Wat was het dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
nee nee het is al beantwoortet
Oh ik dacht beschuldigd van en toen beledigt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor, het was iemand die zichzelf die stempel gaf. En daarna beledigt
Nee Muis heeft het goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht beschuldigd van en toen beledigt.
Ohw, was het toch een avocado.quote:
Dat was de oude opquote:
Ok. Heb ik niet helemaal alles goed meegekregen dus.quote:
Ja en zoet.quote:
Ik had vroeger bij mijn ouderlijk huis een pruimenboom die in de zomer vol zat met pruimen. Zoveel dat de boom ondersteund moest worden want anders zouden de takken breken.quote:
De Deesquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
opsturen in een potje.. Dees is gek op kwakkemolen
wati is wakkemoele weer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
opsturen in een potje.. Dees is gek op kwakkemolen
Saus vd avocado.quote:
Ohhhh dan is ie wel heel zwaar geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger bij mijn ouderlijk huis een pruimenboom die in de zomer vol zat met pruimen. Zoveel dat de boom ondersteund moest worden want anders zouden de takken breken.
Ben ikquote:
Correctquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik![]()
Volgens chufi dan, want hij noemde me gisteren zo.
geen ervaring meequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
In mil. dienst, je noemt alleen je achternaam; dan vragen ze; "voornaam!", en dan zeg je; Ja, heel voornaam.
Ik had eerst een ander plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
niet zo lekker uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Guacamole, is gemaakt van avocado.
[ afbeelding ]
Emmers vol kwamen er van die boom af. We hadden ook moestuinen en dan werd ik de tuin ingestuurd om een krop sla ofzo te halen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohhhh dan is ie wel heel zwaar geweest.![]()
Wij hadden een buurvrouw die er jam van maakte dus dan gingen wij ze verzamelen voor haar.
Er was er ook 1 waar we niet van mochten plukken want die stond in iemands tuin.
Het is heerlijk en makkelijk zelf te makenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had eerst een ander plaatjeook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is wel cool. zo'n moestuin. Lekker hoor. En ik zie je al als klein ventje de sla afsnijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Emmers vol kwamen er van die boom af. We hadden ook moestuinen en dan werd ik de tuin ingestuurd om een krop sla ofzo te halen.
wij hadden vroeger ook een moestuintje... iets van 50m2 maar veel aten we er niet van ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel cool. zo'n moestuin. Lekker hoor. En ik zie je al als klein ventje de sla afsnijden.
hebben ze zakgeld ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef mario390 het volgende:
in brasil moet elke bewohner woensdag eieren,bananen,mayo,en fruiten extra vor zich bestellen
Ik vind het wel heel lekker, met tortilla chips of op toast ofzo.quote:
We hadden een hele grote tuin en mijn vader had die gedeeltelijk beschikbaar gesteld voor mensen die een moestuin wouden stellen. Alles wat maar in Nederland kon groeien stond erin.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel cool. zo'n moestuin. Lekker hoor. En ik zie je al als klein ventje de sla afsnijden.
Dat is wel jammer, dat je er niet veel van at. En wat zijn maggi blaadjes?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
wij hadden vroeger ook een moestuintje... iets van 50m2 maar veel aten we er niet van ..
af en toe wat wortels, aardbeien en rode bessen en wat maggi-blaadjes
Ahw, wat lief en geinig dat er zoveel in stond dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden een hele grote tuin en mijn vader had die gedeeltelijk beschikbaar gesteld voor mensen die een moestuin wouden stellen. Alles wat maar in Nederland kon groeien stond erin.
Van die bouillonblokjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, dat je er niet veel van at. En wat zijn maggi blaadjes?
blaadjes van de maggi-plantquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, dat je er niet veel van at. En wat zijn maggi blaadjes?
Die had zoiets van alles wat ik niet hoef te onderhouden is mooi meegenomen.quote:
Zo zag ik het wel ff in mijn hoofd.quote:
De gemakzucht zelvequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had zoiets van alles wat ik niet hoef te onderhouden is mooi meegenomen.
En dat is hetzelfde als maggispul voor in de soep?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo zag ik het wel ff in mijn hoofd.
je kunt er bouillon van trekken jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat is hetzelfde als maggispul voor in de soep?
Ok, geen bouillion blokjes dus.quote:
De plant ruikt naar maggiquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat is hetzelfde als maggispul voor in de soep?
Aha, daar is mijn antwoord. Ok, weet ik dat ook weer.quote:
Oh, dat is wel lekker om in je tuin te hebben dan.quote:
Tuin/grondoppervlakte was 3000m2quote:
Die ruikt als maggiquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, geen bouillion blokjes dus.Maar smaken ze dus naar maggi of heet die plant gewoon zo en smaakt het heel anders.
OK ja dan kan je wel wat missenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tuin/grondoppervlakte was 3000m2
Klinkt wel verleidelijk. Die geur dan he. En ik heb dat vorig jaar geprobeerd, kruiden op mijn balkon maar ze gingen allemaal dood.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ruikt als maggiIk ga weer snel kruiden planten halen.
quote:
Je moet ze ook gebruiken. Bij mij gaan plantjes ook snel doodquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk. Die geur dan he. En ik heb dat vorig jaar geprobeerd, kruiden op mijn balkon maar ze gingen allemaal dood.Ik hoop voor jou dat het wel lukt op je balkon, ik dacht dat het je in het verleden wel was gelukt. Ik heb je tenminste vaker over verse kruiden gehoord.
Bij het raam zetten licht is alles voor planten heb ik ontdektquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ze ook gebruiken. Bij mij gaan plantjes ook snel doodMaar die kruiden kregen de kans niet
Ohw, is dat het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ze ook gebruiken. Bij mij gaan plantjes ook snel doodMaar die kruiden kregen de kans niet
De geur vond ik wel meevallen.. je ruikt het pas goed als je met je vingers over een blad wrijft ...quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ruikt als maggiIk ga weer snel kruiden planten halen.
Is dat zo?quote:
Dat vind ik dan weer een stom liedje van ze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh een goed Beatles nummer ze bestaan, Twist and shout
Doe dat maar als het komende zomer 30 graden is en dan het liefst in de volle zon.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bij het raam zetten licht is alles voor planten heb ik ontdekt
Het is niet mijn favo plant. Ik heb meestal tijm, basilicum, bieslook, peterseliequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De geur vond ik wel meevallen.. je ruikt het pas goed als je met je vingers over een blad wrijft ...
ik heb het eens geprobeerd, maar was geen succesquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet mijn favo plant. Ik heb meestal tijm, basilicum, bieslook, peterselie
Ik heb oerwoud planten voornamelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dat maar als het komende zomer 30 graden is en dan het liefst in de volle zon.
Verse tijm is zo lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik koop eigenlijk alleen een basilicum plantje als ik pesto maak.
4 seizoenen peperquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb de meeste kruiden in gedroogde vorm in potjes. Potjes en pakjes.
Ja, die heb ik ook.quote:
Ja heb ik ook hoor, maar vers is toch meer smaak. Net als gember dat lustte ik nooit maar als je vers koopt is het zo andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb de meeste kruiden in gedroogde vorm in potjes. Potjes en pakjes.
Oh, ja, dat met gember heb ik ook, ik heb dat pas vers in soep gedaan en dat was wel lekker maar gember uit een potje is vieze plakzooi en koop ik nooit meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor, maar vers is toch meer smaak. Net als gember dat lustte ik nooit maar als je vers koopt is het zo anders
Apen eten bamboe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb oerwoud planten voornamelijk
Ik moet nog een paar afleveringen zien van het laatste seizoen maar kan mezelf er niet toe zetten momenteel.quote:
Nou hij komt voorlopig nog niet ook volgens mij, ik ben net klaar met de Madelynn Mccain dingesquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar afleveringen zien van het laatste seizoen maar kan mezelf er niet toe zetten momenteel.
Nee Panda's dat zijn luie krengen.quote:
Oeh is dat wat, dat laatste, heb wel ted bundy zitten kijken maar weet niet of ik dat bij deze moet doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou hij komt voorlopig nog niet ook volgens mij, ik ben net klaar met de Madelynn Mccain dinges
Oh ja, ik haalde het door elkaar.quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb vandaag al 5 brasilos op twitter idiot genoemt
Jij maakt vrienden vandaag!quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb vandaag al 5 brasilos op twitter idiot genoemt
quote:
Ik moet er altijd om lachen als ik panda's ziequote:
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitstervenquote:
Ik ook, grote lompe panda's en te lui om te neuken, zo geinig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen als ik panda's zie
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitsterven
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitsterven
Ja het zijn wel knuffels om te zienquote:
Ja echt he, zou zo een verzorger willen zijn. Zijn ze ook te lui om te vechten eigenlijk? Komen niet echt agresief over ook.quote:
Wel gevaarlijk dus, jammer hoor.quote:
Ik denk dat ze je compleet slopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, zou zo een verzorger willen zijn. Zijn ze ook te lui om te vechten eigenlijk? Komen niet echt agresief over ook.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, maar er zijn beelden van
quote:
Nee joh, hij zet hem gewoon rustig terug.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, maar er zijn beelden van
Die beelden ken ik wel.quote:
Zeker welquote:
quote:
Ja wie niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
Wat die panda doet zou ik ook wel eens willen doen, slopen. Maar ja, is zonde want spullen en zo.
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.quote:
Goed plan.. ik heb nog wel wat oude rotzooi liggen ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.
Ik zou nooit iets vernielen, maar soms kon ik best wel wat agressie kwijt in het werk wat ik deed. Gewoon kasten omver trekken ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.
Oooh, sloop het dan. Maar niet te veel troep maken, anders moet je dat weer opruimen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan.. ik heb nog wel wat oude rotzooi liggen ..
Ja dat laatste is wel een dingetjequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oooh, sloop het dan. Maar niet te veel troep maken, anders moet je dat weer opruimen.
Iets zomaar vernielen kan ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets vernielen, maar soms kon ik best wel wat agressie kwijt in het werk wat ik deed. Gewoon kasten omver trekken ofzo.
Mijn oude berging was ook best wel lol. Kasten bureau en alles even slopenquote:
Grrrr, kan het nog niet.quote:
Das ook een oplossingquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrrr, kan het nog niet.![]()
Of je moet het naar de stort brengen en daar kapot gooien, hoef je de troep ook niet op te ruimen.
Die had ik ook die heb ik naar de stort laten brengen. Die wilde ik niet bij het grof vuilquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
Ik heb 2 oude laptops liggen en nog een ouwe desktop....
Ik heb er geen harde schijf meer in zittenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ik ook die heb ik naar de stort laten brengen. Die wilde ik niet bij het grof vuil
Dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er geen harde schijf meer in zitten
Er zit nog wel geheugen in , maar daar kan ik ook niet veel mee denk ik (haal het er nog wel uit om het daarna nog ff een extra hard tik op de tafelrand geven...quote:
Ze zijn zo leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan. Een beetje op hun luie reet zitten en op een stuk bamboe knagen.quote:
Je bent al vroeg in de stemming ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
OK alles in huis voor een cheesecake. Morgen maken en even bij de buren langs. Papieren bordjes gekocht zodat ze dat niet terug hoeven brengen.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent al vroeg in de stemming ..Geen idééSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens de supermarkt is pasen al een maand aan de gang.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
OK alles in huis voor een cheesecake. Morgen maken en even bij de buren langs. Papieren bordjes gekocht zodat ze dat niet terug hoeven brengen.[ afbeelding ]
21 april.quote:
We hadden op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste paas eitje kon scoren. Dat was soms al in januari.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens de supermarkt is pasen al een maand aan de gang.
Hadden wij ook, de eerste paaseitjes of pepernoten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
We hadden op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste paas eitje kon scoren. Dat was soms al in januari.
Had je ook zelf kunnen opzoeken, luie panda.quote:
Nou dat valt wel mee zijn best stevig en een hele krijgen ze niet. Ik wil gewoon geen gebel dat ze een bordje komen terug brengenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]alleen buigen die als de pleuris bij het dragen
Ja sorry lig in de bank met wat bierquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je ook zelf kunnen opzoeken, luie panda.
Ja pepernoten ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden wij ook, de eerste paaseitjes of pepernoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Precies zoals ik in mijn gedachten hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Past sprekend met het beeld wat ik ook had.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Precies zoals ik in mijn gedachten had
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Kan je een keer een tutorial maken van die look?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Zo ziet iedereen eruit hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Straks bel ik bij jou aan met cheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat lijkt me niet
Iedereen is een kutlultrut
Ik dacht alleen chufi.quote:
Nee, als je niet in een straal van 1,5 km bij ieder huis aanbelt, lijkt me dat ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks bel ik bij jou aan met cheesecakeMaar dat lijkt me niet
Dat is me toch wat te veel van het goedequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als je niet in een straal van 1,5 km bij ieder huis aanbelt, lijkt me dat ook niet.
Ja, zo'n grote oven zul je niet hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is me toch wat te veel van het goede
Ze wil haar eieren terug.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
lol kip begon rondjes te springen en te kakkelen toen ik net thuiskwam
Heb ik gemistquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die vorige TT was best kut, eigenlijk.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Schuld van fokquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kreeg zojuist van iemand een mooie leren jas gratis en voor nop.
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.quote:
Al gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.
Yep.quote:
Spannend zeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep.
En boodschappen gedaan, halve haan in huis.
quote:
Wat lul jij nou weer gastquote:
Er is hier ergens een filmpje van mij en mijn leren jasquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat stem jij?quote:
Ik zal nooit een leren broek dragen maar ben gek op leren jassen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er is hier ergens een filmpje van mij en mijn leren jas![]()
Die koe heeft 'm nog niet eens zo lang aangehad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou danquote:
Volgens mij spoort hij ook niet helemaal.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij spoort hij ook niet helemaal.
Maak je geen zorgen, sporen doen we hier geen van allen.quote:
Hoe ouder hoe gekker hequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, sporen doen we hier geen van allen.
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. We zijn hier ook niet snel op de teentjes getrapt.quote:
Neuquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. We zijn hier ook niet snel op de teentjes getrapt.
Is dat zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. We zijn hier ook niet snel op de teentjes getrapt.
Gaat weer lekker.quote:Mogelijke terrorist steekt schoolbus met 51 kinderen in brand in Italië.
Debiel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat weer lekker.![]()
Tijd voor een uitsmijter.
Ach soms, maar dat blijft meestal bij één opmerking en dan wordt er weer overheen geluld.quote:
Nou één opmerkingquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach soms, maar dat blijft meestal bij één opmerking en dan wordt er weer overheen geluld.
Ook lui dat je je mascara er niet had afgehaald?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:55 schreef Marsani het volgende:
Pakketbezorger aan de deur: gaat het wel? Ik: ja hoor. Gaat het echt wel?
Was zelf even vergeten dat ik eruit zie als een panda met zwarte kringen om de ogen.![]()
Bleef ik toch binnen het thema Panda.
Geen tijd, nog steeds aan het inpakken. Wat een zooi weer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook lui dat je je mascara er niet had afgehaald?
Ik heb alleen maar last van die stomme moderators met hun banken en weet ik veel wat.quote:
Oh ja. Pff ik ben blij dat ik op mijn stekkie zitquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:57 schreef Marsani het volgende:
[..]
Geen tijd, nog steeds aan het inpakken. Wat een zooi weer.
Alle dozen ook al weer uitgepakt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja. Pff ik ben blij dat ik op mijn stekkie zit
Zou best kunnen, veel FvDfans in m’n omgeving de laatste tijd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:57 schreef Recce het volgende:
FvD wordt de grootste, peilt De Hond. Gezellig.
Ja, het ziet er naar uit dat ruim een kwart van de mensen op racistische partijen gaat stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:57 schreef Recce het volgende:
Nee ik laat ook wat dozen in de berging staan. Een boel boeken en ook glazen. Ik kan het niet allemaal kwijt en dit is een tussen adres. Wel voor één of twee jaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Alle dozen ook al weer uitgepakt?
Dinsdag komt hier de verhuiswagen en dan mijn dieren er heen brengen en dan doe ik twee dagen niks meer.
Hier ook, ook voor Wilders, is vaak zo in een, hoe zeg je dat netjes? Achterstandsbuurt? Nee dat is het woord niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou best kunnen, veel FvDfans in m’n omgeving de laatste tijd.
Mensen laten zich nogal door emotie leiden. Dat is jammerquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het ziet er naar uit dat ruim een kwart van de mensen op racistische partijen gaat stemmen.
Nou de welgestelde ‘nette’ gristenmensch kan er ook wat vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook, ook voor Wilders, is vaak zo in een, hoe zeg je dat netjes? Achterstandsbuurt? Nee dat is het woord niet.
Ik vind het maar één pot nat. Ik weet alleen op wie ik niet wil stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook, ook voor Wilders, is vaak zo in een, hoe zeg je dat netjes? Achterstandsbuurt? Nee dat is het woord niet.
Het is niet het goede woord. Dit is een dorp, weet niet meer wat er in het taxatierapport stond, maar iets met economisch geen goed gebied. Zal moeten kijken, maar zit ergens in een doos dat ding.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou de welgestelde ‘nette’ gristenmensch kan er ook wat van
Ik denk dat het juist niet zo is in die "buurten" daar gaat men met elkaar omquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou de welgestelde ‘nette’ gristenmensch kan er ook wat van
Ik ook op wie niet maar kwam bij de stemwijzer op 50 plus uit. Maar in die partij heb ik me nog nooit verdiept.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar één pot nat. Ik weet alleen op wie ik niet wil stemmen.
Oh echt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:03 schreef Marsani het volgende:
[..]
Het is niet het goede woord. Dit is een dorp, weet niet meer wat er in het taxatierapport stond, maar iets met economisch geen goed gebied. Zal moeten kijken, maar zit ergens in een doos dat ding.
Is op het platteland hier inderdaad ook wel zo, de grootste volgen mij de CDA hier, door de boeren vooral. Daarna PvdA. Maar nu heb ik geen idee wat het gaat worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist niet zo is in die "buurten" daar gaat men met elkaar om
Schuld van Haags.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:57 schreef Recce het volgende:
Maar ik blijf het raar vinden dat mensen op een partij stemmen waarvan de nummer twee gewoon openlijk zegt dat die NSB nog niet eens zo'n gekke partij was en die de weduwe van de leider van die partij, zij heeft nooit afstand gedaan van dat gedachtegoed, als goede vriendin aanmerkt waar-ie zoveel van geleerd heeft. En dan heb ik het nog niet eens over het geflirt met allerlei Nazi's van de nummer één van die club. Ik kan daar serieus niet bij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen laten zich nogal door emotie leiden. Dat is jammer
Ok nou lekker belangrijkquote:
Ik vind dat gewoon wat eng ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik blijf het raar vinden dat mensen op een partij stemmen waarvan de nummer twee gewoon openlijk zegt dat die NSB nog niet eens zo'n gekke partij was en die de weduwe van de leider van die partij, zij heeft nooit afstand gedaan van dat gedachtegoed, als goede vriendin aanmerkt waar-ie zoveel van geleerd heeft. En dan heb ik het nog niet eens over het geflirt met allerlei Nazi's van de nummer één van die club. Ik kan daar serieus niet bij.
Hoe asocialer hoe beter lijkt het welquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik blijf het raar vinden dat mensen op een partij stemmen waarvan de nummer twee gewoon openlijk zegt dat die NSB nog niet eens zo'n gekke partij was en die de weduwe van de leider van die partij, zij heeft nooit afstand gedaan van dat gedachtegoed, als goede vriendin aanmerkt waar-ie zoveel van geleerd heeft. En dan heb ik het nog niet eens over het geflirt met allerlei Nazi's van de nummer één van die club. Ik kan daar serieus niet bij.
Is dat wel een prettige omgeving?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zou best kunnen, veel FvDfans in m’n omgeving de laatste tijd.
Hier ook hoor en veel Wilders. Noemde net al wat redenen maar de grootste is denk hier de grote AZC in Ter Apel. Hoe je overal ook tegenaan kijkt een feit is wel dat er veel overlast van is.quote:
Ik vind het maar een walgelijke vent. Gladjakker.quote:
Nouja dat is het gekke, vaak echt geweldig lieve zorgzame wijze mensen die dicht bij me staan, maar dan toch een kronkel in hun kop hebben dat ‘hun’ allemaal niet deugen en ‘wij’ wel.quote:
Ik snap dat ook niet. Het is wel een beetje een land geworden waar niks meer mag en je mag ook niks meer zeggen. Dat schept een band. De aanslag (wat gewoon een doorgesnoven debiel was) helpt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het rare is dat de aanhangers hun tegenstanders NSB-ers noemenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe asocialer hoe beter lijkt het wel
Uiterlijk technisch gezien, maar stem er niet op hoor.quote:
Zijn ze allemaalquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een walgelijke vent. Gladjakker.
Ik heb het van de week al gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]je gaat toch niet over onze guru heen scrollen??
Hopelijk blijft het wel onder een kwart. De prognose van De Hond geeft zo'n 24,4% voor FvD + PVV. Hopelijk is dit het maximum en zakt het in de toekomst.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het ziet er naar uit dat ruim een kwart van de mensen op racistische partijen gaat stemmen.
Doen wat goed voelt, ik stem lekker nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Uiterlijk technisch gezien, maar stem er niet op hoor.
Ga nu heen en gewoon weer mijn vertrouwde partij.
Ja precies, je bent een landverrader als je de bevolking niet in wij/zij verdeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het rare is dat de aanhangers hun tegenstanders NSB-ers noemen
Je ziet het verschil tussen FvD + PVV en de andere partijen toch wel?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar één pot nat. Ik weet alleen op wie ik niet wil stemmen.
En ze heeft het juist over dat je met AANDACHT dingen moet doenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het rare is dat de aanhangers hun tegenstanders NSB-ers noemen
Heb je totaal gelijk in, eigenlijk ben je dan zelf ook a sociaal bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er niet voor om mensen die anders dan jezelf stemmen meteen asociaal te noemen, je weet niet wat mensen beweegt, lekker makkelijk vanuit je eigen kader kijken en beoordelen.
Geen enkele empathie met wat niet tot hun bubble behoort. Geen enkel voorstellingsvermogen ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het is wel een beetje een land geworden waar niks meer mag en je mag ook niks meer zeggen. Dat schept een band. De aanslag (wat gewoon een doorgesnoven debiel was) helpt niet.
Daar begint het toch al mee, denken dat je zelf de wijsheid in pacht hebt, en alle anderen zijn dom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb je totaal gelijk in, eigenlijk ben je dan zelf ook a sociaal bezig.
Als je je een beetje hebt verdiept in de Tweede Wereldoorlog en je stemt op een partij waarvan de nummer twee de NSB roemt, dan ben je of een volslagen debiel of heel erg niet zuiver op de graat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er niet voor om mensen die anders dan jezelf stemmen meteen asociaal te noemen, je weet niet wat mensen beweegt, lekker makkelijk vanuit je eigen kader kijken en beoordelen.
FvD’ers en PVV’ers geven vaak gewoon toe dat ze racistisch zijn maar daar schijt aan hebben. Dan moet ik wel heeeeel erg m’n best doen om dat niet asociaal te vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is wel de realiteit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen enkele empathie met wat niet tot hun bubble behoort. Geen enkel voorstellingsvermogen ook.
Ze zijn enkel al asociaal omdat ze gaan voor 'ons volk eerst'quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
FvD’ers en PVV’ers geven vaak gewoon toe dat ze racistisch zijn maar daar schijt aan hebben. Dan moet ik wel heeeeel erg m’n best doen om dat niet asociaal te vinden.
Die mensen hebben waarschijnlijk enig gebrek aan onderwijs gehad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je een beetje hebt verdiept in de Tweede Wereldoorlog en je stemt op een partij waarvan de nummer twee de NSB roemt, dan ben je of een volslagen debiel of heel erg niet zuiver op de graat.
Vergeet niet dat de generatie van nu daar totaal geen weet van heeft laat staan enig inzichtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je een beetje hebt verdiept in de Tweede Wereldoorlog en je stemt op een partij waarvan de nummer twee de NSB roemt, dan ben je of een volslagen debiel of heel erg niet zuiver op de graat.
Dat gevoel heb ik bij DENK net zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
FvD’ers en PVV’ers geven vaak gewoon toe dat ze racistisch zijn maar daar schijt aan hebben. Dan moet ik wel heeeeel erg m’n best doen om dat niet asociaal te vinden.
Empathie is denk ik al jaren te zoeken.quote:
Juist de huidige generatie is best dom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die mensen hebben waarschijnlijk enig gebrek aan onderwijs gehad.
Ja, lastig is dat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja dat is het gekke, vaak echt geweldig lieve zorgzame wijze mensen die dicht bij me staan, maar dan toch een kronkel in hun kop hebben dat ‘hun’ allemaal niet deugen en ‘wij’ wel.Kan er met m’n kop niet bij soms.
Ook dat, ze roepen maar wat over iets waar ze geen enkel besef van hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de generatie van nu daar totaal geen weet van heeft laat staan enig inzicht
Als het je ontgaan is dat de Nazi's 6 miljoen Joden over de kling hebben gejaagd, dan ben je inderdaad een debiel. Dat zei ik al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de generatie van nu daar totaal geen weet van heeft laat staan enig inzicht
Een kanswijk noemden ze dat een tijdje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
neh, een kleinere groepquote:
Het is de trieste waarheidquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het je ontgaan is dat de Nazi's 6 miljoen Joden over de kling hebben gejaagd, dan ben je inderdaad een debiel. Dat zei ik al.
Man man, je had sommige moderators moeten lezen na de gebeurtenissen in Utrecht. Andere moderators moeten dan ook nog eens lief blijven.quote:
Dat snap ik dus niet van die mensen in mijn omgeving van mijn leeftijd of ouder die het prima vinden om de fascist uit te hangen. Jullie hebben toch op dezelfde school gezeten? Dezelfde films gezien, dezelfde verhalen gehoord etc. Maar tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De halve irl buurt hier op DENK, ook dat kan je aan het denken zetten.....quote:
In mijn wijk wordt DENK waarschijnlijk de grootste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De halve irl buurt hier op DENK, ook dat kan je aan het denken zetten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |