Bijna in Zeelandquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Roosendaal ligt joh. Maar deze trein eindigt daar en wilde Herman gewoon even plagen.
Iets Noord-Hollands,Zaans vooral, het westfries kan ik nog volgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor duivels accent ben jij gewend dat je ze hier niet kunt verstaan
volgens mij praten aliens ook in het fries, wat een taalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iets Noord-Hollands,Zaans vooral, het westfries kan ik nog volgen.
Kromme vergelijking zeg, een stadje met een hele provincie.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
brabant wel maar roosendaal is gewoon hartstikke normaal
dat is toch een voordeelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
Heeft niet eens een professionele voetbalclub
Westfries is geen Friesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij praten aliens ook in het fries, wat een taal
Hey Chaiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Kromme vergelijking zeg, een stadje met een hele provincie.
dat is wel een voordeel van die provinciequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
weet je wat Chai zuig lekker een lul als je zo gaat doen met je excelsheetjes en je feitjes altijd, word er helemaal gek van hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Kromme vergelijking zeg, een stadje met een hele provincie.
Mag je dan wel voor Feyenoord zijn? Als je geen thuisclub hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
Nederlandse voetbalclubs zijn sowieso kut dus boeiequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
Wat ben jij een slechte verliezerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat Chai zuig lekker een lul als je zo gaat doen met je excelsheetjes en je feitjes altijd, word er helemaal gek van hoor
ik heb nog nooit een discussie verlorenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben jij een slechte verliezer
Je typt gelukkig niet als die figuren die toen bij Jambers voorbij kwamenquote:
Nee support your local tochquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Mag je dan wel voor Feyenoord zijn? Als je geen thuisclub hebt.
Bin je er wel eens weest?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Westfries is echt letterlijk een verloedering van de taal.
Ik heb, jij heb
Mijn eerste vriendje is Westfries. Ik kon er niet aan wennen dat mensen de taal niet onder controle hadden.quote:
Ik vind het wel een lollig taaltje, ze praten als koeienquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje is Westfries. Ik kon er niet aan wennen dat mensen de taal niet onder controle hadden.
Zolang hij jou maar onder controle hadquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje is Westfries. Ik kon er niet aan wennen dat mensen de taal niet onder controle hadden.
Al die moffen ook daarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zeeland
vanaf 15quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef Der_Mann het volgende:
mijn pakketje kan vanaf 10:15 geleverd worden maar zit nog niet in het sorteerproces, denken jullie dat het binnen 2 minuten nog geleverd wordt
Ja. Als het door de brievenbus past wel. Dan klopt die track en trace nooit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef Der_Mann het volgende:
mijn pakketje kan vanaf 10:15 geleverd worden maar zit nog niet in het sorteerproces, denken jullie dat het binnen 2 minuten nog geleverd wordt
het past absoluut niet door de brievenbusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Als het door de brievenbus past wel. Dan klopt die track en trace nooit.
en die kutbands die er vandaan komenquote:
rot zelf maar opquote:
Leuk dat je het zegt, als ik nummer hoor zie ik je op een loopbandje rennenquote:
ik vind het echt jammer dat de vocaroo waarin ik dit nummer zing voor eeuwig verloren isquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leuk dat je het zegt, als ik nummer hoor zie ik je op een loopbandje rennen
Ik ga al, even tukken na nachtdienstquote:
Wat voor monster dildo heb je besteld?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het past absoluut niet door de brievenbus
de Mandingo 100% Pleasure 200% Thickness variantquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor monster dildo heb je besteld?
Das een uitstekende keuzequote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de Mandingo 100% Pleasure 200% Thickness variant
Dit is de leukste sc tochquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:54 schreef Zosk het volgende:
Die TS komt hier ook steeds vaker he, bijzonder
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:49 schreef scrupuleus het volgende:
Zin om de monster dildo van TARDIS. te zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |