Zegt me allemaal niksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Net als de nieuwe kaarten van FUT birthdayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
Ik ben pas begonnen met Metro Exodusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdalingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met Metro Exodus
Sommige collega's zou je inderdaad liever laten liggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdaling
Kan me echt niemand indenken die jou mond-op-mond zou willen geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik las Kijkduinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
PC zeker, dat is niet mijn platform van keuzequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
Als je BHV hebt dan ben je wettelijk verplicht hulp te moeten verlenen in geval van nood tenzij je schriftelijk bewijs hebt dat iemand dat niet wilquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan me echt niemand indenken die jou mond-op-mond zou willen geven.
Nog ruim een jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat al eens af eigenlijk? Wel zin om te kijken eigenlijk.
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je BHV hebt dan ben je wettelijk verplicht hulp te moeten verlenen in geval van nood tenzij je schriftelijk bewijs hebt dat iemand dat niet wil
Jepquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
PC zeker, dat is niet mijn platform van keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |