moet je nog wel even wachtenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als de FvD de belofte nakomt om de erf en schenkbelasting af te schaffen ben ik niet mad
Hopelijk halveren ze VVDquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Veeg het schuim even uit je mondhoeken
*een andere partijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ongekend hoe vatbaar mensen zijn voor leugens. Maar fijn dat laagopgeleid Nederland ook een partij gevonden heeft.
Tweeledig; ten eerste ontkennen ze klimaatverandering inderdaad en daarnaast beweren ze dat het 1000 miljard of welk getal Baudet ook noemde kost.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Over het klimaat zelf bedoel je? Op zich niet verkeerd om kritisch te zijn op het klimaatakkoord. Wel om domweg te roepen dat klimaatverandering niet bestaat. Daarmee zijn ze voor mij ook afgedaan, maar ze hebben mij zo te doen niet nodig gehad.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ongekend hoe vatbaar mensen zijn voor leugens. Maar fijn dat laagopgeleid Nederland ook een partij gevonden heeft.
Op zich wel, maar goed, ze trekken ook wel stemmers weg bij VVD, CDA en D66 zo te zien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef StephanL het volgende:
Mensen zijn Wilders moe en hebben met FVD een goed alternatief.
Die waren in 2002 net zo zeur. En zie hier, 17 jaar later, is er nog altijd geen regering geweest met dit soort partijen.quote:
Goed plaatjequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Prognose Maurice de Hond van gisteren voor zuid-holland
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |