Oh, dat duurt nog wel even dan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[..]
Patrick Laureij, maar da's volgend jaar pas.
Zal toch ook nog wel het een en ander aangekondigd worden voor dit jaar in ieder geval.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.
Misschien dat er tussendoor nog wat shows de moeite waard zijn.
Vast wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal toch ook nog wel het een en ander aangekondigd worden voor dit jaar in ieder geval.
Vuistje? Nou zie ik een super lange vent voor me met mini handjesquote:Op zondag 24 maart 2019 22:05 schreef I. het volgende:
[..]
Heb 'm dit weekend flink door het vuistje gehaald.
En dit, met het vuistje telt nietquote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vuistje? Nou zie ik een super lange vent voor me met mini handjes
En dat telt sowieso niet
Vergeleken met wat er door het vuistje gehaald werd, is het een vuistje ja.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vuistje? Nou zie ik een super lange vent voor me met mini handjes
En dat telt sowieso niet
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:08 schreef I. het volgende:
[..]
Vergeleken met wat er door het vuistje gehaald werd, is het een vuistje ja.![]()
Oh.![]()
Nog zeker even afgebeerd op die ADHD'er, ouwe viespeukquote:Op zondag 24 maart 2019 22:08 schreef I. het volgende:
[..]
Vergeleken met wat er door het vuistje gehaald werd, is het een vuistje ja.![]()
Oh.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog zeker even afgebeerd op die ADHD'er, ouwe viespeuk
Je kan er wat dat betreft niet vroeg genoeg bij zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft die handeling wel aan een kind geleerd dat op de eerste rij zat.
Tsja. En anders moet je zo'n kind gewoon niet meenemen.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan er wat dat betreft niet vroeg genoeg bij zijn.
Ik ken het repertoire van Jochem Myjer niet echt, maar ik zou denken dat kinderen en cabaret überhaupt niet de beste combi is.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:18 schreef I. het volgende:
[..]
Tsja. En anders moet je zo'n kind gewoon niet meenemen.
Over het algemeen niet idd. Seks, en andere onderwerpen die wel enige vorm van levenservaring vereisen komen vrij vaak aan bod.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ken het repertoire van Jochem Myjer niet echt, maar ik zou denken dat kinderen en cabaret überhaupt niet de beste combi is.
Oh, maar ik post altijd als ik 1111 of 1337 of 2222 zie. Ik zit nu trouwens mobiel, dus ik zie de seconden niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
evengoed spijtig dat je dit niet eergisteren hebt verzonnen
even kijken of flippie aan het posten wasquote:Op zondag 24 maart 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, maar ik post altijd als ik 1111 of 1337 of 2222 zie. Ik zit nu trouwens mobiel, dus ik zie de seconden niet.
Wat brengt le Prof in ONZ sc?
Die heb ik van het weekend niet meer gezien hierquote:Op zondag 24 maart 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
even kijken of flippie aan het posten was
oei, is dit reden tot paniek?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend niet meer gezien hier
Niet echt, realiseerde me dat net pas.quote:
Sprintergenotquote:
denk niet dat ze dit leuk vindt om te horenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, realiseerde me dat net pas.
Denk niet dat het haar iets kan schelenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk niet dat ze dit leuk vindt om te horen
Enorm.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit is toch onz, hier geven we om elkaar?
Soms. Soms ook niet. In de regel geven we om elkaar, maar @Sked geeft om niemandquote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had ze maar meer hier moeten zijnquote:
Zo onwaar ditquote:Op zondag 24 maart 2019 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms. Soms ook niet. In de regel geven we om elkaar, maar @:sked geeft om niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |