eh wie wat waarquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef MMF93 het volgende:
wat een mooie foto. Alleen weten we nog steeds niks
Hou opppppquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:04 schreef Mandy040986 het volgende:
HIJ KIJKT OMHOOG WANT HIJ ZOEKT ZIJN SCHOENEN.
Oo oke. Dat verklaart veel. Ik dacht al...quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weet dat je een hond hebt anders leest deze post best raar.
Jaaaaa dat hoop ik ook echtquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Hopelijk krijgen we een mysterieus nummer en het wordt tof en mooi en prachtig. PRACHTIG ZEG IK JE.![]()
![]()
JA DAT DACHT IK OOK.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Niels93 het volgende:
MISSCHIEN GAAT I MISS YOU OM IEMAND OVERLEDEN EN DUS KIJKT HIJ OMHOOG
Om ons nu nog 24u te laten wachten is pure suïcide.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:12 schreef Cee het volgende:
[..]
JA DAT DACHT IK OOK.
OF HET KAN OOK IETS HEEL ANDERS ZIJN.
THE OPTIONS ARE ENDLESS.![]()
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 06-03-2019 om 11:12:29Today @dunclaurence has revealed some more! TOMORROW is D(uncan)-Day! Watch his Instagram (itsduncanlaurence).#Eurovision #Netherlands #ESC #duncanlaurence #TeamDuncan 🇳🇱 https://t.co/4sPFD6X9dq reageer retweet
Denk dat de titel van het nummer er morgen boven staat, omdat er veel ruimte boven z'n hoofd is. Of is dat al gezegd hier?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Niels93 het volgende:
MISSCHIEN GAAT I MISS YOU OM IEMAND OVERLEDEN EN DUS KIJKT HIJ OMHOOG
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:13 schreef Momo... het volgende:
Kan iemand de nieuwe foto hier plaatsen? Ik zit bij overleg nu.
Ja maar dat geeft niet we roepen alles gewoon zestig keer door elkaar want HYPERquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat de titel van het nummer er morgen boven staat, omdat er veel ruimte boven z'n hoofd is. Of is dat al gezegd hier?
Heb je zelf de lijntjes ertussen weggehaald? Of hoe doe je dit? Want ik kreeg voor Twitter met een screenshot er allemaal lijntjes tussen van Insta.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef justnathan321 het volgende:
Denk dat hij omhoog kijkt omdat het nummer over vliegtuigen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |