Ja sorryquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Post jij nog maar een keer door een slotje, he..
Pics?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Charlotte heb tieten, komt dus door jou
Op het andere kruisje klikken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:29 schreef Der_Mann het volgende:
voor de ethische mensen zonder adblock onder ons: hebben jullie onderaan ook altijd zo'n tyfusadvertentie en als je op het kruisje klikt gebeurt er helemaal niks
bij sommige staat die er niet bij en als die er wel staat gebeurt er ook geen ene flikkerquote:
Lolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter niet, we willen hier niet het hele modteam hebben
Nog 1quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, trouwens.
Straks eens aankleden en op naar de supermarkt.
Irritantquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij sommige staat die er niet bij en als die er wel staat gebeurt er ook geen ene flikker
IK HEB MIJN BELASTING AL INGEVULD DUS LAAT ME MET RUST
als ik een paar keer refresh zie ik geen advertentie, heeft Danny ook zijn pageviews weer gehadquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Irritant. Maar ik heb er geen last van
. Ik kan die ads gewoon wegklikken.
Even melden in bug anders?
Wat aardig van je.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een paar keer refresh zie ik geen advertentie, heeft Danny ook zijn pageviews weer gehad
werken lijkt mij verdachter danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:45 schreef Der_Mann het volgende:
misschien maar even werken want 3 dagen alleen op kantoor zonder ook maar iets gedaan te hebben is misschien een beetje verdacht
had waarschijnlijk gewoon thuis kunnen blijven zonder dat ze er ooit achter kwamen maar mijn werkethiek is te sterkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen,
Lekker bezig @:der_mann , ik heb ook al niets meer te doen
Ik heb ditzelfde probleem.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had waarschijnlijk gewoon thuis kunnen blijven zonder dat ze er ooit achter kwamen maar mijn werkethiek is te sterk
?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Rozevla het volgende:
FVD lekker negeren
FVD wordt dan alleen maar groter
ER GAAN KOPPEN ROLLEN ZEG IK JE!!!!!!!
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAA
kut, ben ik dan ook een fitgirl?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets bij Body en Fit besteld. Denk dat ik nu echt onder de categorie #fitgirl val.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Rozevla het volgende:
FVD lekker negeren
FVD wordt dan alleen maar groter
ER GAAN KOPPEN ROLLEN ZEG IK JE!!!!!!!
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAA
oei, snel even wat instaslettenfoto's makenquote:
#fatgirlquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets bij Body en Fit besteld. Denk dat ik nu echt onder de categorie #fitgirl val.
Wel mét je Body en Fit beker hèquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, snel even wat instaslettenfoto's maken
Pics van je fitbodyquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
uiteraard. of mijn roze Body&fit bidonquote:
alleen je fitty tittys danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
M’n vriend zou woest worden als ik die met jullie deel.
Je hoeft ze ook alleen maar met mij te delenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent geen spatader veranderd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie reactie op elke post van Rozevla
ook als je je kleren aan houdt?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
spiermassa hequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat meer ja. Ben in 6 maanden al bijna 3 kg aangekomen.
Als het 1.5 kilo per kant aan siliconen is is het geen probleem!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
pas op dat je niet buiten adem raakt als je typtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerder kerst en een vriend met ongezonde eetgewoontes die ik heb overgenomen.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pas op dat je niet buiten adem raakt als je typt
kerstvakantie heeft er hier ook wel ingehaktquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerder kerst en een vriend met ongezonde eetgewoontes die ik heb overgenomen.
Heb echt geen ruggengraat.
Hij hoeft er nooit achter te komen. Stuur via waquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het een plonsplee of eentje met een plateau?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:19 schreef Rozevla het volgende:
Ik had als eis dat mijn nieuwe wc mijn lading goed moest aankunnen.
Moest te vaak 2 tot 3 keer door trekken wil het verdwijnen.
Nu nieuwe wc moet ik alsnog 2 keer door trekken
Plonsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is het een plonsplee of eentje met een plateau?
Rustig.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:20 schreef Rozevla het volgende:
EN STUUR FOTOS DOOR PREUTSE DIKZAK!!!!
Jezus
Ik ben viesmad!!!!
FVD !!!!!!
Gewoon aanduwen met de pleeborstel en af laten druppelen op de brilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |