Die had ik ook die heb ik naar de stort laten brengen. Die wilde ik niet bij het grof vuilquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
Ik heb 2 oude laptops liggen en nog een ouwe desktop....
Ik heb er geen harde schijf meer in zittenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ik ook die heb ik naar de stort laten brengen. Die wilde ik niet bij het grof vuil
Dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er geen harde schijf meer in zitten
Er zit nog wel geheugen in , maar daar kan ik ook niet veel mee denk ik (haal het er nog wel uit om het daarna nog ff een extra hard tik op de tafelrand geven...quote:
Ze zijn zo leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitsterven
Ik vind er geen zak aan. Een beetje op hun luie reet zitten en op een stuk bamboe knagen.quote:
Je bent al vroeg in de stemming ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
OK alles in huis voor een cheesecake. Morgen maken en even bij de buren langs. Papieren bordjes gekocht zodat ze dat niet terug hoeven brengen.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent al vroeg in de stemming ..Geen idééSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens de supermarkt is pasen al een maand aan de gang.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
OK alles in huis voor een cheesecake. Morgen maken en even bij de buren langs. Papieren bordjes gekocht zodat ze dat niet terug hoeven brengen.[ afbeelding ]
21 april.quote:
We hadden op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste paas eitje kon scoren. Dat was soms al in januari.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens de supermarkt is pasen al een maand aan de gang.
Hadden wij ook, de eerste paaseitjes of pepernoten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
We hadden op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste paas eitje kon scoren. Dat was soms al in januari.
Had je ook zelf kunnen opzoeken, luie panda.quote:
Nou dat valt wel mee zijn best stevig en een hele krijgen ze niet. Ik wil gewoon geen gebel dat ze een bordje komen terug brengenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]alleen buigen die als de pleuris bij het dragen
Ja sorry lig in de bank met wat bierquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je ook zelf kunnen opzoeken, luie panda.
Ja pepernoten ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden wij ook, de eerste paaseitjes of pepernoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Precies zoals ik in mijn gedachten hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |