Oh ja, ik haalde het door elkaar.quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb vandaag al 5 brasilos op twitter idiot genoemt
Jij maakt vrienden vandaag!quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb vandaag al 5 brasilos op twitter idiot genoemt
quote:
Ik moet er altijd om lachen als ik panda's ziequote:
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitstervenquote:
Ik ook, grote lompe panda's en te lui om te neuken, zo geinig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen als ik panda's zie
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitsterven
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitsterven
Ja het zijn wel knuffels om te zienquote:
Ja echt he, zou zo een verzorger willen zijn. Zijn ze ook te lui om te vechten eigenlijk? Komen niet echt agresief over ook.quote:
Wel gevaarlijk dus, jammer hoor.quote:
Ik denk dat ze je compleet slopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, zou zo een verzorger willen zijn. Zijn ze ook te lui om te vechten eigenlijk? Komen niet echt agresief over ook.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, maar er zijn beelden van
quote:
Nee joh, hij zet hem gewoon rustig terug.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet zoeken, maar er zijn beelden van
Die beelden ken ik wel.quote:
Zeker welquote:
quote:
Ja wie niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
Wat die panda doet zou ik ook wel eens willen doen, slopen. Maar ja, is zonde want spullen en zo.
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.quote:
Goed plan.. ik heb nog wel wat oude rotzooi liggen ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.
Ik zou nooit iets vernielen, maar soms kon ik best wel wat agressie kwijt in het werk wat ik deed. Gewoon kasten omver trekken ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk waar. Wie zou dat niet willen doen.
Oooh, sloop het dan. Maar niet te veel troep maken, anders moet je dat weer opruimen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan.. ik heb nog wel wat oude rotzooi liggen ..
Ja dat laatste is wel een dingetjequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oooh, sloop het dan. Maar niet te veel troep maken, anders moet je dat weer opruimen.
Iets zomaar vernielen kan ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets vernielen, maar soms kon ik best wel wat agressie kwijt in het werk wat ik deed. Gewoon kasten omver trekken ofzo.
Mijn oude berging was ook best wel lol. Kasten bureau en alles even slopenquote:
Grrrr, kan het nog niet.quote:
Das ook een oplossingquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrrr, kan het nog niet.![]()
Of je moet het naar de stort brengen en daar kapot gooien, hoef je de troep ook niet op te ruimen.
Die had ik ook die heb ik naar de stort laten brengen. Die wilde ik niet bij het grof vuilquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
Ik heb 2 oude laptops liggen en nog een ouwe desktop....
Ik heb er geen harde schijf meer in zittenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ik ook die heb ik naar de stort laten brengen. Die wilde ik niet bij het grof vuil
Dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er geen harde schijf meer in zitten
Er zit nog wel geheugen in , maar daar kan ik ook niet veel mee denk ik (haal het er nog wel uit om het daarna nog ff een extra hard tik op de tafelrand geven...quote:
Ze zijn zo leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan. Een beetje op hun luie reet zitten en op een stuk bamboe knagen.quote:
Je bent al vroeg in de stemming ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
OK alles in huis voor een cheesecake. Morgen maken en even bij de buren langs. Papieren bordjes gekocht zodat ze dat niet terug hoeven brengen.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent al vroeg in de stemming ..Geen idééSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens de supermarkt is pasen al een maand aan de gang.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:03 schreef Soury het volgende:
OK alles in huis voor een cheesecake. Morgen maken en even bij de buren langs. Papieren bordjes gekocht zodat ze dat niet terug hoeven brengen.[ afbeelding ]
21 april.quote:
We hadden op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste paas eitje kon scoren. Dat was soms al in januari.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens de supermarkt is pasen al een maand aan de gang.
Hadden wij ook, de eerste paaseitjes of pepernoten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
We hadden op mijn werk altijd een soort van wedstrijd wie de eerste paas eitje kon scoren. Dat was soms al in januari.
Had je ook zelf kunnen opzoeken, luie panda.quote:
Nou dat valt wel mee zijn best stevig en een hele krijgen ze niet. Ik wil gewoon geen gebel dat ze een bordje komen terug brengenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]alleen buigen die als de pleuris bij het dragen
Ja sorry lig in de bank met wat bierquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je ook zelf kunnen opzoeken, luie panda.
Ja pepernoten ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden wij ook, de eerste paaseitjes of pepernoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Precies zoals ik in mijn gedachten hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Past sprekend met het beeld wat ik ook had.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Precies zoals ik in mijn gedachten had
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Kan je een keer een tutorial maken van die look?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Zo ziet iedereen eruit hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Straks bel ik bij jou aan met cheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat lijkt me niet
Iedereen is een kutlultrut
Ik dacht alleen chufi.quote:
Nee, als je niet in een straal van 1,5 km bij ieder huis aanbelt, lijkt me dat ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks bel ik bij jou aan met cheesecakeMaar dat lijkt me niet
Dat is me toch wat te veel van het goedequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als je niet in een straal van 1,5 km bij ieder huis aanbelt, lijkt me dat ook niet.
Ja, zo'n grote oven zul je niet hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is me toch wat te veel van het goede
Ze wil haar eieren terug.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
lol kip begon rondjes te springen en te kakkelen toen ik net thuiskwam
Heb ik gemistquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die vorige TT was best kut, eigenlijk.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Schuld van fokquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kreeg zojuist van iemand een mooie leren jas gratis en voor nop.
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.quote:
Al gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.
Yep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |