O? Ik dacht dat je Utreg was???quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben de kwetsbare middenklasse in Brabant
Snap ik wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Brabant. Ja, ik woon er. Heeft lang geduurd voordat ik er kon aarden. Maar ik aard er dus toch wel. Koppig wijntje is het.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg technische studies, ja
Niet nodig met de Nordstream 2 binnenkort.quote:
Je woont hier wel in VVD/CDA gebied dus dan heb je pech.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben de kwetsbare middenklasse in Brabant
Dat is de bodemgesteldheid. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Straks komen de zand- en veengronden nog.
Waarmee opnieuw duidelijk wordt waarom referenda geen goed idee zijn. Dat kan de bevolking niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef Re het volgende:
ziet er naar uit dat er gewoon over landelijke politiek is gestemd...
Dat is niet hetzelfde he?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel tegen jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarmee opnieuw duidelijk wordt waarom referenda geen goed idee zijn. Dat kan de bevolking niet aan.
Wat ik de laatste tijd gezien heb is dat men vooral tot inzicht komt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
Vraag is wel, gaat men nu nog fanatieker Fvd demoniseren of komt men tot inzicht.....hmm
Bij ons in de gemeente is men wat ik hoor toch zeer ontevreden over de VVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont hier wel in VVD/CDA gebied dus dan heb je pech.
Maar daarvoor ga je niet naar Groningenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Komen ze er nog mee weg nu is vooral de vraag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
Vraag is wel, gaat men nu nog fanatieker Fvd demoniseren of komt men tot inzicht.....hmm
Dat zei men al toen Trump werd gekozen, niet te zien alleen gisteren bij DWDD bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |