hier trapt niemand in, je houdt te veel van mequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter blijf je hier dan weer een tijdje weg
Ik pak mijn verliesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de jaren 80 niet haags, het is geen spelletje
het is een GAME
Ik ga de airco vast aanslingerenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een geweldig mooie dag.
oh, ik vind sommige van die repen nog best goed te etenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook van die ranzige kleffe repen, pancakes etc.
insert pacman-geluidjequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pak mijn verlies
Game over
Timing ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Stroom is ook uitgevallen hier dus gaat sowieso lastig worden .
In die tijd was het ook watquote:
Wat voor cursus?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga zo toch weg heb een cursus in Zoetermeer.
En space invaders.quote:
Dat was ook nice ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
En space invaders.
Maar het begon allemaal met Pong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nicequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt helemaal niks maar niet geschoten is altijd mis
Zegt me allemaal niksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Net als de nieuwe kaarten van FUT birthdayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
Ik ben pas begonnen met Metro Exodusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdalingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met Metro Exodus
Sommige collega's zou je inderdaad liever laten liggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik had mijn collega verplicht een notitie te dragen dat hij mij niet mocht reanimeren in het geval van nood toen hij zijn BHV haalde. Als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wil ik ook nog spelen maar ik wacht eerst op een prijsdaling
Kan me echt niemand indenken die jou mond-op-mond zou willen geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Ik las Kijkduinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
PC zeker, dat is niet mijn platform van keuzequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gekocht op Kinguin voor 27 euro.
Als je BHV hebt dan ben je wettelijk verplicht hulp te moeten verlenen in geval van nood tenzij je schriftelijk bewijs hebt dat iemand dat niet wilquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan me echt niemand indenken die jou mond-op-mond zou willen geven.
Nog ruim een jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat al eens af eigenlijk? Wel zin om te kijken eigenlijk.
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je BHV hebt dan ben je wettelijk verplicht hulp te moeten verlenen in geval van nood tenzij je schriftelijk bewijs hebt dat iemand dat niet wil
Jepquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
PC zeker, dat is niet mijn platform van keuze
Ik zou sowieso een Xbox kopenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar ik ga hem ook weg doen, de games zijn wel goedkoper vaak maar elke keer die upgrades qua hardware kosten je ook een rib uit je lijf.
Die nieuwe RTX lijn gaat gewoon 1500 euro kosten.
Daar heb je 5 PS4's voor
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar ik ga hem ook weg doen, de games zijn wel goedkoper vaak maar elke keer die upgrades qua hardware kosten je ook een rib uit je lijf.
Die nieuwe RTX lijn gaat gewoon 1500 euro kosten.
Daar heb je 5 PS4's voor
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjes
We weten beiden dat dit niet waar is dus stop deze actquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjes
boeit me nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?
Denk subwayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?
jij koopt ze alle 3 voor meer dan 1500 euro?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat dit niet waar is dus stop deze act
Dat denk ik niet nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè.
Zeker ook geen gratis parkeren meer aan de Kijkduinsestraat?
ik speelde vroeger ook veel op PC maar niks kan tegen de PS4 exclusives opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik allemaal.
Maar sommige games zijn gewoon fijner met een muis.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Ik zit in de Intercity naar Roosendaal onderweg naar @:Der_mann
Ga je hem neuken?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
ik kan binnen 5 minuten op het station zijn, je kunt me herkennen aan mijn fedoraquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Tja OV is ook gewoon kut. Op stranddagen wil je echt niet met klotsende oksels in een overvolle tram.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee.
Komen ze allemaal bij mij voor de deur straks. Al kom je deze wijk niet zo heel makkelijk in.
Te laat hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Dames, houdt uw orgasmes in bedwang, want daar ben ik weer.
Zal ik mijn dikke pener weer over jouw schouder uitrollen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Dames, houdt uw orgasmes in bedwang, want daar ben ik weer.
Ik stap in Deventer al uit. Sorry.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou iemand in hemelsnaam naar roosendaal gaan, hier is echt geen ene tyfus te doen
Ongetwijfeld meer dan hier op een industrieterreinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou iemand in hemelsnaam naar roosendaal gaan, hier is echt geen ene tyfus te doen
Ja maar nu is het helemaal erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja OV is ook gewoon kut. Op stranddagen wil je echt niet met klotsende oksels in een overvolle tram.
Met de tijd lekker die Randstadrail doortrekken tot Kijkduin.
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben hier geen sterke accentenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben hier geen sterke accenten
in tegenstelling tot die klote limburgers
Kwarkgod 👊quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.
Heb een nichtje daar, maar die komt uit Nijmegen, ook een verschrikkelijk accent, maar heb toch ondertiteling nodig als ik de locals in Roosendaal moet sprekenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.
wat voor duivels accent ben jij gewend dat je ze hier niet kunt verstaanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb een nichtje daar, maar die komt uit Nijmegen, ook een verschrikkelijk accent, maar heb toch ondertiteling nodig als ik de locals in Roosendaal moet spreken
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Roosendaal of Deventer.. nogal een verschil
Om kennelijk der mann in levende lijve te mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
missie geslaagd hoor hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.
In Brabant niet? Je kan het verschil horen tussen die inteeltdorpen, allemaal hun eigen gemankeerde accent, maar net iets anders dan een stukje verderop.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben hier geen sterke accenten
in tegenstelling tot die klote limburgers
brabant wel maar roosendaal is gewoon hartstikke normaalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Chia het volgende:
[..]
In Brabant niet? Je kan het verschil horen tussen die inteeltdorpen, allemaal hun eigen gemankeerde accent, maar net iets anders dan een stukje verderop.
ze kan ook gewoon met me cammenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om kennelijk der mann in levende lijve te mogen aanschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |