https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Hoop dat ze hem benaderen voor een volgende keer! Gister zong ie echt een heel mooi nieuw nummer bij DWDD. 'Honeywood'.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef libranl het volgende:
Ruben Hein geeft aan nog nooit te zijn benaderd en dus nog nooit over het Songfestival te hebben nagedacht. Hij sluit een deelname als hij gevraagd wordt niet uit als het een lied is waar hij zich comfortabel bij voelt.
Dat even terzijde.![]()
23 uur geleden, dus misschien over een uur?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:07 schreef Niels93 het volgende:
Hoe laat werden de foto’s gisteren ook alweer geüpload?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:09 schreef summer52 het volgende:
Nou ik ga zo de riem maar weer pakken, kijken of de bomen in het bos nog rechtop staan. En als ik dan terug kom...….is er misschien nieuws. Maar ik hoop dat het kruis wel netjes bedekt is, want nog meer opwinding kan ik niet verdragen. #Teamkomtgoed![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat ik weet dat je een hond hebt anders leest deze post best raar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:09 schreef summer52 het volgende:
Nou ik ga zo de riem maar weer pakken, kijken of de bomen in het bos nog rechtop staan. En als ik dan terug kom...….is er misschien nieuws. Maar ik hoop dat het kruis wel netjes bedekt is, want nog meer opwinding kan ik niet verdragen. #Teamkomtgoed![]()
![]()
![]()
Hahaha ja verdomd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weet dat je een hond hebt anders leest deze post best raar.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh mijn god, ik weer met mijn opmerkingen, ja want als ik het nu zo teruglees pfff sorry jongens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef libranl het volgende:
Ruben Hein geeft aan nog nooit te zijn benaderd en dus nog nooit over het Songfestival te hebben nagedacht. Hij sluit een deelname als hij gevraagd wordt niet uit als het een lied is waar hij zich comfortabel bij voelt.
Dat even terzijde.![]()
Ik vind Ruben en Duncan wat weg hebben van elkaar, volgend jaar wordt er geroepen Duncan 2.0quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nicedat klinkt in ieder geval positief. Aangezien we nog heel wat jaren moeten vullen
Eerst nog even een vrouw tussendoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind Ruben en Duncan wat weg hebben van elkaar, volgend jaar wordt er geroepen Duncan 2.0
Hij hoeft ook niet meteen volgend jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind Ruben en Duncan wat weg hebben van elkaar, volgend jaar wordt er geroepen Duncan 2.0
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er featuring bij staat is de meltdown hier denk ik compleet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:47 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik hoop dat we in de volgende fotoserie toch iets van een hint krijgen te zien......
Iets als featuring ...
Dit is nog vrij rustig zelfs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef Toasterwolf het volgende:
15 pagina's over 3 foto's waarop alleen voeten te zien zijn? Gaat het altijd zo op dit forum?😂 Wel gezellig hoor dat hypen.
Je moet wát als er verder geen nieuws is...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef Toasterwolf het volgende:
15 pagina's over 3 foto's waarop alleen voeten te zien zijn? Gaat het altijd zo op dit forum?😂 Wel gezellig hoor dat hypen.
Ik heb in ieder geval weer hardop zitten lachen om allesquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef Toasterwolf het volgende:
Hoe doet een demente cavia?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Cee het volgende:
Dat dat instagram tegenwoordig ook met een chronologie van een demente cavia werkt helpt weinig trouwens.
Sowieso zijn die dingen in je feed echt verschrikkelijk irritant als ze alle 9 tegelijk komenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Cee het volgende:
Dat dat instagram tegenwoordig ook met een chronologie van een demente cavia werkt helpt weinig trouwens.
Hahahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:58 schreef Toasterwolf het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat het nummer bekend werd gemaakt en het was in plaats van Duncan Laurence, opnieuw Waylon met een countrynummer. Ik was zo teleurgesteld, omdat ik hoopte dat we dit jaar wat meer punten zullen krijgen van de televoting😂.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Cee het volgende:
HET STAAT ERquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:03 schreef Greys het volgende:
DUNCAN HET IS ELF UUR GEWEEST
[ afbeelding ]
eh wie wat waarquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef MMF93 het volgende:
wat een mooie foto. Alleen weten we nog steeds niks
Hou opppppquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
HIJ KIJKT OMHOOG WANT HIJ ZOEKT ZIJN SCHOENEN.
Oo oke. Dat verklaart veel. Ik dacht al...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaa dat hoop ik ook echtquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Hopelijk krijgen we een mysterieus nummer en het wordt tof en mooi en prachtig. PRACHTIG ZEG IK JE.![]()
![]()
JA DAT DACHT IK OOK.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Niels93 het volgende:
MISSCHIEN GAAT I MISS YOU OM IEMAND OVERLEDEN EN DUS KIJKT HIJ OMHOOG
Om ons nu nog 24u te laten wachten is pure suïcide.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:12 schreef Cee het volgende:
[..]
JA DAT DACHT IK OOK.
OF HET KAN OOK IETS HEEL ANDERS ZIJN.
THE OPTIONS ARE ENDLESS.![]()
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 06-03-2019 om 11:12:29Today @dunclaurence has revealed some more! TOMORROW is D(uncan)-Day! Watch his Instagram (itsduncanlaurence).#Eurovision #Netherlands #ESC #duncanlaurence #TeamDuncan 🇳🇱 https://t.co/4sPFD6X9dq reageer retweet
Denk dat de titel van het nummer er morgen boven staat, omdat er veel ruimte boven z'n hoofd is. Of is dat al gezegd hier?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Niels93 het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:13 schreef Momo... het volgende:
Kan iemand de nieuwe foto hier plaatsen? Ik zit bij overleg nu.
Ja maar dat geeft niet we roepen alles gewoon zestig keer door elkaar want HYPERquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat de titel van het nummer er morgen boven staat, omdat er veel ruimte boven z'n hoofd is. Of is dat al gezegd hier?
Heb je zelf de lijntjes ertussen weggehaald? Of hoe doe je dit? Want ik kreeg voor Twitter met een screenshot er allemaal lijntjes tussen van Insta.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef justnathan321 het volgende:
Denk dat hij omhoog kijkt omdat het nummer over vliegtuigen gaat.
Ja, de titel staat er morgen vast boven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat de titel van het nummer er morgen boven staat, omdat er veel ruimte boven z'n hoofd is. Of is dat al gezegd hier?
Daarom heeft-ie blote voeten. Blote voeten in de regen JAJAquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:16 schreef Dave het volgende:
Voortbordurend op de SM-act van IJsland:
hoog Duncan
kijk omhoog Duncan
want dan word je lekker nat
Of Israëlische raketten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef justnathan321 het volgende:
Ik ben dat helemaal niet eerlijk gezegd. Misschien zelf bescherming? Geen idee. Zal morgen wel anders zijn, verwacht ikquote:Op woensdag 6 maart 2019 07:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt in zo'n euforische uitgelaten stemming.
Of een fierljeppende demon.quote:
Ja, denk het ook, ALS dat het lied is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Niels93 het volgende:
Ja mooie boodschap richting Air Francequote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef justnathan321 het volgende:
Ik voel me echt als een klein kind op de laatste schooldag voor de zomervakantiequote:Op woensdag 6 maart 2019 11:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben dat helemaal niet eerlijk gezegd. Misschien zelf bescherming? Geen idee. Zal morgen wel anders zijn, verwacht ik. Voor nu heb ik zoiets van, ik zie het wel.
IK OOK EN GISTEREN AJAX AL OMG WAT EEN WEEKquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voel me echt als een klein kind op de laatste schooldag voor de zomervakantie
Heerlijk gevoel hequote:Op woensdag 6 maart 2019 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voel me echt als een klein kind op de laatste schooldag voor de zomervakantie
Zelf weggehaald, kijkt wat fijner.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zelf de lijntjes ertussen weggehaald? Of hoe doe je dit? Want ik kreeg voor Twitter met een screenshot er allemaal lijntjes tussen van Insta.Of ligt dat aan Android?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
bliksemschichtje dat in zijn bio op twitter en insta staat, zou het ook een referentie zijn? Hij kijkt ook omhoog, misschien naar de bliksem.
Oh! Dat kende ik niet, dank je voor de tip!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:26 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Zelf weggehaald, kijkt wat fijner.Moet je even Googlen op "merge images", dan vind je tal van sites
Ja het bliksempje was hier idd al eerder ter sprake gekomen. Weet alleen niet hoe lang dat er al staat, wel al sowieso vanaf dat het bekend werd dat hij gaat. Ik denk ook nog steeds dat dat er niet voor niets staat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, de titel staat er morgen vast boven.
Zit ook nog steeds te denken aan dat bliksemschichtje dat in zijn bio op twitter en insta staat, zou het ook een referentie zijn? Hij kijkt ook omhoog, misschien naar de bliksem.
Ga werken Cee. Oké.
Ja een zeiklied over het weer. Typisch Nederlandsquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het bliksempje was hier idd al eerder ter sprake gekomen. Weet alleen niet hoe lang dat er al staat, wel al sowieso vanaf dat het bekend werd dat hij gaat. Ik denk ook nog steeds dat dat er niet voor niets staat.
Een liedje voor een moeder werd 2 jaar terug anders geen succesquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:29 schreef grazz het volgende:
Is Duncan gelovig? Misschien gaat het over onze lieve Vader
De Belgen hadden ons er nog wel zo voor gewaarschuwd in 2014quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een liedje voor een moeder werd 2 jaar terug anders geen succes
Regenboogquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:33 schreef Niels93 het volgende:
Het kan geen Arcade zijn toch? Dat is een lat of een boog. Nee. Dat zal niet komen. Toch?
Misschien zien we in de clip wel een boog. Spannendquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:33 schreef Niels93 het volgende:
Het kan geen Arcade zijn toch? Dat is een lat of een boog. Nee. Dat zal niet komen. Toch?
Laura (Litouwen) toch nog een beetje blijquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:29 schreef grazz het volgende:
Is Duncan gelovig? Misschien gaat het over onze lieve Vader
Roemenië toch? Ik weet niet wie Laura uit Litouwen is?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laura (Litouwen) toch nog een beetje blij
Ohja Roemenië excuusquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Roemenië toch? Ik weet niet wie Laura uit Litouwen is?
Op radio 2 draaiden ze net Ilse deLange en nu het nummer Weather with you ik ga nu overal hints achter zoeken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja een zeiklied over het weer. Typisch Nederlands
Geeft niet. Laura uit Litouwen bestaat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ouderwets WIDM hints zoekenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Op radio 2 draaiden ze net Ilse deLange en nu het nummer Weather with you ik ga nu overal hints achter zoeken.
Ja hoorde ik ook. Is het Jan Smit die ik nu hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Op radio 2 draaiden ze net Ilse deLange en nu het nummer Weather with you ik ga nu overal hints achter zoeken.
GIERENquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Hij kijkt naar Daniel Dekker die casually uit het beeld wil verdwijnen. Want dit gaat de heel Europa over hoor.
Ik wil het (niet). Ik weet niet wat ik wilquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand die hier in Nieuw-Zeeland woont die Spotify even kan checken?
Ik check hem over een kwartiertje, dan is het middernacht daar!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef Em31 het volgende:
Iemand die hier in Nieuw-Zeeland woont die Spotify even kan checken?
Dit.....quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil het (niet). Ik weet niet wat ik wil
Ik hoop dat ie er niet op staat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ik check hem over een kwartiertje, dan is het middernacht daar!
Nee ik wil het aan de ene kant niet, maar aan de andere kant als ze toch zo dom zijn kunnen we er ook niets aan veranderenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil het (niet). Ik weet niet wat ik wil
Zelfs als er iets te vinden is hoop ik toch echt dat niemand het op Twitter of Insta of waar dan ook gooit. Dan is de hele reveal verpest.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ik check hem over een kwartiertje, dan is het middernacht daar!
Ik luister wel hoor, durf te wedden dat hij iets over esf gaat zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef ato het volgende:
Spreken wij met zijn allen af dat wij niet gaan luisteren, deal?![]()
![]()
Wat een zeiknummerquote:
Niet dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister wel hoor, durf te wedden dat hij iets over esf gaat zeggen.
Ik denk dat dat niet uit te sluiten valtquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als er iets te vinden is hoop ik toch echt dat niemand het op Twitter of Insta of waar dan ook gooit. Dan is de hele reveal verpest.
Ik bedoel als het liedje op Spotify straks is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Deal. Ik ga pas morgen luisteren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef ato het volgende:
Spreken wij met zijn allen af dat wij niet gaan luisteren, deal?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:50 schreef ato het volgende:
[..]
Ik bedoel als het liedje op Spotify straks is.
Ah, nee dat ga ik niet luisteren dan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:50 schreef ato het volgende:
[..]
Ik bedoel als het liedje op Spotify straks is.
egootje die manquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:51 schreef Cee het volgende:
Echt Jan komt daar aankakken met zijn gouden plaat en Bart draait hem en geen woord over de bekendmaking morgen. Ligt dat nou aan onze hyperinteresse of boeit het Jan gewoon echt geen moer of mag er niks gezegd worden?
Ik denk een combinatie van alles.
Ja dan in een spoiler idd voor de vele mensen die de titel ook nog niet willen weten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:49 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet uit te sluiten valt
Mocht het er staan zal ik niks zo d'r op gooien, in een spoiler (als die optie er is?), en anders wordt het een "check for yourself"
Je zit echt met de fles wijn aan je mond onder het aanrecht hequote:
Misschien heeft Jan dit jaar weer zijn zin niet gekregen. Vorig jaar hoorde je hem ook nergens, terwijl hij in het Ogene jaar overal en nergens opdook om over het ESF te kleppen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:51 schreef Cee het volgende:
Echt Jan komt daar aankakken met zijn gouden plaat en Bart draait hem en geen woord over de bekendmaking morgen. Ligt dat nou aan onze hyperinteresse of boeit het Jan gewoon echt geen moer of mag er niks gezegd worden?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:52 schreef ato het volgende:
[..]
Je zit echt met de fles wijn aan je mond onder het aanrecht he
Hij kreeg ook al geen vraag over Yolanthe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft Jan dit jaar weer zijn zin niet gekregen. Vorig jaar hoorde je hem ook nergens, terwijl hij in het Ogene jaar overal en nergens opdook om over het ESF te kleppen.
Helemaal top, thanks! Verwacht zelf niks, maar alsnogquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan in een spoiler idd voor de vele mensen die de titel ook nog niet willen weten.![]()
Een spoiler doe je mobiel door het knopje met het doorgestreept oog te gebruiken en via desktop eh.. (dat doe ik nooit haha dus ff denken) dan kan je [ spoiler] zonder spaties ervoor zetten en [/ spoiler] zonder spaties erna.
Jan wilde een DJ.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft Jan dit jaar weer zijn zin niet gekregen. Vorig jaar hoorde je hem ook nergens, terwijl hij in het Ogene jaar overal en nergens opdook om over het ESF te kleppen.
De meeste nieuwe nummers komen altijd om middernacht op Spotify, maar dat is plaatselijke tijd. De "leak" van het Belgische nummer een dag van te voren kwam omdat het nummer om 12:00u Nederlandse tijd al op Spotify in Nieuw-Zeeland stond, terwijl de Belgische presentatie pas de dag erna om 8:00u zou zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef Greys het volgende:
Waf is er eigenlijk met Spotify? Wat is er om middernacht? Ik heb dat allemaal gemist kennelijk.
Nee bij Waylon kwam het nummer toen precies om 7 uur op Spotify en volgens mij ook niet eerder al ergens anders, dus ik hoop dat het mee gaat vallen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
De meeste nieuwe nummers komen altijd om middernacht op Spotify, maar dat is plaatselijke tijd. De "leak" van het Belgische nummer een dag van te voren kwam omdat het nummer om 12:00u Nederlandse tijd al op Spotify in Nieuw-Zeeland stond, terwijl de Belgische presentatie pas de dag erna om 8:00u zou zijn.
Niet dat ik verwacht dat de AVROTROS dezelfde fout gaat maken
Met hetquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan in een spoiler idd voor de vele mensen die de titel ook nog niet willen weten.![]()
Een spoiler doe je mobiel door het knopje met het doorgestreept oog te gebruiken en via desktop eh.. (dat doe ik nooit haha dus ff denken) dan kan je [ spoiler] zonder spaties ervoor zetten en [/ spoiler] zonder spaties erna.
Ze hadden deze er op de radio achter moeten gooienquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij kreeg ook al geen vraag over Yolanthe.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hadden deze er op de radio achter moeten gooien![]()
Oh zó! Dan snap ik het. Dank je.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
De meeste nieuwe nummers komen altijd om middernacht op Spotify, maar dat is plaatselijke tijd. De "leak" van het Belgische nummer een dag van te voren kwam omdat het nummer om 12:00u Nederlandse tijd al op Spotify in Nieuw-Zeeland stond, terwijl de Belgische presentatie pas de dag erna om 8:00u zou zijn.
Niet dat ik verwacht dat de AVROTROS dezelfde fout gaat maken
Och, hij laat in ieder geval een vlasbaardje staan om op Duncan te lijken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:51 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Jesper23 het volgende:
Zoals verwacht niks op de Nieuw-Zeelandse Spotify, goed dat AVROTROS niet dezelfde fout maakt. Wordt dus echt morgen pas
Zoals verwacht niks op de Nieuw-Zeelandse Spotify, goed dat AVROTROS niet dezelfde fout maakt. Wordt dus echt morgen pas
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:52 schreef ato het volgende:
[..]
Je zit echt met de fles wijn aan je mond onder het aanrecht he
Dat is een wel een geruststelling! Altijd jammer als zo'n bekendmaking dan wordt verpest door zoiets. Bedankt voor het checken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Jesper23 het volgende:
Heeft-ie nou nog haarverf op z'n voorhoofd langs de haarlijn? of ligt dat aan de foto?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Och, hij laat in ieder geval een vlasbaardje staan om op Duncan te lijken.
[ afbeelding ]
Ligt aan de foto.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeft-ie nou nog haarverf op z'n voorhoofd langs de haarlijn? of ligt dat aan de foto?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Het nummer heet "Bloodnose". Daarom kijkt ie naar boven, anders druppelt het bloed op zijn voeten
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
Laten we het netjes houden.
Een grap mag, graag zelf, maar niet over de grenzen ajb. Laten we in ESF het goede voorbeeld blijven geven.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef grazz het volgende:
Zo alvast ff boodschappen doen voor morgen en vrijdag. Ik kan dan echt het huis niet uit natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dit topic is morgen niet bij te houden. Bereid je er maar vast op voorquote:
De arcade waar Duncan het over heeft is een speelhal. Daar past dit plaatje niet zo bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:36 schreef ato het volgende:
Arcade:
1) Lat. arcus, boog, een serie bogen gesteund door zuilen, penanten of pilaren. In een blinde arcade zijn de bogen in een muur gebouwd.
Het is ontopic omdat je niet morgen gaat ivm Duncan!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef Guanabana het volgende:
We zouden deze week naar Shabu Shabu gaan maar ik dacht, nee morgen kan niet, dan moet ik hyperen op FOK!
Dus nu gaan we vanavond, yay.@:Greys
Hoewel dit meer in de slowchat hoort. Maar ik herinner me van vorig jaar dat het Waylontopic eigenlijk de nieuwe slowchat werd dus ach.
En ja ik heb weer koffie op, zit op mijn praatstoel.
Goed geregeldquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef Guanabana het volgende:
We zouden deze week naar Shabu Shabu gaan maar ik dacht, nee morgen kan niet, dan moet ik hyperen op FOK!
Hoewel dit meer in de slowchat hoort. Maar ik herinner me van vorig jaar dat het Waylontopic eigenlijk de nieuwe slowchat werd dus ach.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:07 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Oo oke. Dat verklaart veel. Ik dacht al...
Had even een trauma.
Ik hoopte dat dat idee in de vergetelheid was geraakt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef grazz het volgende:
En we gaan toch ooit nog een keer met z'n allen naar Shabu shabu?
OK goed geluisterd, Er zijn meer betekenissen natuurlijk. Maar ik dacht hij kijkt omhoog.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De arcade waar Duncan het over heeft is een speelhal. Daar past dit plaatje niet zo bij.
Lekker speculeren: ik vind het passen bij z'n nummer Ice Age, wat ik in een van die video's voorbij hoorde komen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dat idee in de vergetelheid was geraakt.
Bij Ice Age zijn genoeg stagingideeën te verzinnen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De arcade waar Duncan het over heeft is een speelhal. Daar past dit plaatje niet zo bij.
Lekker speculeren: ik vind het passen bij z'n nummer Ice Age, wat ik in een van die video's voorbij hoorde komen.
Leuk dat je mee post, wordt een gezellige boel morgenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Hij zingt bijna elk refrein in kopstem... ik vond Ice Age wel leuk ja. Al die nummers zijn een beetje hetzelfde qua opbouw, dus het maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:46 schreef ato het volgende:
[..]
OK goed geluisterd, Er zijn meer betekenissen natuurlijk. Maar ik dacht hij kijkt omhoog.
Was Ice Ace een mooi liedje?
Ik vind zijn kopstem bv mooi passen in Arcade en I miss you.
Ice Agequote:Op woensdag 6 maart 2019 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zingt bijna elk refrein in kopstem... ik vond Ice Age wel leuk ja. Al die nummers zijn een beetje hetzelfde qua opbouw, dus het maakt me ook niet zoveel uit.
Ook toevallig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ice AgeEn dan deze eerder gemaakte gif
[ afbeelding ]
Weten we nu ook waar hij naar kijkt op de foto. Een eikeltje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Weten we nu ook waar hij naar kijkt op de foto. Een eikeltje.![]()
Op 11 minuten in deze video. Maar nogmaals, mijn opmerking is echt alleen gebaseerd op die fotoquote:
Zo veel potentiële gifjes mogelijk dan!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op 11 minuten in deze video. Maar nogmaals, mijn opmerking is echt alleen gebaseerd op die foto
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Vooruitziende blik van mij denk ik.
Is het niet zo dat je nummer maximaal een jaar oud mag zijn, ook in deze vorm? (video uit 2017)quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op 11 minuten in deze video. Maar nogmaals, mijn opmerking is echt alleen gebaseerd op die foto
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Beelden van de clip zijn gelekt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Beelden van de clip zijn gelekt.
[ afbeelding ]
Denk ik ook, alles tegelijk onlinequote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
Nu er een dag vantevoren nog niks door AvroTros gezegd is over 'luister morgen naar dat en dat radioprogramma' of 'kijk naar dat tv programma' mogen we wel aannemen dat de song morgen (weer rond elf uur?) idd online wordt gezet denk ik.
En dan zien we Duncan zelf die avond vast bij DWDD.Want Late Night kan niet meer en DWDD had ook de hele week Waylon toen.
Kan Matthijs weer lekker met dat neerbuigende toontje over het ESF praten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
Nu er een dag vantevoren nog niks door AvroTros gezegd is over 'luister morgen naar dat en dat radioprogramma' of 'kijk naar dat tv programma' mogen we wel aannemen dat de song morgen (weer rond elf uur?) idd online wordt gezet denk ik.
En dan zien we Duncan zelf die avond vast bij DWDD.Want Late Night kan niet meer en DWDD had ook de hele week Waylon toen.
Ja dat hoop ik dat Cornald er wel bij zitquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Kan Matthijs weer lekker met dat neerbuigende toontje over het ESF praten.
oh of morgenavond als deze meneer meer weettwitter:vanderzande twitterde op woensdag 06-03-2019 om 12:14:01Morgenavond presenteert Duncan Laurence het liedje waarmee ie naar het songfestival in Israël gaat, op zijn insta worden al wat plaatjes gedeeld #ESC19 https://t.co/mA9FyVmuWl reageer retweet
Verslaggever bij de NOS. Hmm, oke.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Em31 het volgende:
oh of morgenavond als deze meneer meer weettwitter:vanderzande twitterde op woensdag 06-03-2019 om 12:14:01Morgenavond presenteert Duncan Laurence het liedje waarmee ie naar het songfestival in Israël gaat, op zijn insta worden al wat plaatjes gedeeld #ESC19 https://t.co/mA9FyVmuWl reageer retweet
Zouden we dan juist niet terug moeten rekenen naar Nieuw-Zeelandse tijd vanaf morgenavond (zeg 7 uur) en dan kijken of die op Spotify staat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Em31 het volgende:
Yup met ondersteunende beelden van Hatari en dat lepelgezicht uit Portugal en ons daar lekker over verkneukelenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Dit gaat 100% zeker gebeurenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup met ondersteunende beelden van Hatari en dat lepelgezicht uit Portugal en ons daar lekker over verkneukelen
Waarom zouden ze dat eigenlijk doen, niks zeggen over tijd van bekendmaking morgen ? En uberhaupt er zo stil over zijn? (vraag ik me gewoon even afquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
Satanisch gekrijs ook echtquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:31 schreef Momo... het volgende:
Oh eergisteren zat Evert Santegoeds Ijsland al belachelijk te maken in shownieuws. Satanisch gekrijs was het en de hele studio lag dubbel om de outfits
Mysterie en hype creëren. Als zij er al van alles over roepen heeft dit van Duncan op z'n Insta geen zin meer. Ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat eigenlijk doen, niks zeggen over tijd van bekendmaking morgen ? En uberhaupt er zo stil over zijn? (vraag ik me gewoon even af)
Vond het vorig jaar met Waylon wel erg meevallen van Matthijs. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat Waylon dat steevast even recht zet door heel serieus en fanatiek over het esf te praten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Aaah ja oke. Mysterieus is het zeker, en ik vind het ook zeker wat hebben! Maar je kan er ook voor kiezen om het juist overal te promoten wanneer, waar en hoe laat de bekendmaking is, hebben ze in eerdere jaren wel eens gedaan toch? Dus vroeg me daarom af waarom ze voor deze aanpak gekozen hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mysterie en hype creëren. Als zij er al van alles over roepen heeft dit van Duncan op z'n Insta geen zin meer. Ik vind het wel wat hebben.Heel veel deelnemers houden het gewoon stil tot aan de onthulling, die gaan niet roepen of het een ballad is etc. Gewoon 'je wacht maar af tot de onthulling'.
Ik hoop in de avond. Want San Marino is als het goed vannacht 12 uur bekend. Zwitsers om 14:30 morgen en dan *BANG* wijquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:21 schreef Em31 het volgende:
Even naar de wc met je telefoonquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Mandy040986 het volgende:
De spanning op deze manier opbouwen vind ik ook wel gaaf. Juist tof dat ze het allemaal stilhouden.
Hopelijk wel om 11 bekendmaken, want ‘s avonds heb ik een verjaardag.![]()
En als het 'I Miss You' is dan gaat dát optreden / demootje natuurlijk overal eerst beluisterd worden. Dus hup, en direct de titel en direct de videoclip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk zelf eerlijk gezegd dat dat 'morgenavond' een gok is van die meneer. Omdat het vorige keer 's avonds was. Geloof zelf niet in avond maar wie weet.
Als het wel in de avond is dan weten we morgenochtend de titel waarschijnlijk op Insta en dan hoop ik héél hard dat ie niet een live optreden eerst doet op tv ergens. Want de clip moet echt eerst overal rondgaan. Vind ik.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:21 schreef Niels93 het volgende:
[..]
En als het 'I Miss You' is dan gaat dát optreden / demootje natuurlijk overal eerst beluisterd worden. Dus hup, en direct de titel en direct de videoclip.
Lijkt me strategisch het beste.
Ik zal het nooit snappen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:33 schreef grazz het volgende:
Hou op over Daniel D hoor. Wat was dat gênant, of op z'n FOK!s chanant . Echt, hoe hebben ze ooit kunnen denken: laten we dat eens als officiele videoclip verspreiden. Teringjantje zeg.
Ik was dequote:Op woensdag 6 maart 2019 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staat in z'n Twitterbio en is een geverifieerd account
Het was een nogal zwakkere versie van het lied. Had gewoon die DWDD-opname ingestuurd. Toen spatte Waylon ook van het scherm. Dat had iig de aanloop naar het esf, voor ons, wat leuker gemaakt. #traumaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het nooit snappen.
En dat de artiest in kwestie het zelf niet eens verspreid heeft dus dat zei ook wel genoeg
Toch bekruipt me het gevoel dat Ilse hier ook in mee speelt. In de hele 'vooraf'-tactiek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:43 schreef Greys het volgende:
Ja de DWDD opname had prima geweest en dan later z'n eigen officiële clip.DWDD opname was tien keer beter dan het blauwe live ding.
Maar even eerlijk is eerlijk, so far so good dit jaar met AvroTros. Ze lijken te leren van eerdere dingen met clips etc. *afklopt*
Nou misschien gewoon Duncan zelf wel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:44 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Toch bekruipt me het gevoel dat Ilse hier ook in mee speelt. In de hele 'vooraf'-tactiek.
Gewoon bij allebei de komende tijd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:49 schreef ijs_beer het volgende:
Als ie ergens in een talkshow aanschuift hoop ik op Jinek, die praat toch wat minder met dedain over dingen die ze zelf minder interessant vind dan Matthijs.
Maar dat is pas om 23.00 uur......dat is heul lang wachten......quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:49 schreef ijs_beer het volgende:
Als ie ergens in een talkshow aanschuift hoop ik op Jinek, die praat toch wat minder met dedain over dingen die ze zelf minder interessant vind dan Matthijs.
Fixed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis een moderne jonge jongen die zelfs volgens Ilse's zeggen 'heel erg goed weet wat ie zelf ik wil'.
Dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou misschien gewoon Duncan zelf wel?
Tis een moderne jonge jongen die zelfs volgens Ilse's zeggen 'heel erg goed weet wat ie zelf wil'.
Nee. Dat zei ze niet.quote:
quote:Duncan Laurence presenteert donderdagochtend eindelijk zijn Songfestival-nummer. Lees hier hoe je de bekendmaking live kunt volgen.
Op een perspresentatie in Amsterdam laat Duncan zijn songfestival-nummer voor het eerst horen. Songfestival-commentatoren Cornald Maas en Jan Smit ontvangen Duncan op een bijzondere locatie in de hoofdstad.
Videoclip
De presentatie begint donderdag 7 maart om 11.30 uur. Via de Facebook-pagina van AVROTROS over het Songfestival kun je live meekijken. Na de bekendmaking is ook direct de videoclip van het songfestival-nummer te zien op het YouTube kanaal van AVROTROS.
DWDD
Na de première op de perspresentatie is het songfestival-nummer meteen op alle radiostations te horen. Duncan zit donderdagavond bij DWDD om het nummer voor het eerst live ten gehore te brengen.
Tweede halve finale
Duncan Laurence staat op donderdag 16 mei in de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival in Tel Aviv. Daarin strijdt Nederland met zeventien andere landen om tien plekjes in de finale op zaterdag 18 mei.
Ook zo artiesteriks, zoals Krumping act 2.0?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Dat zei ze niet.
Heb trouwens laatst een artiest gesproken via m'n werk die Duncan kent en die benadrukte ook dat Duncan echt héél goed weet wat ie wil en daar ook behoorlijk (op een goede manier) eigenwijs in is.
Dus hij zal dan denk ik vast wel open staan voor goede tips maar toch echt vooral z'n eigen ding willen brengen zoals HIJ denkt dat het goed is. En zo zie ik het zelf graag want hij moet zich er goed bij voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:08 schreef Jesper23 het volgende:
Gelekte coverart (exclusief van mij :-) )Bewerkt door jou of is het de echte coverart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte coverart.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
Bewerkt door jou of is het de echte coverart?
Als dat zo is, vind ik het een mooie coverart. Als her Arcade is en opgepimpt ben ik wel blij mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dus dan is Arcade dus het nummer. Het nummer staat in demoversie online.
Matthijs had vorig jaar wel nog een soort sneer naar Conchita. Maar dat had Waylon daarna inderdaad meteen rechtgezet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond het vorig jaar met Waylon wel erg meevallen van Matthijs. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat Waylon dat steevast even recht zet door heel serieus en fanatiek over het esf te praten.
Ik ga me echt heel erg verbazen als dat níet gaat gebeuren. Wat dat betreft is die voorspelbaarheid ook wel weer lekker tussen al het gehyper.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup met ondersteunende beelden van Hatari en dat lepelgezicht uit Portugal en ons daar lekker over verkneukelen
heb ik ook gedaan. Heb gewoon gezegd dat ik blaasproblemen hebquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:08 schreef Jesper23 het volgende:
Gelekte coverart (exclusief van mij :-) )Ik snap nog even niet hoezo 'exclusief van mij'? Heb jij het zelf gemaakt die coverart? En mocht je dat daar al online zetten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Rustig lieve schat wij weten nog niet de definieve versie en clip nog niet.quote:
Exclusief als in dat het nog helemaal niet bekend was. Coverart heb ik niet zelf gemaakt, dat is de officiële. Of het mag weet ik niet (quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nog even niet hoezo 'exclusief van mij'? Heb jij het zelf gemaakt die coverart? En mocht je dat daar al online zetten dan?
Die Jesper-dinges is denk ik eigenaar van dat blog, want daar staat nu dezelfde link als hij hier net postte. Er stond eerst een andere tekst. Hij is gewoon traffic aan het genereren voor z'n blog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |