maar je kunt ook van het leven genietenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.
en dan de hele dag van die shakes weg werken? lijkt me lastig, maar voor een week moet het wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu een 7 days diet doos besteld. 950 kcal per dag en bergen eiwitten. Dat moét helpen en een stok achter de deur te zijn niet meer te eten dan ik verbrand.
Dat doe ik meer zodra ik tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kunt ook van het leven genieten
zin in donuts
Dat staat er toch niet, flapdrol.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan de hele dag van die shakes weg werken? lijkt me lastig, maar voor een week moet het wel te doen zijn.
niks mis met een dik wijf zijn, vraag maar aan @Cronometerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doe ik meer zodra ik tevreden ben met mijn lichaam.
Noem je mij nou dik?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis met een dik wijf zijn, vraag maar aan @:cronometer
daarom staat er toch ook een vraagteken, flapdrol!quote:
Drie kilo heb je er zo weer afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ik niet, want ik sport amper dus het is zeker geen spiermassa.
met een strap on?quote:
Heeft dit al wat opgeleverd?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar een probleem mee hebt geef me een zoen
Nee, het zijn ook van die ranzige kleffe repen, pancakes etc.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom staat er toch ook een vraagteken, flapdrol!
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je daar een probleem mee hebt geef me een zoen
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een geweldig mooie dag.
Wattequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
beter blijf je hier dan weer een tijdje wegquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, vandaag is eindelijk de dag dat Sekiro: Shadows Die Twice uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |