomen mag jij je schuldig voelen, dat begrijp je wel hequote:Op zondag 24 maart 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zullen het morgen vragen als ze weer aan het werk is.
Schuldig, hoezo? Omdat ik me geen zorgen maak? Ik hoop dat jullie je ook geen zorgen maken als ik een tijdje niet aanwezig ben.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ze iets is overkomen mag jij je schuldig voelen, dat begrijp je wel he
Doen we niet, beloofdquote:Op zondag 24 maart 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schuldig, hoezo? Omdat ik me geen zorgen maak? Ik hoop dat jullie je ook geen zorgen maken als ik een tijdje niet aanwezig ben.
Fokkie dacht dat ik mezelf van kant had gemaaktquote:Op zondag 24 maart 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schuldig, hoezo? Omdat ik me geen zorgen maak? Ik hoop dat jullie je ook geen zorgen maken als ik een tijdje niet aanwezig ben.
Die is al een tijdje wat minder actief.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokkie dacht dat ik mezelf van kant had gemaakt
Waar is die dikkerd eigenlijk
Vandaag was er geen echt grote wedstrijd.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje wat minder actief.
Heb ik nog iets gemist vandaag qua wielrennen eigenlijk? Geen zin om heel het topic terug te lezen.
Ik heb het ook niet gezien, maar Mathieu heeft gewonnen. Zal je nog wel kunnen terugkijken op de Player.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje wat minder actief.
Heb ik nog iets gemist vandaag qua wielrennen eigenlijk? Geen zin om heel het topic terug te lezen.
Ah, leuk! Zal ik doen als ik thuis ben.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, maar Mathieu heeft gewonnen. Zal je nog wel kunnen terugkijken op de Player.
Ik volg ook de wat kleinere. Tenzij we richting Azië gaan ofzoquote:Op zondag 24 maart 2019 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag was er geen echt grote wedstrijd.
Ah oke.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik volg ook de wat kleinere. Tenzij we richting Azië gaan ofzo
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
De grote vraag: ben ik blauw op mijn verjaardag?
Oh ja, alvast gefeliciteerd makkerquote:Op zondag 24 maart 2019 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
De grote vraag: ben ik blauw op mijn verjaardag?
Fokker?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokkie dacht dat ik mezelf van kant had gemaakt
Waar is die dikkerd eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |