Past sprekend met het beeld wat ik ook had.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Precies zoals ik in mijn gedachten had
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Kan je een keer een tutorial maken van die look?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Zo ziet iedereen eruit hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Even een foto van mijzelf met m'n nieuwe bril op. Dan kan Soury me herkennen als ze me in het Oosterpark tegenkomt.Straks bel ik bij jou aan met cheesecakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat lijkt me niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik dacht alleen chufi.quote:
Nee, als je niet in een straal van 1,5 km bij ieder huis aanbelt, lijkt me dat ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks bel ik bij jou aan met cheesecakeMaar dat lijkt me niet
Dat is me toch wat te veel van het goedequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als je niet in een straal van 1,5 km bij ieder huis aanbelt, lijkt me dat ook niet.
Ja, zo'n grote oven zul je niet hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is me toch wat te veel van het goede
Ze wil haar eieren terug.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
lol kip begon rondjes te springen en te kakkelen toen ik net thuiskwam
Heb ik gemistquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die vorige TT was best kut, eigenlijk.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Schuld van fokquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kreeg zojuist van iemand een mooie leren jas gratis en voor nop.
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.quote:
Al gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.
Yep.quote:
Spannend zeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep.
En boodschappen gedaan, halve haan in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |