Dat valt toch goed meequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat meer ja. Ben in 6 maanden al bijna 3 kg aangekomen.
Pak dan wel poedels en chihuahua'squote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ga in de dieren opvang puppy’s de nek breken om te kalmeren
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kerstvakantie heeft er hier ook wel ingehakt
gelukkig is dat weer hersteld
maar je kunt ook van het leven genietenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.
en dan de hele dag van die shakes weg werken? lijkt me lastig, maar voor een week moet het wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.
Dat doe ik meer zodra ik tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kunt ook van het leven genieten
zin in donuts
Dat staat er toch niet, flapdrol.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan de hele dag van die shakes weg werken? lijkt me lastig, maar voor een week moet het wel te doen zijn.
niks mis met een dik wijf zijn, vraag maar aan @Cronometerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doe ik meer zodra ik tevreden ben met mijn lichaam.
Noem je mij nou dik?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis met een dik wijf zijn, vraag maar aan @:cronometer
daarom staat er toch ook een vraagteken, flapdrol!quote:
Drie kilo heb je er zo weer afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ik niet, want ik sport amper dus het is zeker geen spiermassa.
met een strap on?quote:
Heeft dit al wat opgeleverd?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar een probleem mee hebt geef me een zoen
Nee, het zijn ook van die ranzige kleffe repen, pancakes etc.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom staat er toch ook een vraagteken, flapdrol!
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar een probleem mee hebt geef me een zoen
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een geweldig mooie dag.
Wattequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
beter blijf je hier dan weer een tijdje wegquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier trapt niemand in, je houdt te veel van mequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter blijf je hier dan weer een tijdje weg
Ik pak mijn verliesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de jaren 80 niet haags, het is geen spelletje
het is een GAME
Ik ga de airco vast aanslingerenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een geweldig mooie dag.
oh, ik vind sommige van die repen nog best goed te etenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook van die ranzige kleffe repen, pancakes etc.
insert pacman-geluidjequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pak mijn verlies
Game over
Timing ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Stroom is ook uitgevallen hier dus gaat sowieso lastig worden .
In die tijd was het ook watquote:
Wat voor cursus?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga zo toch weg heb een cursus in Zoetermeer.
En space invaders.quote:
Dat was ook nice ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
En space invaders.
Maar het begon allemaal met Pong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nicequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt helemaal niks maar niet geschoten is altijd mis
Zegt me allemaal niksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Net als de nieuwe kaarten van FUT birthdayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met Metro Exodusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdalingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met Metro Exodus
Sommige collega's zou je inderdaad liever laten liggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdaling
Kan me echt niemand indenken die jou mond-op-mond zou willen geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik las Kijkduinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
PC zeker, dat is niet mijn platform van keuzequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |