Ja een zeiklied over het weer. Typisch Nederlandsquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het bliksempje was hier idd al eerder ter sprake gekomen. Weet alleen niet hoe lang dat er al staat, wel al sowieso vanaf dat het bekend werd dat hij gaat. Ik denk ook nog steeds dat dat er niet voor niets staat.
Een liedje voor een moeder werd 2 jaar terug anders geen succesquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:29 schreef grazz het volgende:
Is Duncan gelovig? Misschien gaat het over onze lieve Vader
De Belgen hadden ons er nog wel zo voor gewaarschuwd in 2014quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een liedje voor een moeder werd 2 jaar terug anders geen succes
Regenboogquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:33 schreef Niels93 het volgende:
Het kan geen Arcade zijn toch? Dat is een lat of een boog. Nee. Dat zal niet komen. Toch?
Misschien zien we in de clip wel een boog. Spannendquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:33 schreef Niels93 het volgende:
Het kan geen Arcade zijn toch? Dat is een lat of een boog. Nee. Dat zal niet komen. Toch?
Laura (Litouwen) toch nog een beetje blijquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:29 schreef grazz het volgende:
Is Duncan gelovig? Misschien gaat het over onze lieve Vader
Roemenië toch? Ik weet niet wie Laura uit Litouwen is?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laura (Litouwen) toch nog een beetje blij
Ohja Roemenië excuusquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Roemenië toch? Ik weet niet wie Laura uit Litouwen is?
Op radio 2 draaiden ze net Ilse deLange en nu het nummer Weather with you ik ga nu overal hints achter zoeken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja een zeiklied over het weer. Typisch Nederlands
Geeft niet. Laura uit Litouwen bestaat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ouderwets WIDM hints zoekenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Op radio 2 draaiden ze net Ilse deLange en nu het nummer Weather with you ik ga nu overal hints achter zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |