Ja sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Post jij nog maar een keer door een slotje, he..
Pics?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Charlotte heb tieten, komt dus door jou
Op het andere kruisje klikken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:29 schreef Der_Mann het volgende:
voor de ethische mensen zonder adblock onder ons: hebben jullie onderaan ook altijd zo'n tyfusadvertentie en als je op het kruisje klikt gebeurt er helemaal niks
bij sommige staat die er niet bij en als die er wel staat gebeurt er ook geen ene flikkerquote:
Lolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter niet, we willen hier niet het hele modteam hebben
Nog 1quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, trouwens.
Straks eens aankleden en op naar de supermarkt.
Irritantquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij sommige staat die er niet bij en als die er wel staat gebeurt er ook geen ene flikker
IK HEB MIJN BELASTING AL INGEVULD DUS LAAT ME MET RUST
als ik een paar keer refresh zie ik geen advertentie, heeft Danny ook zijn pageviews weer gehadquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Irritant. Maar ik heb er geen last van
. Ik kan die ads gewoon wegklikken.
Even melden in bug anders?
Wat aardig van je.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een paar keer refresh zie ik geen advertentie, heeft Danny ook zijn pageviews weer gehad
werken lijkt mij verdachter danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:45 schreef Der_Mann het volgende:
misschien maar even werken want 3 dagen alleen op kantoor zonder ook maar iets gedaan te hebben is misschien een beetje verdacht
had waarschijnlijk gewoon thuis kunnen blijven zonder dat ze er ooit achter kwamen maar mijn werkethiek is te sterkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen,
Lekker bezig @:der_mann , ik heb ook al niets meer te doen
Ik heb ditzelfde probleem.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had waarschijnlijk gewoon thuis kunnen blijven zonder dat ze er ooit achter kwamen maar mijn werkethiek is te sterk
?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Rozevla het volgende:
FVD lekker negeren
FVD wordt dan alleen maar groter
ER GAAN KOPPEN ROLLEN ZEG IK JE!!!!!!!
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAA
kut, ben ik dan ook een fitgirl?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets bij Body en Fit besteld. Denk dat ik nu echt onder de categorie #fitgirl val.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Rozevla het volgende:
FVD lekker negeren
FVD wordt dan alleen maar groter
ER GAAN KOPPEN ROLLEN ZEG IK JE!!!!!!!
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAA
oei, snel even wat instaslettenfoto's makenquote:
#fatgirlquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets bij Body en Fit besteld. Denk dat ik nu echt onder de categorie #fitgirl val.
Wel mét je Body en Fit beker hèquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, snel even wat instaslettenfoto's maken
Pics van je fitbodyquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
uiteraard. of mijn roze Body&fit bidonquote:
alleen je fitty tittys danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
M’n vriend zou woest worden als ik die met jullie deel.
Je hoeft ze ook alleen maar met mij te delenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent geen spatader veranderd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie reactie op elke post van Rozevla
ook als je je kleren aan houdt?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
spiermassa hequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat meer ja. Ben in 6 maanden al bijna 3 kg aangekomen.
Als het 1.5 kilo per kant aan siliconen is is het geen probleem!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
pas op dat je niet buiten adem raakt als je typtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerder kerst en een vriend met ongezonde eetgewoontes die ik heb overgenomen.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas op dat je niet buiten adem raakt als je typt
kerstvakantie heeft er hier ook wel ingehaktquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerder kerst en een vriend met ongezonde eetgewoontes die ik heb overgenomen.
Heb echt geen ruggengraat.
Hij hoeft er nooit achter te komen. Stuur via waquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het een plonsplee of eentje met een plateau?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:19 schreef Rozevla het volgende:
Ik had als eis dat mijn nieuwe wc mijn lading goed moest aankunnen.
Moest te vaak 2 tot 3 keer door trekken wil het verdwijnen.
Nu nieuwe wc moet ik alsnog 2 keer door trekken
Plonsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het een plonsplee of eentje met een plateau?
Rustig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef Rozevla het volgende:
EN STUUR FOTOS DOOR PREUTSE DIKZAK!!!!
Jezus
Ik ben viesmad!!!!
FVD !!!!!!
Gewoon aanduwen met de pleeborstel en af laten druppelen op de brilquote:
Bedankt.quote:
Dat valt toch goed meequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pak dan wel poedels en chihuahua'squote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ga in de dieren opvang puppy’s de nek breken om te kalmeren
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerstvakantie heeft er hier ook wel ingehakt
gelukkig is dat weer hersteld
maar je kunt ook van het leven genietenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.
en dan de hele dag van die shakes weg werken? lijkt me lastig, maar voor een week moet het wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.
Dat doe ik meer zodra ik tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kunt ook van het leven genieten
zin in donuts
Dat staat er toch niet, flapdrol.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan de hele dag van die shakes weg werken? lijkt me lastig, maar voor een week moet het wel te doen zijn.
niks mis met een dik wijf zijn, vraag maar aan @Cronometerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doe ik meer zodra ik tevreden ben met mijn lichaam.
Noem je mij nou dik?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis met een dik wijf zijn, vraag maar aan @:cronometer
daarom staat er toch ook een vraagteken, flapdrol!quote:
Drie kilo heb je er zo weer afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ik niet, want ik sport amper dus het is zeker geen spiermassa.
met een strap on?quote:
Heeft dit al wat opgeleverd?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar een probleem mee hebt geef me een zoen
Nee, het zijn ook van die ranzige kleffe repen, pancakes etc.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom staat er toch ook een vraagteken, flapdrol!
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar een probleem mee hebt geef me een zoen
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een geweldig mooie dag.
Wattequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
beter blijf je hier dan weer een tijdje wegquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier trapt niemand in, je houdt te veel van mequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter blijf je hier dan weer een tijdje weg
Ik pak mijn verliesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de jaren 80 niet haags, het is geen spelletje
het is een GAME
Ik ga de airco vast aanslingerenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een geweldig mooie dag.
oh, ik vind sommige van die repen nog best goed te etenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook van die ranzige kleffe repen, pancakes etc.
insert pacman-geluidjequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pak mijn verlies
Game over
Timing ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Stroom is ook uitgevallen hier dus gaat sowieso lastig worden .
In die tijd was het ook watquote:
Wat voor cursus?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga zo toch weg heb een cursus in Zoetermeer.
En space invaders.quote:
Dat was ook nice ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
En space invaders.
Maar het begon allemaal met Pong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nicequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt helemaal niks maar niet geschoten is altijd mis
Zegt me allemaal niksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Net als de nieuwe kaarten van FUT birthdayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met Metro Exodusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdalingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met Metro Exodus
Sommige collega's zou je inderdaad liever laten liggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdaling
Kan me echt niemand indenken die jou mond-op-mond zou willen geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik las Kijkduinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
PC zeker, dat is niet mijn platform van keuzequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
Als je BHV hebt dan ben je wettelijk verplicht hulp te moeten verlenen in geval van nood tenzij je schriftelijk bewijs hebt dat iemand dat niet wilquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan me echt niemand indenken die jou mond-op-mond zou willen geven.
Nog ruim een jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat al eens af eigenlijk? Wel zin om te kijken eigenlijk.
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je BHV hebt dan ben je wettelijk verplicht hulp te moeten verlenen in geval van nood tenzij je schriftelijk bewijs hebt dat iemand dat niet wil
Jepquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
PC zeker, dat is niet mijn platform van keuze
Ik zou sowieso een Xbox kopenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar ik ga hem ook weg doen, de games zijn wel goedkoper vaak maar elke keer die upgrades qua hardware kosten je ook een rib uit je lijf.
Die nieuwe RTX lijn gaat gewoon 1500 euro kosten.
Daar heb je 5 PS4's voor
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar ik ga hem ook weg doen, de games zijn wel goedkoper vaak maar elke keer die upgrades qua hardware kosten je ook een rib uit je lijf.
Die nieuwe RTX lijn gaat gewoon 1500 euro kosten.
Daar heb je 5 PS4's voor
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjes
We weten beiden dat dit niet waar is dus stop deze actquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjes
boeit me nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?
Denk subwayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?
jij koopt ze alle 3 voor meer dan 1500 euro?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat dit niet waar is dus stop deze act
Dat denk ik niet nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè.
Zeker ook geen gratis parkeren meer aan de Kijkduinsestraat?
ik speelde vroeger ook veel op PC maar niks kan tegen de PS4 exclusives opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik allemaal.
Maar sommige games zijn gewoon fijner met een muis.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Ik zit in de Intercity naar Roosendaal onderweg naar @:Der_mann
Ga je hem neuken?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
ik kan binnen 5 minuten op het station zijn, je kunt me herkennen aan mijn fedoraquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Tja OV is ook gewoon kut. Op stranddagen wil je echt niet met klotsende oksels in een overvolle tram.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee.
Komen ze allemaal bij mij voor de deur straks. Al kom je deze wijk niet zo heel makkelijk in.
Te laat hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Dames, houdt uw orgasmes in bedwang, want daar ben ik weer.
Zal ik mijn dikke pener weer over jouw schouder uitrollen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Dames, houdt uw orgasmes in bedwang, want daar ben ik weer.
Ik stap in Deventer al uit. Sorry.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou iemand in hemelsnaam naar roosendaal gaan, hier is echt geen ene tyfus te doen
Ongetwijfeld meer dan hier op een industrieterreinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou iemand in hemelsnaam naar roosendaal gaan, hier is echt geen ene tyfus te doen
Ja maar nu is het helemaal erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja OV is ook gewoon kut. Op stranddagen wil je echt niet met klotsende oksels in een overvolle tram.
Met de tijd lekker die Randstadrail doortrekken tot Kijkduin.
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben hier geen sterke accentenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben hier geen sterke accenten
in tegenstelling tot die klote limburgers
Kwarkgod 👊quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.
Heb een nichtje daar, maar die komt uit Nijmegen, ook een verschrikkelijk accent, maar heb toch ondertiteling nodig als ik de locals in Roosendaal moet sprekenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.
wat voor duivels accent ben jij gewend dat je ze hier niet kunt verstaanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb een nichtje daar, maar die komt uit Nijmegen, ook een verschrikkelijk accent, maar heb toch ondertiteling nodig als ik de locals in Roosendaal moet spreken
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Roosendaal of Deventer.. nogal een verschil
Om kennelijk der mann in levende lijve te mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
missie geslaagd hoor hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.
In Brabant niet? Je kan het verschil horen tussen die inteeltdorpen, allemaal hun eigen gemankeerde accent, maar net iets anders dan een stukje verderop.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben hier geen sterke accenten
in tegenstelling tot die klote limburgers
brabant wel maar roosendaal is gewoon hartstikke normaalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Chia het volgende:
[..]
In Brabant niet? Je kan het verschil horen tussen die inteeltdorpen, allemaal hun eigen gemankeerde accent, maar net iets anders dan een stukje verderop.
ze kan ook gewoon met me cammenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om kennelijk der mann in levende lijve te mogen aanschouwen
Bijna in Zeelandquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.
Iets Noord-Hollands,Zaans vooral, het westfries kan ik nog volgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor duivels accent ben jij gewend dat je ze hier niet kunt verstaan
volgens mij praten aliens ook in het fries, wat een taalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iets Noord-Hollands,Zaans vooral, het westfries kan ik nog volgen.
Kromme vergelijking zeg, een stadje met een hele provincie.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brabant wel maar roosendaal is gewoon hartstikke normaal
dat is toch een voordeelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
Heeft niet eens een professionele voetbalclub
Westfries is geen Friesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij praten aliens ook in het fries, wat een taal
Hey Chaiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Kromme vergelijking zeg, een stadje met een hele provincie.
dat is wel een voordeel van die provinciequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
weet je wat Chai zuig lekker een lul als je zo gaat doen met je excelsheetjes en je feitjes altijd, word er helemaal gek van hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Kromme vergelijking zeg, een stadje met een hele provincie.
Mag je dan wel voor Feyenoord zijn? Als je geen thuisclub hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
Nederlandse voetbalclubs zijn sowieso kut dus boeiequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
Wat ben jij een slechte verliezerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat Chai zuig lekker een lul als je zo gaat doen met je excelsheetjes en je feitjes altijd, word er helemaal gek van hoor
ik heb nog nooit een discussie verlorenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben jij een slechte verliezer
Je typt gelukkig niet als die figuren die toen bij Jambers voorbij kwamenquote:
Nee support your local tochquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Mag je dan wel voor Feyenoord zijn? Als je geen thuisclub hebt.
Bin je er wel eens weest?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Westfries is echt letterlijk een verloedering van de taal.
Ik heb, jij heb
Mijn eerste vriendje is Westfries. Ik kon er niet aan wennen dat mensen de taal niet onder controle hadden.quote:
Ik vind het wel een lollig taaltje, ze praten als koeienquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje is Westfries. Ik kon er niet aan wennen dat mensen de taal niet onder controle hadden.
Zolang hij jou maar onder controle hadquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje is Westfries. Ik kon er niet aan wennen dat mensen de taal niet onder controle hadden.
Al die moffen ook daarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
vanaf 15quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef Der_Mann het volgende:
mijn pakketje kan vanaf 10:15 geleverd worden maar zit nog niet in het sorteerproces, denken jullie dat het binnen 2 minuten nog geleverd wordt
Ja. Als het door de brievenbus past wel. Dan klopt die track en trace nooit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef Der_Mann het volgende:
mijn pakketje kan vanaf 10:15 geleverd worden maar zit nog niet in het sorteerproces, denken jullie dat het binnen 2 minuten nog geleverd wordt
het past absoluut niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Als het door de brievenbus past wel. Dan klopt die track en trace nooit.
en die kutbands die er vandaan komenquote:
rot zelf maar opquote:
Leuk dat je het zegt, als ik nummer hoor zie ik je op een loopbandje rennenquote:
ik vind het echt jammer dat de vocaroo waarin ik dit nummer zing voor eeuwig verloren isquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leuk dat je het zegt, als ik nummer hoor zie ik je op een loopbandje rennen
Ik ga al, even tukken na nachtdienstquote:
Wat voor monster dildo heb je besteld?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het past absoluut niet door de brievenbus
de Mandingo 100% Pleasure 200% Thickness variantquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor monster dildo heb je besteld?
Das een uitstekende keuzequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de Mandingo 100% Pleasure 200% Thickness variant
Dit is de leukste sc tochquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:54 schreef Zosk het volgende:
Die TS komt hier ook steeds vaker he, bijzonder
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:49 schreef scrupuleus het volgende:
Zin om de monster dildo van TARDIS. te zijn
quote:
wel netjes verlof inschieten hequote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
bezorger is onderweg dus ik ga maar naar huis
kwart over 8 tot 11 uur, weer hard gewerkt
Goed gewerktquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
bezorger is onderweg dus ik ga maar naar huis
kwart over 8 tot 11 uur, weer hard gewerkt
Ben je malquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wel netjes verlof inschieten he
Niet gelezenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:04 schreef Rozevla het volgende:
Haha zo leuk altijd om van die wijfen die je op bellen en allerlei troep en abbonementen willen verkopen helemaal kwaad te maken.
Net ook weer een van een of andere energie besparing maatschappij.
Eerst haar het hele verhaal laten vertellen en toen gezegd “ wat schattig die vrouwen die denken product kennis te hebben maar je bent toch waarschijnlijk echt beter in koken en strijken doeg lieverd “
is dat die met die kachel?quote:
Aardige vrouw hequote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb gister bij je moeder nog lip gelezen!!!!!
Ben je doof?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb gister bij je moeder nog lip gelezen!!!!!
Oh dan zal het morgen wel in Nederland aan komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:41 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn pakketje is retour omdat het ergens in Heerenveen is afgeleverd.
Ik hoop ‘t. Zie dat het retour is naar Heerenveen. Maar dan nog. Ze kunnen ook niks daar bij PostNLquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dan zal het morgen wel in Nederland aan komen.
Wat zit in het pakketjequote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:41 schreef xcachet het volgende:
Nou, mijn pakketje is retour omdat het ergens in Heerenveen is afgeleverd.
Het zit je ook niet mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop ‘t. Zie dat het retour is naar Heerenveen. Maar dan nog. Ze kunnen ook niks daar bij PostNL
Geluksvogelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al weekend dus mag eigenlijk niet klagen vriend.
Helemaal niet eten hou ik gewoon niet vol voor een langere tijd. Ik wil dat mijn maag en lichaam wennen aan een mindere hoeveelheid eten per dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon IF doen dan die nutteloze shit bestellen
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal niet eten hou ik gewoon niet vol voor een langere tijd. Ik wil dat mijn maag en lichaam wennen aan een mindere hoeveelheid eten per dag.
Wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken, pannenkoek.
Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal niet eten hou ik gewoon niet vol voor een langere tijd. Ik wil dat mijn maag en lichaam wennen aan een mindere hoeveelheid eten per dag.
Trap nou niet in die actquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |