Ja, ik heb op SP gestemd. Ik wist wel dat ze mega zouden verliezen hoor. Zal nooit op PVV of FvD stemmen. Vooralsnog zeg ik dat.quote:
Dat is echt smaakloze troepquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind rutte meer iets voor senseo.
Prima actie die enkel voort extra proteststemmen op FvD heeft gezorgd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
DWDD gisteren:
FVD IS SLECHT FVD IS PVV LIGHT NIET STEMMEN
genot
Wat loop je weer lekker te trollen jongen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef KingRoland het volgende:
DWDD gisteren:
FVD IS SLECHT FVD IS PVV LIGHT NIET STEMMEN
genot
Het feit dat je dat nodigt acht zegt genoeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik hoop wel dat Thierry en Hiddema snel hun beveiliging regelen.
Je gaat in discussie met Braindead...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Snap je nu wel dat de PVV de grootste verliezer is in ZH?
Ik denk dat die er al lang is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik hoop wel dat Thierry en Hiddema snel hun beveiliging regelen.
DANKJE HANSquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Als marketingstudent ben ik van mening dat deze uitslag erg slecht is voor de regeringspartijen.
Ik was altijd sp stemmer nu strategisch FvD gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb op SP gestemd. Ik wist wel dat ze mega zouden verliezen hoor. Zal nooit op PVV of FvD stemmen. Vooralsnog zeg ik dat.
Ik denk niet dat het fascisten zijn oid.
heb jij op fvd gestemd?quote:
Ik draag zowel PVV als FvD een warm hart toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Snap je nu wel dat de PVV de grootste verliezer is in ZH?
Hoe is een stem op FvD strategisch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik was altijd sp stemmer nu strategisch FvD gestemd
11 tegen 11quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Mani89 het volgende:
"De avond is nog jong."
"Dit is nog maar een exit-poll, maaaarrrr ..."
Afgestreept.
Ja, FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij op fvd gestemd?
(ik kon niet stemmen vanwege minor, maar dit wist je al)
-nee-quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat in discussie met Braindead...
Dat ze de veel zetels krijgen in de 1e kamerquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is een stem op FvD strategisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |