moet je nog wel even wachtenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als de FvD de belofte nakomt om de erf en schenkbelasting af te schaffen ben ik niet mad
Hopelijk halveren ze VVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Veeg het schuim even uit je mondhoeken
*een andere partijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ongekend hoe vatbaar mensen zijn voor leugens. Maar fijn dat laagopgeleid Nederland ook een partij gevonden heeft.
Tweeledig; ten eerste ontkennen ze klimaatverandering inderdaad en daarnaast beweren ze dat het 1000 miljard of welk getal Baudet ook noemde kost.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Over het klimaat zelf bedoel je? Op zich niet verkeerd om kritisch te zijn op het klimaatakkoord. Wel om domweg te roepen dat klimaatverandering niet bestaat. Daarmee zijn ze voor mij ook afgedaan, maar ze hebben mij zo te doen niet nodig gehad.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ongekend hoe vatbaar mensen zijn voor leugens. Maar fijn dat laagopgeleid Nederland ook een partij gevonden heeft.
Op zich wel, maar goed, ze trekken ook wel stemmers weg bij VVD, CDA en D66 zo te zien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef StephanL het volgende:
Mensen zijn Wilders moe en hebben met FVD een goed alternatief.
Die waren in 2002 net zo zeur. En zie hier, 17 jaar later, is er nog altijd geen regering geweest met dit soort partijen.quote:
Goed plaatjequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Prognose Maurice de Hond van gisteren voor zuid-holland
[ afbeelding ]
Dat gaat nog komenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Klepper272 het volgende:
Onbegrijpelijk dat de VVD zo weinig verliest!
mooi straatje, zo zonder de namenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Prognose Maurice de Hond van gisteren voor zuid-holland
[ afbeelding ]
Hopelijk wel, ik hoop dat mijn papa 100 wordtquote:
SP van 5 naar 2.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Op zich wel, maar goed, ze trekken ook wel stemmers weg bij VVD, CDA en D66 zo te zien.
Waar denk je waar de elite op stemt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Klepper272 het volgende:
Onbegrijpelijk dat de VVD zo weinig verliest!
2 zetels voor die vleermuizen van Denk van alleen al Zuid Holland. Lijkt me duidelijk ja.quote:
het komt wel goed schatjequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Percentueel gezien is dat ook zo (7,4). Daarna de SP (5,0), dan D66 (4,8) en dan CDA (4,1).quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS doet alsof de PVV de grootste verliezer is.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
2 zetels voor die vleermuizen van Denk van alleen al Zuid Holland. Lijkt me duidelijk ja.
Dat was bij de VVD ook lang zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:11 schreef NaturalScience het volgende:
Het bijzondere is juist dat al die mensen met lage inkomens op FvD hebben gestemd.... terwijl FvD exact de toon heeft van de typische zuidas-advocaat.
Iemand?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef warp995 het volgende:
Even wat anders:
Ik krijg geen autmotische nieuwe posts te zien? Moet telkens de pagina verversen hiervoor. Hoe fix ik dit in zo'n stormlooptopic?
Omdat Pim werd doodgeschoten door linksquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Die waren in 2002 net zo zeur. En zie hier, 17 jaar later, is er nog altijd geen regering geweest met dit soort partijen.
LasbrilGodquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zuid-Holland is altijd al goed geweest voor Baudet:
[ afbeelding ]
Ken bijzonder veel tokkies die denken dat de fvd een soort pvv light isquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:11 schreef NaturalScience het volgende:
Het bijzondere is juist dat al die mensen met lage inkomens op FvD hebben gestemd.... terwijl FvD exact de toon heeft van de typische zuidas-advocaat.
Ik hoop dat Utrecht ons komt reddenquote:
Zo groot is de elite niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waar denk je waar de elite op stemt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken bijzonder veel tokkies die denken dat de fvd een soort pvv light is
haha mannetjes tochquote:
Dit neem ik maar aan van een marketingstudentquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
BaudetGOD
wel mooi dit. Als enige partij weten ze gewoon hoe ze social media moeten gebruiken.
Mwah... VVD was wat dat betreft veel meer gematigd.quote:
Fortuyn is in niks te vergelijken met Baudetquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Omdat Pim werd doodgeschoten door links
Gaskraan weer open in Groningenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Huilend tegen je waterpomp aankruipen.
Noem jij hier KingRoland een tokkie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken bijzonder veel tokkies die denken dat de fvd een soort pvv light is
Lijkt die zo snel bekeken aardig gedaan te hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Prognose van de Hont van gisteren
[ afbeelding ]
ik vind rutte meer iets voor senseo.quote:
Heeft natuurlijk juist averechts gewerkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
DWDD gisteren:
FVD IS SLECHT FVD IS PVV LIGHT NIET STEMMEN
genot
Denk je serieus dat de LPF met Pim wel in een coalitie was gekomen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Omdat Pim werd doodgeschoten door links
Ja, ik heb op SP gestemd. Ik wist wel dat ze mega zouden verliezen hoor. Zal nooit op PVV of FvD stemmen. Vooralsnog zeg ik dat.quote:
Dat is echt smaakloze troepquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind rutte meer iets voor senseo.
Prima actie die enkel voort extra proteststemmen op FvD heeft gezorgd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
DWDD gisteren:
genot
Wat loop je weer lekker te trollen jongen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
DWDD gisteren:
genot
Het feit dat je dat nodigt acht zegt genoeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik hoop wel dat Thierry en Hiddema snel hun beveiliging regelen.
Je gaat in discussie met Braindead...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Snap je nu wel dat de PVV de grootste verliezer is in ZH?
Ik denk dat die er al lang is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik hoop wel dat Thierry en Hiddema snel hun beveiliging regelen.
DANKJE HANSquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Als marketingstudent ben ik van mening dat deze uitslag erg slecht is voor de regeringspartijen.
Ik was altijd sp stemmer nu strategisch FvD gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb op SP gestemd. Ik wist wel dat ze mega zouden verliezen hoor. Zal nooit op PVV of FvD stemmen. Vooralsnog zeg ik dat.
Ik denk niet dat het fascisten zijn oid.
heb jij op fvd gestemd?quote:
Ik draag zowel PVV als FvD een warm hart toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Snap je nu wel dat de PVV de grootste verliezer is in ZH?
Hoe is een stem op FvD strategisch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik was altijd sp stemmer nu strategisch FvD gestemd
11 tegen 11quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Mani89 het volgende:
"De avond is nog jong."
"Dit is nog maar een exit-poll, maaaarrrr ..."
Afgestreept.
Ja, FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij op fvd gestemd?
(ik kon niet stemmen vanwege minor, maar dit wist je al)
-nee-quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat in discussie met Braindead...
Dat ze de veel zetels krijgen in de 1e kamerquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is een stem op FvD strategisch?
Wacht, je bent links, maar je gaat strategisch op een rechtse partij stemmen? Really?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik was altijd sp stemmer nu strategisch FvD gestemd
Twente -> Delft -> Eindhovenquote:
Dus? Wie de grootste verliezer is heeft niks met jouw voorkeuren te maken hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik draag zowel PVV als FvD een warm hart toe.
Ik zit in het middenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wacht, je bent links, maar je gaat strategisch op een rechtse partij stemmen? Really?
Heerlijk tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef havanagila het volgende:
Oh jee, dat wordt een hoop gehuil op tv en twitter.....
Dan had je ook op een linkse partij kunnen stemmen. Eigenlijk op elke partij die niet in coalitie zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dat ze de veel zetels krijgen in de 1e kamer
Brabant. Ja, ik woon er. Heeft lang geduurd voordat ik er kon aarden. Maar ik aard er dus toch wel. Koppig wijntje is het.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grunn > Delft > Twente > Eindhoven
Bring back Emile.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef BlackNero het volgende:
Mag Lillian Marijnisen blijven als de SP verliest?
VARA gaat een aantal meltdowns krijgen waar een paard de hik van krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef havanagila het volgende:
Oh jee, dat wordt een hoop gehuil op tv en twitter.....
Ik ben tevreden met het gezamenlijke resultaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus? Wie de grootste verliezer is heeft niks met jouw voorkeuren te maken hoor
Van mij welquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef BlackNero het volgende:
quote:
Lekker pilletje op zijn tijdquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Brabant. Ja, ik woon er. Heeft lang geduurd voordat ik er kon aarden. Maar ik aard er dus toch wel. Koppig wijntje is het.
Ze heeft nog geen kind toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef BlackNero het volgende:
030 > restquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gatver op Klaver of die schele van D66quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had je ook op een linkse partij kunnen stemmen. Eigenlijk op elke partij die niet in coalitie zitten.
Gooi jezelf weg manquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groningen is een technische universiteit jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht dat ze op ouder vielquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar wel, Bart Nolles. Wat een kind is.
Je hebt er genoeg technische studies, jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Groningen is een technische universiteit ja
O? Ik dacht dat je Utreg was???quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben de kwetsbare middenklasse in Brabant
Snap ik wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Brabant. Ja, ik woon er. Heeft lang geduurd voordat ik er kon aarden. Maar ik aard er dus toch wel. Koppig wijntje is het.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg technische studies, ja
Niet nodig met de Nordstream 2 binnenkort.quote:
Je woont hier wel in VVD/CDA gebied dus dan heb je pech.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben de kwetsbare middenklasse in Brabant
Dat is de bodemgesteldheid. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Straks komen de zand- en veengronden nog.
Waarmee opnieuw duidelijk wordt waarom referenda geen goed idee zijn. Dat kan de bevolking niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef Re het volgende:
ziet er naar uit dat er gewoon over landelijke politiek is gestemd...
Dat is niet hetzelfde he?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel tegen jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarmee opnieuw duidelijk wordt waarom referenda geen goed idee zijn. Dat kan de bevolking niet aan.
Wat ik de laatste tijd gezien heb is dat men vooral tot inzicht komt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
Vraag is wel, gaat men nu nog fanatieker Fvd demoniseren of komt men tot inzicht.....hmm
Bij ons in de gemeente is men wat ik hoor toch zeer ontevreden over de VVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont hier wel in VVD/CDA gebied dus dan heb je pech.
Maar daarvoor ga je niet naar Groningenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Komen ze er nog mee weg nu is vooral de vraag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
Vraag is wel, gaat men nu nog fanatieker Fvd demoniseren of komt men tot inzicht.....hmm
Dat zei men al toen Trump werd gekozen, niet te zien alleen gisteren bij DWDD bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
Nu nog wel, maar dit is niet een testje voor de grap. De FvD wordt belangrijk. Geen idee wat daarvan de gevolgen zijn. In combinatie met de VVD wordt het me wel allemaal te rechts zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog meer niet fvd stemmers, die wel kunnen genieten van deze toestand? Ik vind het schitterend.
gevaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komen ze er nog mee weg nu is vooral de vraag.
Dommelgodenquote:
Zou je Trump kunnen vragen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
ik ook dankzij de waterschappen, heb ik vandaag geleerdquote:
Ja geloof ook een paar fraudezaakjes van raadsleden en zulks dus zal wel invloed hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij ons in de gemeente is men wat ik hoor toch zeer ontevreden over de VVD
Ach, over een paar jaar zit jij vast zelf weer te schuimbekken en dan genieten anderen weer van jou.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Op Twitter is het nog meer schuimbekken dan hier. Mijn avond kan nu al niet meer stuk.
En de onzin van de haven natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geloof ook een paar fraudezaakjes van raadsleden en zulks dus zal wel invloed hebben.
Makkelijk stellen zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarmee opnieuw duidelijk wordt waarom referenda geen goed idee zijn. Dat kan de bevolking niet aan.
heerlijk tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een nasale stem heeft die chick zeg.
Ja begrijpelijk, nutteloze geldverspilling dat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En de onzin van de haven natuurlijk
quote:
quote:
Geertje vindt dit niet leukquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef Zipportal het volgende:
Voor elke FvD winstpartij; moet Dionne een kledingstuk uitdoen.
Dat kan je wel. Als we willen dat de bevolking grote beslissingen gaat nemen, dan moeten we ook eisen dat de bevolking zich goed informeert over wat iets betekent en waar men over stemt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijk stellen zo.
De politiek zelf beschouwd het al jaren als landelijke verkiezing. Zo zijn de onderwerpen en zo zijn de discussies. Dan kun je de bevolking niet kwalijk nemen dat ze zich daardoor laten leiden.
Ja viel me ook op. Zeg gewoon nagenoeg gelijk, dan snapt iedereen het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Gorraay het volgende:
NOS doet weer interessant met “too close to call”, ook nog eens verbasterd tot “close to call”, wat niks betekent. En dat niet eens op grond van een telling, maar van een exit poll.
Bij Britse parlementsverkiezingen is “too close to call” belangrijke informatie, omdat er maar één zetel per kiesdistrict (constituency) te vergeven is. Bij provinciale verkiezingen in Nederland doet het er, staatsrechtelijk gezien, weinig toe welke fractie de grootste wordt.
Inb4 VVD-CDA-FvD Gedeputeerde Staten in Brabant.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
8 zetels, VVD blijft grootste toch. Helaas.
Goed nieuws idd.quote:
Ja doe dit maar niet bij elke gemeente.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:23 schreef Zipportal het volgende:
PvdA
13,1%
-2,5
VVD
12,9%
-4,9
CDA
11,6%
+11,6
Forum v. Democratie
11,0%
+6,0
GroenLinks
6,4%
+2,8
Partij v.d. Dieren
6,2%
-0,2
PVV
5,1%
+0,1
ChristenUnie
4,5%
-7,1
SP
4,2%
-3,9
FNP
3,0%
-5,1
D66
1,1%
-0,8
50Plus
0,4%
+0,4
Denk
0,4%
+0,4
Prov. Belang Fryslân
0,4%
+0,4
SGP
0,2%
+0,2
Natuurlijk Fryslân
0,0%
0,0
Schiermonnikoog
https://nos.nl/artikel/22(...)tenverkiezingen.html
mwa, meer kraters dan de maanquote:
Best veel Turken hier hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Werd er uberhaupt iets verwacht van DENK in Brabant ja?
Je bent zelf engquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Damn wat heeft die lijststrekker van het CDA enge ogen
Je kan van de FvD vinden wat je wil (ik vind er ook heel veel van), maar het is bijzonder knap wat ze presteren. Redelijk hilarisch dat ze in recordtempo 100km/u rondjes rennen om Geert die 15(?) jaar een schreeuwende dronken oom in de woestijn is.quote:
De meeste Turken hier hebben geloof ik weinig zin in die jankverhaaltjes vanuit Ankara van Kuzu en zijn matties.quote:
Ik hoop tquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:25 schreef TjjWester het volgende:
Fvd zal waarschijnlijk overal buiten de coalitie worden gehouden vanwege baudet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |