quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Jesper23 het volgende:
Zoals verwacht niks op de Nieuw-Zeelandse Spotify, goed dat AVROTROS niet dezelfde fout maakt. Wordt dus echt morgen pas
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:52 schreef ato het volgende:
[..]
Je zit echt met de fles wijn aan je mond onder het aanrecht he
Dat is een wel een geruststelling! Altijd jammer als zo'n bekendmaking dan wordt verpest door zoiets. Bedankt voor het checken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Jesper23 het volgende:
Zoals verwacht niks op de Nieuw-Zeelandse Spotify, goed dat AVROTROS niet dezelfde fout maakt. Wordt dus echt morgen pas
Heeft-ie nou nog haarverf op z'n voorhoofd langs de haarlijn? of ligt dat aan de foto?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Och, hij laat in ieder geval een vlasbaardje staan om op Duncan te lijken.
[ afbeelding ]
Ligt aan de foto.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeft-ie nou nog haarverf op z'n voorhoofd langs de haarlijn? of ligt dat aan de foto?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Het nummer heet "Bloodnose". Daarom kijkt ie naar boven, anders druppelt het bloed op zijn voeten
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
Laten we het netjes houden.
Een grap mag, graag zelf, maar niet over de grenzen ajb. Laten we in ESF het goede voorbeeld blijven geven.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef grazz het volgende:
Zo alvast ff boodschappen doen voor morgen en vrijdag. Ik kan dan echt het huis niet uit natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dit topic is morgen niet bij te houden. Bereid je er maar vast op voorquote:
De arcade waar Duncan het over heeft is een speelhal. Daar past dit plaatje niet zo bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:36 schreef ato het volgende:
Arcade:
1) Lat. arcus, boog, een serie bogen gesteund door zuilen, penanten of pilaren. In een blinde arcade zijn de bogen in een muur gebouwd.
Het is ontopic omdat je niet morgen gaat ivm Duncan!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef Guanabana het volgende:
We zouden deze week naar Shabu Shabu gaan maar ik dacht, nee morgen kan niet, dan moet ik hyperen op FOK!
Dus nu gaan we vanavond, yay.@:Greys
Hoewel dit meer in de slowchat hoort. Maar ik herinner me van vorig jaar dat het Waylontopic eigenlijk de nieuwe slowchat werd dus ach.
En ja ik heb weer koffie op, zit op mijn praatstoel.
Goed geregeldquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef Guanabana het volgende:
We zouden deze week naar Shabu Shabu gaan maar ik dacht, nee morgen kan niet, dan moet ik hyperen op FOK!
Dus nu gaan we vanavond, yay.@:Greys
Hoewel dit meer in de slowchat hoort. Maar ik herinner me van vorig jaar dat het Waylontopic eigenlijk de nieuwe slowchat werd dus ach.
En ja ik heb weer koffie op, zit op mijn praatstoel.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:07 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Oo oke. Dat verklaart veel. Ik dacht al...
Had even een trauma.
Ik hoopte dat dat idee in de vergetelheid was geraakt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef grazz het volgende:
En we gaan toch ooit nog een keer met z'n allen naar Shabu shabu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |