Dat denk ik niet nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gedoe hè.
Zeker ook geen gratis parkeren meer aan de Kijkduinsestraat?
ik speelde vroeger ook veel op PC maar niks kan tegen de PS4 exclusives opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik allemaal.
Maar sommige games zijn gewoon fijner met een muis.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Ik zit in de Intercity naar Roosendaal onderweg naar @:Der_mann
Ga je hem neuken?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
ik kan binnen 5 minuten op het station zijn, je kunt me herkennen aan mijn fedoraquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef xcachet het volgende:
Tja OV is ook gewoon kut. Op stranddagen wil je echt niet met klotsende oksels in een overvolle tram.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee.
Komen ze allemaal bij mij voor de deur straks. Al kom je deze wijk niet zo heel makkelijk in.
Te laat hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Dames, houdt uw orgasmes in bedwang, want daar ben ik weer.
Zal ik mijn dikke pener weer over jouw schouder uitrollen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
Dames, houdt uw orgasmes in bedwang, want daar ben ik weer.
Ik stap in Deventer al uit. Sorry.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou iemand in hemelsnaam naar roosendaal gaan, hier is echt geen ene tyfus te doen
Ongetwijfeld meer dan hier op een industrieterreinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou iemand in hemelsnaam naar roosendaal gaan, hier is echt geen ene tyfus te doen
Ja maar nu is het helemaal erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja OV is ook gewoon kut. Op stranddagen wil je echt niet met klotsende oksels in een overvolle tram.
Met de tijd lekker die Randstadrail doortrekken tot Kijkduin.
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
wij hebben hier geen sterke accentenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben hier geen sterke accenten
in tegenstelling tot die klote limburgers
Kwarkgod 👊quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja we zijn hier veel sterker dan die Roosendalers.
Heb een nichtje daar, maar die komt uit Nijmegen, ook een verschrikkelijk accent, maar heb toch ondertiteling nodig als ik de locals in Roosendaal moet sprekenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kon ooit een meisje uit Roosendaal, die was wel leuk, op het gruwelijke accent na.
wat voor duivels accent ben jij gewend dat je ze hier niet kunt verstaanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb een nichtje daar, maar die komt uit Nijmegen, ook een verschrikkelijk accent, maar heb toch ondertiteling nodig als ik de locals in Roosendaal moet spreken
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Roosendaal of Deventer.. nogal een verschil
Om kennelijk der mann in levende lijve te mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:54 schreef Der_Mann het volgende:
missie geslaagd hoor hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.
In Brabant niet? Je kan het verschil horen tussen die inteeltdorpen, allemaal hun eigen gemankeerde accent, maar net iets anders dan een stukje verderop.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben hier geen sterke accenten
in tegenstelling tot die klote limburgers
brabant wel maar roosendaal is gewoon hartstikke normaalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Chia het volgende:
[..]
In Brabant niet? Je kan het verschil horen tussen die inteeltdorpen, allemaal hun eigen gemankeerde accent, maar net iets anders dan een stukje verderop.
ze kan ook gewoon met me cammenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om kennelijk der mann in levende lijve te mogen aanschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |