Oh ja, ik haalde het door elkaar.quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb vandaag al 5 brasilos op twitter idiot genoemt
Jij maakt vrienden vandaag!quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb vandaag al 5 brasilos op twitter idiot genoemt
quote:
Ik moet er altijd om lachen als ik panda's ziequote:
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitstervenquote:
Ik ook, grote lompe panda's en te lui om te neuken, zo geinig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen als ik panda's zie
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitsterven
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui om neuken. En als het al lukt en er zijn twee baby's laten ze er één doodgaan. Te veel werk. Ze eten ook bamboe omdat snel groeit hoeven ze niet te lopen. Dat het een taaie niet te vreten plant is boeit niet. Best gek dat ze uitsterven
Ja het zijn wel knuffels om te zienquote:
Ja echt he, zou zo een verzorger willen zijn. Zijn ze ook te lui om te vechten eigenlijk? Komen niet echt agresief over ook.quote:
Wel gevaarlijk dus, jammer hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |