Nu nog wel, maar dit is niet een testje voor de grap. De FvD wordt belangrijk. Geen idee wat daarvan de gevolgen zijn. In combinatie met de VVD wordt het me wel allemaal te rechts zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog meer niet fvd stemmers, die wel kunnen genieten van deze toestand? Ik vind het schitterend.
gevaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komen ze er nog mee weg nu is vooral de vraag.
Dommelgodenquote:
Zou je Trump kunnen vragen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef havanagila het volgende:
Vraag is wel, gaat men nu nog fanatieker Fvd demoniseren of komt men tot inzicht.....hmm
ik ook dankzij de waterschappen, heb ik vandaag geleerdquote:
Ja geloof ook een paar fraudezaakjes van raadsleden en zulks dus zal wel invloed hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij ons in de gemeente is men wat ik hoor toch zeer ontevreden over de VVD
Ach, over een paar jaar zit jij vast zelf weer te schuimbekken en dan genieten anderen weer van jou.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Op Twitter is het nog meer schuimbekken dan hier. Mijn avond kan nu al niet meer stuk.
En de onzin van de haven natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geloof ook een paar fraudezaakjes van raadsleden en zulks dus zal wel invloed hebben.
Makkelijk stellen zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarmee opnieuw duidelijk wordt waarom referenda geen goed idee zijn. Dat kan de bevolking niet aan.
heerlijk tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een nasale stem heeft die chick zeg.
Ja begrijpelijk, nutteloze geldverspilling dat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En de onzin van de haven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |