We hadden een hele grote tuin en mijn vader had die gedeeltelijk beschikbaar gesteld voor mensen die een moestuin wouden stellen. Alles wat maar in Nederland kon groeien stond erin.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel cool. zo'n moestuin. Lekker hoor. En ik zie je al als klein ventje de sla afsnijden.
Dat is wel jammer, dat je er niet veel van at. En wat zijn maggi blaadjes?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
wij hadden vroeger ook een moestuintje... iets van 50m2 maar veel aten we er niet van ..
af en toe wat wortels, aardbeien en rode bessen en wat maggi-blaadjes
Ahw, wat lief en geinig dat er zoveel in stond dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden een hele grote tuin en mijn vader had die gedeeltelijk beschikbaar gesteld voor mensen die een moestuin wouden stellen. Alles wat maar in Nederland kon groeien stond erin.
Van die bouillonblokjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, dat je er niet veel van at. En wat zijn maggi blaadjes?
blaadjes van de maggi-plantquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, dat je er niet veel van at. En wat zijn maggi blaadjes?
Die had zoiets van alles wat ik niet hoef te onderhouden is mooi meegenomen.quote:
Zo zag ik het wel ff in mijn hoofd.quote:
De gemakzucht zelvequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had zoiets van alles wat ik niet hoef te onderhouden is mooi meegenomen.
En dat is hetzelfde als maggispul voor in de soep?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo zag ik het wel ff in mijn hoofd.
je kunt er bouillon van trekken jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat is hetzelfde als maggispul voor in de soep?
Ok, geen bouillion blokjes dus.quote:
De plant ruikt naar maggiquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat is hetzelfde als maggispul voor in de soep?
Aha, daar is mijn antwoord. Ok, weet ik dat ook weer.quote:
Oh, dat is wel lekker om in je tuin te hebben dan.quote:
Tuin/grondoppervlakte was 3000m2quote:
Die ruikt als maggiquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, geen bouillion blokjes dus.Maar smaken ze dus naar maggi of heet die plant gewoon zo en smaakt het heel anders.
OK ja dan kan je wel wat missenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tuin/grondoppervlakte was 3000m2
Klinkt wel verleidelijk. Die geur dan he. En ik heb dat vorig jaar geprobeerd, kruiden op mijn balkon maar ze gingen allemaal dood.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ruikt als maggiIk ga weer snel kruiden planten halen.
quote:
Je moet ze ook gebruiken. Bij mij gaan plantjes ook snel doodquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk. Die geur dan he. En ik heb dat vorig jaar geprobeerd, kruiden op mijn balkon maar ze gingen allemaal dood.Ik hoop voor jou dat het wel lukt op je balkon, ik dacht dat het je in het verleden wel was gelukt. Ik heb je tenminste vaker over verse kruiden gehoord.
Bij het raam zetten licht is alles voor planten heb ik ontdektquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ze ook gebruiken. Bij mij gaan plantjes ook snel doodMaar die kruiden kregen de kans niet
Ohw, is dat het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet ze ook gebruiken. Bij mij gaan plantjes ook snel doodMaar die kruiden kregen de kans niet
De geur vond ik wel meevallen.. je ruikt het pas goed als je met je vingers over een blad wrijft ...quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ruikt als maggiIk ga weer snel kruiden planten halen.
Is dat zo?quote:
Dat vind ik dan weer een stom liedje van ze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh een goed Beatles nummer ze bestaan, Twist and shout
Doe dat maar als het komende zomer 30 graden is en dan het liefst in de volle zon.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bij het raam zetten licht is alles voor planten heb ik ontdekt
Het is niet mijn favo plant. Ik heb meestal tijm, basilicum, bieslook, peterseliequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De geur vond ik wel meevallen.. je ruikt het pas goed als je met je vingers over een blad wrijft ...
ik heb het eens geprobeerd, maar was geen succesquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet mijn favo plant. Ik heb meestal tijm, basilicum, bieslook, peterselie
Ik heb oerwoud planten voornamelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dat maar als het komende zomer 30 graden is en dan het liefst in de volle zon.
Verse tijm is zo lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik koop eigenlijk alleen een basilicum plantje als ik pesto maak.
4 seizoenen peperquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb de meeste kruiden in gedroogde vorm in potjes. Potjes en pakjes.
Ja, die heb ik ook.quote:
Ja heb ik ook hoor, maar vers is toch meer smaak. Net als gember dat lustte ik nooit maar als je vers koopt is het zo andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb de meeste kruiden in gedroogde vorm in potjes. Potjes en pakjes.
Oh, ja, dat met gember heb ik ook, ik heb dat pas vers in soep gedaan en dat was wel lekker maar gember uit een potje is vieze plakzooi en koop ik nooit meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor, maar vers is toch meer smaak. Net als gember dat lustte ik nooit maar als je vers koopt is het zo anders
Apen eten bamboe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb oerwoud planten voornamelijk
Ik moet nog een paar afleveringen zien van het laatste seizoen maar kan mezelf er niet toe zetten momenteel.quote:
Nou hij komt voorlopig nog niet ook volgens mij, ik ben net klaar met de Madelynn Mccain dingesquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar afleveringen zien van het laatste seizoen maar kan mezelf er niet toe zetten momenteel.
Nee Panda's dat zijn luie krengen.quote:
Oeh is dat wat, dat laatste, heb wel ted bundy zitten kijken maar weet niet of ik dat bij deze moet doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou hij komt voorlopig nog niet ook volgens mij, ik ben net klaar met de Madelynn Mccain dinges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |