Wacht, je bent links, maar je gaat strategisch op een rechtse partij stemmen? Really?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik was altijd sp stemmer nu strategisch FvD gestemd
Twente -> Delft -> Eindhovenquote:
Dus? Wie de grootste verliezer is heeft niks met jouw voorkeuren te maken hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik draag zowel PVV als FvD een warm hart toe.
Ik zit in het middenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wacht, je bent links, maar je gaat strategisch op een rechtse partij stemmen? Really?
Heerlijk tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef havanagila het volgende:
Oh jee, dat wordt een hoop gehuil op tv en twitter.....
Dan had je ook op een linkse partij kunnen stemmen. Eigenlijk op elke partij die niet in coalitie zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dat ze de veel zetels krijgen in de 1e kamer
Brabant. Ja, ik woon er. Heeft lang geduurd voordat ik er kon aarden. Maar ik aard er dus toch wel. Koppig wijntje is het.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grunn > Delft > Twente > Eindhoven
Bring back Emile.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef BlackNero het volgende:
Mag Lillian Marijnisen blijven als de SP verliest?
VARA gaat een aantal meltdowns krijgen waar een paard de hik van krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef havanagila het volgende:
Oh jee, dat wordt een hoop gehuil op tv en twitter.....
Ik ben tevreden met het gezamenlijke resultaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus? Wie de grootste verliezer is heeft niks met jouw voorkeuren te maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |