Ik zou sowieso een Xbox kopenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar ik ga hem ook weg doen, de games zijn wel goedkoper vaak maar elke keer die upgrades qua hardware kosten je ook een rib uit je lijf.
Die nieuwe RTX lijn gaat gewoon 1500 euro kosten.
Daar heb je 5 PS4's voor
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Maar ik ga hem ook weg doen, de games zijn wel goedkoper vaak maar elke keer die upgrades qua hardware kosten je ook een rib uit je lijf.
Die nieuwe RTX lijn gaat gewoon 1500 euro kosten.
Daar heb je 5 PS4's voor
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjes
We weten beiden dat dit niet waar is dus stop deze actquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een PS4 Pro, Nintendo Switch en Xbox One X en samen zijn die goedkoper hahaatjes
boeit me nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?
Denk subwayquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spekkie wat gaan we lunchen vandaag?
jij koopt ze alle 3 voor meer dan 1500 euro?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat dit niet waar is dus stop deze act
Dat denk ik niet nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè.
Zeker ook geen gratis parkeren meer aan de Kijkduinsestraat?
ik speelde vroeger ook veel op PC maar niks kan tegen de PS4 exclusives opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik allemaal.
Maar sommige games zijn gewoon fijner met een muis.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Ik zit in de Intercity naar Roosendaal onderweg naar @:Der_mann
Ga je hem neuken?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
ik kan binnen 5 minuten op het station zijn, je kunt me herkennen aan mijn fedoraquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Tja OV is ook gewoon kut. Op stranddagen wil je echt niet met klotsende oksels in een overvolle tram.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee.
Komen ze allemaal bij mij voor de deur straks. Al kom je deze wijk niet zo heel makkelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |