Kijk. Tien stickers op je voorhoofd.quote:
Foo?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou het toch eerder gewoon als F uitspreken.
Verdomme nator.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was meestal met een afwasborstel, kleding gaat in de wasmachine
Ja hey. Hoe kon ik dat wetenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heet geen Henry van Loon. Zo groot is m'n voorhoofd niet.
Dingdingdingding!quote:
Zegt degene die 40 dagen lang vrijwillig zichzelf ont-alcoholt. Ik zou dat precies een dag volhouden en daarna een identiteitscrisis krijgen.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Het was gezellig! Wel een stelletje laffe borrelaars dat ik nu al in de tram naar huis zit.
Nice.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Het was gezellig! Wel een stelletje laffe borrelaars dat ik nu al in de tram naar huis zit.
Dan had hij maar Vaux. moeten heten.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef I. het volgende:
[..]
Maar dan is het weer het Engelse 'Foo', wat klinkt als (op z'n Nederlands) 'Foeee'
Maar zelfs zonder alcohol blijf ik tot het einde!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zegt degene die 40 dagen lang vrijwillig zichzelf ont-alcoholt. Ik zou dat precies een dag volhouden en daarna een identiteitscrisis krijgen.
Een echte strijder!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar zelfs zonder alcohol blijf ik tot het einde!
Volgende keer in Utreg kunnen we tot 06:00 doorgaanquote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar zelfs zonder alcohol blijf ik tot het einde!
Ik niet, @Driepink wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:40 schreef I. het volgende:
[..]
Nice.Wel vroegjes ja, maar waarom dan ook op een zondag hè. Iedereen moet morgen weer an die arbeit natuurlijk.
Heb je de groetjes nog gedaan van mij?
Wanneer in Utrecht?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Volgende keer in Utreg kunnen we tot 06:00 doorgaan
Sjoeligans 030-stylequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |