De Deesquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
opsturen in een potje.. Dees is gek op kwakkemolen
wati is wakkemoele weer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
opsturen in een potje.. Dees is gek op kwakkemolen
Saus vd avocado.quote:
Ohhhh dan is ie wel heel zwaar geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger bij mijn ouderlijk huis een pruimenboom die in de zomer vol zat met pruimen. Zoveel dat de boom ondersteund moest worden want anders zouden de takken breken.
Ben ikquote:
Correctquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik![]()
Volgens chufi dan, want hij noemde me gisteren zo.
geen ervaring meequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
In mil. dienst, je noemt alleen je achternaam; dan vragen ze; "voornaam!", en dan zeg je; Ja, heel voornaam.
Ik had eerst een ander plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
niet zo lekker uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Guacamole, is gemaakt van avocado.
[ afbeelding ]
Emmers vol kwamen er van die boom af. We hadden ook moestuinen en dan werd ik de tuin ingestuurd om een krop sla ofzo te halen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohhhh dan is ie wel heel zwaar geweest.![]()
Wij hadden een buurvrouw die er jam van maakte dus dan gingen wij ze verzamelen voor haar.
Er was er ook 1 waar we niet van mochten plukken want die stond in iemands tuin.
Het is heerlijk en makkelijk zelf te makenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had eerst een ander plaatjeook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is wel cool. zo'n moestuin. Lekker hoor. En ik zie je al als klein ventje de sla afsnijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Emmers vol kwamen er van die boom af. We hadden ook moestuinen en dan werd ik de tuin ingestuurd om een krop sla ofzo te halen.
wij hadden vroeger ook een moestuintje... iets van 50m2 maar veel aten we er niet van ..quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel cool. zo'n moestuin. Lekker hoor. En ik zie je al als klein ventje de sla afsnijden.
hebben ze zakgeld ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef mario390 het volgende:
in brasil moet elke bewohner woensdag eieren,bananen,mayo,en fruiten extra vor zich bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |