werken lijkt mij verdachter danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:45 schreef Der_Mann het volgende:
misschien maar even werken want 3 dagen alleen op kantoor zonder ook maar iets gedaan te hebben is misschien een beetje verdacht
had waarschijnlijk gewoon thuis kunnen blijven zonder dat ze er ooit achter kwamen maar mijn werkethiek is te sterkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:02 schreef Driepink het volgende:
Goedemorgen,
Lekker bezig @:der_mann , ik heb ook al niets meer te doen
Ik heb ditzelfde probleem.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had waarschijnlijk gewoon thuis kunnen blijven zonder dat ze er ooit achter kwamen maar mijn werkethiek is te sterk
?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Rozevla het volgende:
FVD lekker negeren
FVD wordt dan alleen maar groter
ER GAAN KOPPEN ROLLEN ZEG IK JE!!!!!!!
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAA
kut, ben ik dan ook een fitgirl?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets bij Body en Fit besteld. Denk dat ik nu echt onder de categorie #fitgirl val.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef Rozevla het volgende:
FVD lekker negeren
FVD wordt dan alleen maar groter
ER GAAN KOPPEN ROLLEN ZEG IK JE!!!!!!!
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAA
oei, snel even wat instaslettenfoto's makenquote:
#fatgirlquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
Ik heb iets bij Body en Fit besteld. Denk dat ik nu echt onder de categorie #fitgirl val.
Wel mét je Body en Fit beker hèquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, snel even wat instaslettenfoto's maken
Pics van je fitbodyquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef xcachet het volgende:
uiteraard. of mijn roze Body&fit bidonquote:
alleen je fitty tittys danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
M’n vriend zou woest worden als ik die met jullie deel.
Je hoeft ze ook alleen maar met mij te delenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
M’n vriend zou woest worden als ik die met jullie deel.
Jij bent geen spatader veranderd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeie reactie op elke post van Rozevla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |