Geen enkele empathie met wat niet tot hun bubble behoort. Geen enkel voorstellingsvermogen ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het is wel een beetje een land geworden waar niks meer mag en je mag ook niks meer zeggen. Dat schept een band. De aanslag (wat gewoon een doorgesnoven debiel was) helpt niet.
Daar begint het toch al mee, denken dat je zelf de wijsheid in pacht hebt, en alle anderen zijn dom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb je totaal gelijk in, eigenlijk ben je dan zelf ook a sociaal bezig.
Als je je een beetje hebt verdiept in de Tweede Wereldoorlog en je stemt op een partij waarvan de nummer twee de NSB roemt, dan ben je of een volslagen debiel of heel erg niet zuiver op de graat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er niet voor om mensen die anders dan jezelf stemmen meteen asociaal te noemen, je weet niet wat mensen beweegt, lekker makkelijk vanuit je eigen kader kijken en beoordelen.
FvD’ers en PVV’ers geven vaak gewoon toe dat ze racistisch zijn maar daar schijt aan hebben. Dan moet ik wel heeeeel erg m’n best doen om dat niet asociaal te vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben er niet voor om mensen die anders dan jezelf stemmen meteen asociaal te noemen, je weet niet wat mensen beweegt, lekker makkelijk vanuit je eigen kader kijken en beoordelen.
Het is wel de realiteit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen enkele empathie met wat niet tot hun bubble behoort. Geen enkel voorstellingsvermogen ook.
Ze zijn enkel al asociaal omdat ze gaan voor 'ons volk eerst'quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
FvD’ers en PVV’ers geven vaak gewoon toe dat ze racistisch zijn maar daar schijt aan hebben. Dan moet ik wel heeeeel erg m’n best doen om dat niet asociaal te vinden.
Die mensen hebben waarschijnlijk enig gebrek aan onderwijs gehad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je een beetje hebt verdiept in de Tweede Wereldoorlog en je stemt op een partij waarvan de nummer twee de NSB roemt, dan ben je of een volslagen debiel of heel erg niet zuiver op de graat.
Vergeet niet dat de generatie van nu daar totaal geen weet van heeft laat staan enig inzichtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je een beetje hebt verdiept in de Tweede Wereldoorlog en je stemt op een partij waarvan de nummer twee de NSB roemt, dan ben je of een volslagen debiel of heel erg niet zuiver op de graat.
Dat gevoel heb ik bij DENK net zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
FvD’ers en PVV’ers geven vaak gewoon toe dat ze racistisch zijn maar daar schijt aan hebben. Dan moet ik wel heeeeel erg m’n best doen om dat niet asociaal te vinden.
Empathie is denk ik al jaren te zoeken.quote:
Juist de huidige generatie is best dom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die mensen hebben waarschijnlijk enig gebrek aan onderwijs gehad.
Ja, lastig is dat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja dat is het gekke, vaak echt geweldig lieve zorgzame wijze mensen die dicht bij me staan, maar dan toch een kronkel in hun kop hebben dat ‘hun’ allemaal niet deugen en ‘wij’ wel.Kan er met m’n kop niet bij soms.
Ook dat, ze roepen maar wat over iets waar ze geen enkel besef van hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de generatie van nu daar totaal geen weet van heeft laat staan enig inzicht
Als het je ontgaan is dat de Nazi's 6 miljoen Joden over de kling hebben gejaagd, dan ben je inderdaad een debiel. Dat zei ik al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de generatie van nu daar totaal geen weet van heeft laat staan enig inzicht
Een kanswijk noemden ze dat een tijdje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook, ook voor Wilders, is vaak zo in een, hoe zeg je dat netjes? Achterstandsbuurt? Nee dat is het woord niet.
neh, een kleinere groepquote:
Het is de trieste waarheidquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het je ontgaan is dat de Nazi's 6 miljoen Joden over de kling hebben gejaagd, dan ben je inderdaad een debiel. Dat zei ik al.
Man man, je had sommige moderators moeten lezen na de gebeurtenissen in Utrecht. Andere moderators moeten dan ook nog eens lief blijven.quote:
Dat snap ik dus niet van die mensen in mijn omgeving van mijn leeftijd of ouder die het prima vinden om de fascist uit te hangen. Jullie hebben toch op dezelfde school gezeten? Dezelfde films gezien, dezelfde verhalen gehoord etc. Maar tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
De halve irl buurt hier op DENK, ook dat kan je aan het denken zetten.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |