Ik denk dat ze je compleet slopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, zou zo een verzorger willen zijn. Zijn ze ook te lui om te vechten eigenlijk? Komen niet echt agresief over ook.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, maar er zijn beelden van
quote:
Nee joh, hij zet hem gewoon rustig terug.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, maar er zijn beelden van
Die beelden ken ik wel.quote:
Zeker welquote:
quote:
Ja wie niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
Wat die panda doet zou ik ook wel eens willen doen, slopen. Maar ja, is zonde want spullen en zo.
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.quote:
Goed plan.. ik heb nog wel wat oude rotzooi liggen ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.
Ik zou nooit iets vernielen, maar soms kon ik best wel wat agressie kwijt in het werk wat ik deed. Gewoon kasten omver trekken ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.
Oooh, sloop het dan. Maar niet te veel troep maken, anders moet je dat weer opruimen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan.. ik heb nog wel wat oude rotzooi liggen ..
Ja dat laatste is wel een dingetjequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oooh, sloop het dan. Maar niet te veel troep maken, anders moet je dat weer opruimen.
Iets zomaar vernielen kan ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets vernielen, maar soms kon ik best wel wat agressie kwijt in het werk wat ik deed. Gewoon kasten omver trekken ofzo.
Mijn oude berging was ook best wel lol. Kasten bureau en alles even slopenquote:
Grrrr, kan het nog niet.quote:
Das ook een oplossingquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrrr, kan het nog niet.![]()
Of je moet het naar de stort brengen en daar kapot gooien, hoef je de troep ook niet op te ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |