Wat lul jij nou weer gastquote:
Er is hier ergens een filmpje van mij en mijn leren jasquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.
Wat stem jij?quote:
Ik zal nooit een leren broek dragen maar ben gek op leren jassen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er is hier ergens een filmpje van mij en mijn leren jas![]()
Die koe heeft 'm nog niet eens zo lang aangehad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had al een leren jas, al 30+ jaar de mijne, nu heb ik er een bij.
Nou danquote:
Volgens mij spoort hij ook niet helemaal.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij spoort hij ook niet helemaal.
Maak je geen zorgen, sporen doen we hier geen van allen.quote:
Hoe ouder hoe gekker hequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, sporen doen we hier geen van allen.
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. We zijn hier ook niet snel op de teentjes getrapt.quote:
Neuquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. We zijn hier ook niet snel op de teentjes getrapt.
Is dat zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. We zijn hier ook niet snel op de teentjes getrapt.
Gaat weer lekker.quote:Mogelijke terrorist steekt schoolbus met 51 kinderen in brand in Italië.
Debiel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat weer lekker.![]()
Tijd voor een uitsmijter.
Ach soms, maar dat blijft meestal bij één opmerking en dan wordt er weer overheen geluld.quote:
Nou één opmerkingquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach soms, maar dat blijft meestal bij één opmerking en dan wordt er weer overheen geluld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |